A.k.a. kunsten at DAHF er død.
Det skal man vist være mere end almindeligt nærsynet eller dumstædig for at overse. Det er stort set kun screenshots-tråden, der lever, suppleret med lidt månedsopgørelser i Hvilken film har du set i dag-tråden.
DAHF er død. Men zombierne overgiver sig ikke uden kamp.
Der er mange alternativer til DAHF i dag. Den meste trafik går vel til Facebook, og jeg er selvfølgelig også selv medlem af diverse grupper, bl.a. Filmnørdens Hjørne Forum. Men rigtig begejstret for det er jeg nok ikke. Jo, der er klart flere likes, men hyggeligt er det sgutte. For mange kønsløse emojis, for få dansende smileys.
Så derfor giver vi den et sidste skud i bøssen. Jeg har prikket lidt til nogle af de gamle hoveder, og flere af idio.... de fortabte har lovet at kigge ind igen
Selv Fritte kigger med på sidelinjen, og så er vi sgu nået langt. Prik gerne videre.
Forventningsafstemning: Vi bliver aldrig 100 aktive brugere igen. Not gonna happen. Men hvis der er ti aktive, der læser med og skriver lidt ind imellem, er det også ok med mig. Men det kræver, at vi
er aktive. Bare lidt, i hvert fald. Smid en kommentar, hvis nogen hælder deres hjerte ud over en Mario Bava-perle. Skriv noget. Stort set hvad som helst.
Er det ikke en håbløs mission?
Jo, selvfølgelig, men det er nu engang de sjoveste. Jeg håber, at I er med på spøgen.
DAHF er død - længe leve DAHF
half-witted."
Sete film