Chewie skrev:
Hvad koster det egentlig at få udført sådan et job, Staermose?
Det er på et model til model basis. Havde jeg vidst hvor meget det krævede at få Ripley pæn så havde jeg sat en højere pris. Så'n kan det gå. Ikke alle modeller er lige nemme at gå til.
Tag nu din Millennium Falcon f. eks. Den er fra AMT og ligner kun overfladisk falken. Skal den ligne meget, bliver det meget dyrt da der skal købes mange opgraderings sæt ind til den. Og den vil stadig kun være "lige ved og næsten". Hvis du omvendt havde købt Falken fra Fine Molds var det en anden snak. Den er en smule mindre (ikke meget). Men den er mere nøjagtig og en del dyrere. Den har bla. ca 700 dele flere end AMT versionen. Men da der ikke skal købes så meget ekstra ind vil den i sidste ende blive pænere og billigere. Derfor er det på et model til model basis. Jeg skal vide hvad der skal bygges og i hvilket omfang at en model skal opgraderes før end jeg kan give en pris.
Men hvis du har noget du skal have bygget så bare send en PB så tager vi den derfra.
Og til alle andre der måtte læse denne tråd. I er velkommende til at komme med kritik. Men hold jer fra "den ser fin ud" indlæggene. Hellere noget mere konstruktiv kritik