DeathPosture skrev:

Vi kan også være med i Danmark, hvor jeg netop har afsluttet den Politiken-sponsorerede
Ringbindsattentatet produceret af lyd-kollektivet Third Ear. Den holder også en meget høj standard og beskriver en yderst spændende tidsperiode og et mordforsøg på en dansk importør af Epson-printere. 6 enormt velproducerede afsnit som jeg giver min varmeste anbefaling.
Citat:
En af Danmarkshistoriens mest mærkværdige kriminalsager blandt midtfirsernes ruskindsjakker, skulderpuder, pink læbestift og store, klodsede datamater.
I slutfirserne blev en mand ved navn Bent Skjold Nielsen skudt i maven, da han åbnede et indpakket ringbind hjemme i sin kærestes lejlighed.
Og over seks uger har lydfortællerne fra podcastkollektivet Third Ear, Tim Hinman og Krister Moltzen, via interviews med stort set alle involverede og med speaks af Moltzen og lydeffekter af Hinman formidlet for sine nysgerrige lyttere, hvad der dog var op og ned i den berygtede kriminalsag fra dengang.
thirdear.dk/arkiv/ringbindsattentatetEn af de allermest spændende, danske true crime-podcasts. Virkelig velproduceret, edge-of-your-seat fortælling.

ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i |
2019 |
2020 |
2021