DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man jun 08, 2026 13:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn jan 18, 2009 20:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Dem der vender sådan, er jo torpedo-bajere :P Hak hul nederst i siden, op til munden og åben den så :clap:
:beerchug:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: søn jan 18, 2009 20:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Bare drik den


Top
   
Indlæg: man jan 19, 2009 18:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 18, 2006 19:52
Indlæg: 439
Geografisk sted: 7400
Kranbjerg og Otis drikker Duff i Springfield

Billede

_________________
In order to be healthy, you must first destroy the weak!
Billede


Top
   
Indlæg: man jan 19, 2009 21:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Er de gode? Gi nogen.

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: ons jan 21, 2009 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3355
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
otis skrev:
Kranbjerg og Otis drikker Duff i Springfield

Billede


Genialt! Jeg havde helt glemt det billede der ! :D

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: tirs feb 03, 2009 23:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Et par pics fra Schnitzers invitation til det Sjællandske

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Starfuckers

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: tirs feb 03, 2009 23:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 18, 2006 19:52
Indlæg: 439
Geografisk sted: 7400
Billede

Hahaha, yes!!!

_________________
In order to be healthy, you must first destroy the weak!

Billede


Top
   
Indlæg: tirs feb 03, 2009 23:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
"NO ENTRY" - der gik jeg ud.

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2009 0:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Bajerfan skrev:
"NO ENTRY" - der gik jeg ud.


Du mener, der gik du ind?

Hvis døren førte ud, skulle der stå "no exit". :lol: ;)

Hvad var det for noget festivitas I var til?
Oasis?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2009 9:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Maggerholm skrev:
Bajerfan skrev:
"NO ENTRY" - der gik jeg ud.


Du mener, der gik du ind?

Hvis døren førte ud, skulle der stå "no exit". :lol: ;)

Hvad var det for noget festivitas I var til?
Oasis?

Mvh Michael


Haha crap.. Rigtigt ;)


Ja det var Jacob der havde vundet VIP-billetter i De Sorte Spejdere.

The Floor Is Made Of Lava varmede op. De var superfede. Oasis er ikke lige mig.. Men sjovt at få en sludder med nogle af P3-værterne.

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2009 18:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3355
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
I fik dem forhåbentlig til at spille lidt mere metal i radioen end der bliver i forvejen. Utroligt at man skal betale så meget i licens, og de så kun skal følge en målgruppe!

:ONTOPIC:

Jeg håber I havde en kanon fed tur! Det ser helt sikkert sådan ud!

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2009 21:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors dec 22, 2005 20:03
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Holbæk
Og hvad med Bob, fik han bygget lidt?

_________________
Chenny!


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2009 20:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Vi var afsted... fik lidt druk i Kbh.. jeg vil snart afsted igen


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2009 22:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Sjældent har en update på min Fjæsbog været så sigende. Jeg lader billedet tale for sig selv...

Billede

:beerchug:

(For de uvidende er det Bajerfan og Schnitzer....)

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2009 22:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Tekker skrev:
Sjældent har en update på min Fjæsbog været så sigende. Jeg lader billedet tale for sig selv...

Billede

:beerchug:

(For de uvidende er det Bajerfan og Schnitzer....)


Haha, Tekker din stikker!

:beerchug:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 145 46 47 48 49 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team