DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør maj 11, 2024 5:52

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man dec 26, 2011 15:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Liam "Taken" Neeson vs. en flok ulve! :thumb:

Jeg synes sgu den ser fed ud! Håber Joe Carnahan (NARC) leverer varen :)



Billede

Billede


Top
   
Indlæg: lør feb 25, 2012 14:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fantastisk flot og medrivende film! :shock:

En håndfuld borebisser overlever et flystyrt midt i Alaskas ingenting og skal kæmpe mod elementerne og bad ass ulve for et spinkelt håb om overlevelse. Simpelt plot. Og alligevel så fænomenalt gennemført og faktisk også utrolig rørende.

Jeg læste at man forbereder at genudgive filmen til efteråret for at køre Liam Neeson i stilling til en Oscarnominering for bedste skuespiller. Jeg skal ikke kunne sige om han får den nominering eller ej, men han spiller røven ud af bukserne! :thumb:

Slutningen var også helt perfekt. Husk at blive hængende efter credits...


Senest rettet af Fritte lør feb 25, 2012 15:45, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: lør feb 25, 2012 15:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Damn, The Grey lyder sgu spændende. Jeg kan vældigt godt lide Liam Neeson, specielt efter hans fantastiske optræden i Taken, hvor han var fænomenal. Den bliver jeg nødt til at se, Fritzschen! :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør feb 25, 2012 22:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
The Grey er jeg helt sikkert også med på! Unknown er også værd at se, hvis man var glad for Taken. Hans After.Life med Christina Ricci syntes jeg også godt om.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: lør feb 25, 2012 22:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg har sgu lyst til at se den igen. Det er en film der helt sikkert sætter sine spor IMO.


Top
   
Indlæg: søn feb 26, 2012 23:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Ser faktisk fed ud.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: ons sep 19, 2012 16:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
The Grey [2011] :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty:
"Once more into the fray. Into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day. Live and die on this day." Udover at ligne Tim Christensen utroligt meget på filmplakaten, er Liam Neeson i bund og grund en badass som vi også fik understreget i den fine actionbasker Taken. Nu er han tilbage i den lettere hypede The Grey som blev annonceret med en utrolig velskåret trailer der i den grad fangede min interesse. Historien om en gruppe borebisser der styrter ned med et fly i Alaskas ødemark og kæmper imod kulde og ulve, er relativt simpel, så det kræver naturligvis noget ekstra i form af sublimt skuespil/interessante subplots/flotte billeder eller lign. for at opveje en halvfesen historie. Men bortset fra nogle relativt flotte landskabsbilleder og et par velfungerende "dybe" scener henimod slutningen, er der ikke meget ekstra at hente. Production value er overraskende lav med lidt for mange kornede billeder, flashback-scenerne er yderst kiksede (og irriterende) og så stjæles der med arme og ben fra (bedre) film som Con Air, Cliffhanger, Alive, Frozen og Grizzly Man. Og det er lidt ærgerligt, for der er ofte tilløb til, at det kunne være en rigtig fed film. Desværre ender det i et forkølet og uforløst ulvehyl. Det er synd.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team