DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors nov 13, 2025 17:14

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 203 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 Næste
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Jeg prøvede med nogle af de seneste MIA, uden at det vist gav det helt store. Men prøv da endelig :)

:beerchug:

Brugeravatar

Geografisk sted: Kashyyyk
:beerchug:

Brugeravatar

Geografisk sted: Hvidovre
Hyggeligt med mailen :-) :beerchug:

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro, Kbh.
Tak for mail! :beerchug:

Brugeravatar

Geografisk sted: Kattegat
En af de gamle dahf'er er netop nu aktuel i biografen med manuskriptet til Rejseholdet: Det første mord. Mener det er hans første filmmanuskript, men han har skrevet til en del serier gennem årene.

Jeg ved ikke hvor mange der kan huske Lasse, eller Tyler Durden, som han hed først, da han ikke har vildt mange indlæg herinde, men jeg husker ham også fordi jeg "kendte" ham fra før dahf på det der hed FilmReactor, og vi kom herind på ca.samme tid.

Men gå da ind og se Rejseholdet. Den er fremragende og Christoffer Boe har fundet lidt af sine gamle tricks frem, som han ikke har brugt så meget i de få "mainstream" film han har lavet.

Og ja - jeg er jo en af de gamle som bruger dahf til at registrere hvilke film jeg ser, som Buck Rogers er inde på :) Meget mere bliver det desværre ikke til.

Brugeravatar

Geografisk sted: Metro City
What to Watch talte enormt positivt om Rejseholdet i en af deres seneste podcasts, så den skal jeg helt afgjort se.

Dejligt at se nogle meget gamle navne optræde her i tråden. Jeg kigger forbi af og til, men det er sjældent, jeg orker det nu om dage. Jeg kom på Letterboxd og fandt inspiration i filmpodcast i stedet for det skrevne ord. :)

Brugeravatar

CFN skrev:
Det kunne da være sjovt at sende en masse-mail ud til alle brugere, og se om der kom nogen forbi og kiggede ind :D

Mon ikke de fleste, der har haft deres gang her, er sentimentale nok til at kigge forbi? Det vil jeg næsten tro. :)

Site Admin
Brugeravatar

Mike Haggar skrev:
CFN skrev:
Det kunne da være sjovt at sende en masse-mail ud til alle brugere, og se om der kom nogen forbi og kiggede ind :D

Mon ikke de fleste, der har haft deres gang her, er sentimentale nok til at kigge forbi? Det vil jeg næsten tro. :)

Hvis de så også er entusiastiske nok til at blive hængende lidt, er det jo ekstra bonus :)

Men ja, det bliver vist mest ved det skrevne ord herinde. Jeg har det sjovt nok lige omvendt. Jeg orker sjældent podcasts. Jeg kan godt lide, at man kan skimme en tekst igennem og tjekke, om det ser interessant ud. Og så har mange podcasts svært ved at begrænse sig mht. længde.

Brugeravatar

Geografisk sted: København N.
Jeg fik endelig opdateret mine oplysninger. Kunne faktisk hverken huske brugernavn eller kode :) Men det lykkedes da til sidst. Jeg har ikke været her i sådan ca. 1000 år, men ville da lige vinke til dem, der kan huske mig :beerchug:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvor er det dejligt at se en tilstrømning af gamle brugere. Jeg var lidt usikker på, om vores hilsen nåede ud, men det ser ud til, at den er landet rundt omkring :clap:

Kom og sæt jer ned, lad som om I er hjemme og fortæl gerne en historie om hvordan verden ser ud for jer i dag :highfive:

Brugeravatar

Buck Rogers skrev:
Mike Haggar skrev:
CFN skrev:

Hvis de så også er entusiastiske nok til at blive hængende lidt, er det jo ekstra bonus :)

Men ja, det bliver vist mest ved det skrevne ord herinde. Jeg har det sjovt nok lige omvendt. Jeg orker sjældent podcasts. Jeg kan godt lide, at man kan skimme en tekst igennem og tjekke, om det ser interessant ud. Og så har mange podcasts svært ved at begrænse sig mht. længde.

Det er jo det skønne ved det det internet, vi har nu om stunder: Der er mange forskellige måder at få og indtage information på. En af grundene til, at jeg mere og mere har trukket mig fra det skrevne medie er, at jeg lever at at skrive, så jeg orker ikke også sidde og finde på ord, når jeg har fri - eller læse for meget for den sags skyld. :D

Brugeravatar

Geografisk sted: Hammerum
Jeg checker da også lige ind så. Hej Hej :D

Brugeravatar

Geografisk sted: København N.
Hvad er der sket i mit liv?
Det er der simpelthen ikke plads til at skrive her. Det fylder vel nærmest en hel bog. Her kommer det i punktform:

1. Jeg mistede min mor i 2006, og det er det værste der er sket mig. Ikke engang den voldtægt jeg var udsat for som 20-årig kan måle sig med det. Hun døde efter tre års sygdom (ALS).

2. Desværre blev jeg skilt i samme ombæring.

3. Jeg blev færdig som pædagog og var i et psykisk voldeligt forhold et par år.

4. Efter at jeg endelig kom ud af det, fandt jeg sammen med en ven fra seminarietiden.

5. Vi forsøgte at få et barn, men jeg aborterede spontant igen og igen. Fik heldigvis hjælp på Rigshospitalet og fødte i 2012. Fødslen var meget tæt på at koste mig livet (det endte i akut kejsersnit) og barnet og jeg var indlagt i 10 dage efter fødslen.

6. Jeg udviklede kompleks PTSD efter dette.

7. I 2018 udkom bogen Afkroge som er en samling af mine noveller. Man kan stadig købe den på Saxo ;)

8. Jeg var med til at lave filmen Lad De Døde Hvile af Sohail A. Hassan.

9. For et par år siden blev jeg diagnosticeret med ADHD og autisme.

10. Jeg er nu på førtidspension og er ved at prøve at vænne mig til det.

11. Barnet som blev navngivet Chili hedder nu Charlie, er en fuldblodsnørd og en fantastisk teenager på 13 år <3

12. Jeg har VPN og ser derfor rigtig mange film for tiden :D

Brugeravatar

Geografisk sted: 9400
:thumb: :beerchug: :thumb:

Har været forbi og læse med mellemrum, men er en stille eksistens, der ikke 'har så meget at sige'. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 203 indlæg ]  Gå til side Foregående 110 11 12 13 14 Næste

Alle tider er UTC+02:00