DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:48

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7
Forfatter besked
Indlæg: fre apr 12, 2019 14:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Buck Rogers skrev:
Så blev jeg færdig med sæson 3. Den er absolut godkendt, men den er ikke på niveau med sæson 1. Mahershala Ali er en fænomenal skuespiller, men der lægger for meget ansvar på hans skuldre. Stephen Dorff bliver aldrig det store lys, men han gør det da udmærket. Der er bare en del tomgang i hans karakterudvikling, og den ping-pong, McConaughey og Harrelson havde, er ikke til stede på samme måde.
Stemningen er dog på plads, og krimihistorien fungerer også fint, så jeg var underholdt, bare ikke blæst bagover lige som første gang.


Manden der ikke ser TV-serier har talt! :laugh:

Jeg har ikke set 2. sæson, men var meget, meget glad for 1. sæson... Og overvejer stadig om jeg skal kaste mig over 3. sæson... Men en Buck Rodgers-godkendelse trækker godt nok lidt.

Hvor mange stjerner skal den have?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre apr 12, 2019 14:39 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
That's right, alt andet end David Attenborough, Star Trek og Mindhunter kan bare pakke sammen og dø!

True Detective s1 var sådan en serie, jeg virkelig gik i symbiose med. Denne her er en smule mere på det jævne, men da stadig sine :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: værd.

Til gengæld har det været en l-o-r-t-e-måned mht. film. Alle aftener ender med konfirmationsplanlægning og/eller børn, der ikke vil sove. Så derfor har vi kun set True Detective s3, og derfor hader jeg også serien en lille smule. Den har ædt min filmtid. Grrrrrrr :evil:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team