DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man jun 08, 2026 13:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 144 45 46 47 48 49 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jan 06, 2009 22:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Bo skrev:
Schnitzer skrev:
men vi skal snart derover :-) :beerchug:


OBS! Husk at købe toldfrit på båden ;) :laugh:

Bedste pilsner herfra til jer begge :beerchug:

Buller :D



Vi kører sq da selv derover... Og hjem igen... Dagen efter :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:


Top
   
Indlæg: tirs jan 06, 2009 22:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Schnitzer skrev:
Bo skrev:
Schnitzer skrev:
men vi skal snart derover :-) :beerchug:


OBS! Husk at købe toldfrit på båden ;) :laugh:

Bedste pilsner herfra til jer begge :beerchug:

Buller :D



Vi kører sq da selv derover... Og hjem igen... Dagen efter :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:


I a Polo, ikke?

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: tirs jan 06, 2009 22:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Bajerfan skrev:
Schnitzer skrev:
Bo skrev:
Schnitzer skrev:
men vi skal snart derover :-) :beerchug:


OBS! Husk at købe toldfrit på båden ;) :laugh:

Bedste pilsner herfra til jer begge :beerchug:

Buller :D



Vi kører sq da selv derover... Og hjem igen... Dagen efter :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:


I a Polo, ikke?



Johov da... Haha Bo får baghjul i a IKEA rør !!


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 15:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10111
Geografisk sted: Ishøj
Spørgsmål til øl-hovederne (især måske Bo, da han bor i :sverige:): Hvilken af disse to øl er bedst?

Billede Billede

Mariestads Export eller Norrlands Guld?

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 19:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1455
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Kender dem ikke, men en ramme af hver lyder fint :lol:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 21:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Må altså også (pinligt i denne tråd) ;) indrømme at jeg ikke har smagt nogen af dem :shock:

:ontopic:

Hvorfor spørger du? Er du da blevet tilbudt aktier i de to bryggerier ;) :laugh:

Bedste :sverige: pilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 21:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10111
Geografisk sted: Ishøj
Bo skrev:
Hvorfor spørger du? Er du da blevet tilbudt aktier i de to bryggerier ;) :laugh:


Der er såmænd fordi, at jeg har planlagt en tur til Tyskerland i weekenden, og man kan på en kupon få 3 rammer øl for 90 kr. Her kan man vælge mellem de to nævnte svenske samt Grøn Tuborg og Carlsberg Hof. Sidstnævnte kan man naturligvis ikke drikke, og så valget står mellem Tuborg og de to svenske.

Men det kan jo så være, at jeg bare napper en af hver :D

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 21:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Claus O. skrev:
Spørgsmål til øl-hovederne (især måske Bo, da han bor i :sverige:): Hvilken af disse to øl er bedst?

Billede Billede

Mariestads Export eller Norrlands Guld?

Alt andet end Prips blå smager sikkert godt :beerchug:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: ons jan 07, 2009 22:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Claus O. skrev:
Her kan man vælge mellem de to nævnte svenske samt Grøn Tuborg og Carlsberg Hof. Sidstnævnte kan man naturligvis ikke drikke, og så valget står mellem Tuborg og de to svenske


:laugh:

Enhver drik der indeholder ordet øl kan altså drikkes (altså bortset fra :sverige: folköl på 2,25 - 3,5%) ;)

Oversat fra egen hukommelse: det er som at have sex i en kano... det er tæt på vand

Claus O. skrev:
Men det kan jo så være, at jeg bare napper en af hver :D


Udfra et halv :sverige: synspunkt... med en alkoholprocent på 5,3% på begge de :sverige: produkter, ved jeg godt hvor min stemme ville lande ;)

God tur til Tyskland :thumb:

Bedste hilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: søn jan 11, 2009 2:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Det er da ikke just sulten der kan gøres kål på, når døren åbnes :shock:

Billede

:beerchug: :beerchug:

Bedste :sverige: pilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: søn jan 11, 2009 11:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 09, 2004 21:33
Indlæg: 2074
Geografisk sted: 7323 Give
Gi da en Royal Red d 24 i Kbh.. :beerchug:


Top
   
Indlæg: søn jan 11, 2009 19:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 10, 2005 19:19
Indlæg: 713
Geografisk sted: Odense, Verdens navle!
Bo skrev:
Billede


Hvad dælen... er det ikke light-øl du har liggende i skuffen??? :laugh: :beerchug: :beerchug:

_________________
Feed the horse, yum yum!


Top
   
Indlæg: søn jan 11, 2009 19:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Mon ikke Bo ved at vand er Lotte's foretrukne drik, hvorfor de ligger nederst i køleskabet af denne grund:

Billede

:beerchug:

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: tirs jan 13, 2009 0:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Billede

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: søn jan 18, 2009 19:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
Har Bajerfan eller Schnitzer sjusket lidt ved kvalitetskontrollen? :laugh: :laugh:

Billede

Bedste pilsner herfra

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 734 indlæg ]  Gå til side Foregående 144 45 46 47 48 49 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team