DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 0:53

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør apr 30, 2022 22:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
April (0 serier, 0 sæsoner, 5 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Spider-Man: Into the Spider-Verse :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Harry Potter and the Order of the Phoenix :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Harry Potter and the Half-Blood Prince :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 :hbo:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs maj 03, 2022 9:28 
Offline

Tilmeldt: man maj 02, 2022 16:15
Indlæg: 1
Geografisk sted: Copenhagen
[quote="Buck Rogers"]Hvilke film (og serier) har du set i 2022...?

"Tjenerindens fortælling"
Jeg kan meget godt lide denne serie.

Jeg var også meget imponeret over filmen "Don't look up"


Top
   
Indlæg: ons maj 04, 2022 8:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
April - 8 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Basic Instinct (1992) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: In Bruges (2008) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Star Trek: The Next Generation season 5 (1991) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Batman (2022) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Color Purple (1985) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Drive My Car (2021) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Adventures of Sherlock Holmes (1984) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Belfast (2021) :biograf:

The Batman var et forfriskende anderledes take på den uendelige historie om Læderlappen, og havde den været en halv time kortere, især i filmens noget påklistrede 3. akt, havde jeg syntes endnu bedre om den. Drive My Car var hypet voldsomt på forhånd, og jeg kunne godt lide den - men igen, ingen grund til, at den skulle vare tre timer. Det var tydeligt, at Belfast var et meget personligt projekt for Kenneth Branagh. Flot filmet og generelt velspillet (minus drengen i hovedrollen ;) )

Blandt de ældre titler er der ikke mange Spielberg-film, jeg mangler at sætte hak ved, men The Color Purple var én af dem. Huha, hvor der bliver malet med bred pensel og huha, hvor den bare får på alle tangenter. Ikke noget for mig.

På seriefronten er vi gået retro, så jeg er nået gennem 5. sæson af Space - the final frontier med Picard og co., og TNG holder stadig et meget højt niveau. Også her 30 år senere. Ligeledes er min datter blevet ultrabegejstret for Jeremy Bretts version af Sherlock, så den er vi også i gang med. Den er nu også super.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors maj 05, 2022 13:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Citat:
The Batman var et forfriskende anderledes take på den uendelige historie om Læderlappen, og havde den været en halv time kortere, især i filmens noget påklistrede 3. akt, havde jeg syntes endnu bedre om den. Drive My Car var hypet voldsomt på forhånd, og jeg kunne godt lide den - men igen, ingen grund til, at den skulle vare tre timer.


Meget enig. Tredje akt er klart The Batmans absolut svageste led, og jeg var ikke så pjattet med "actionsmaderiet" i den sidste del. Respekt til Paul Dano og Robert Pattinson for begge at levere en solid indsats i The Batman, dog, og helt klart en af de bedste versioner af Batman til dato. Hvis da ikke den bedste. Jeg tror det.

Citat:
Det var tydeligt, at Belfast var et meget personligt projekt for Kenneth Branagh. Flot filmet og generelt velspillet (minus drengen i hovedrollen ;) )


Interessant. Jeg har haft kig på Belfast af flere omgange, og forestiller mig, at jeg skal se den meget snart. Det lyder dog lidt foruroligende, at hovedrollen skulle spille dårligt? Oder..?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors maj 05, 2022 14:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Han spiller ikke decideret dårligt, men han er nok udtryk for, at filmen ikke helt kan bestemme sig for for, om den vil være hyggelig eller barsk. Drengen er lige et nummer for Disney-nuttet, og det passer bare ikke helt med resten af stilen.
Men filmen viser meget godt en konflikt set i børnehøjde.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs maj 10, 2022 8:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Mike Haggar skrev:
Buck Rogers skrev:
Jeg har ikke set nogen af Hobbitten-filmene siden biografen. De meldinger, jeg har set om EE-udgaverne gav mig ikke indtryk af, at de rettede nogle middelmådige film voldsomt op, og i hvert fald slet ikke til 6 :starfull: Det virkede som om, Peter Jackson havde glemt mange af de dyder, der gjorde LotR så fantastisk, og jeg tænker ikke, at længere spilletid redder filmene fra bizarre CGI-actionscener (der var noget med nogle tønder og Legolas, der ophæver tyngdeloven) eller ligegyldige kærlighedshistorier. Men fair, nu er jeg da blevet nysgerrig!


Jeg er i samme båd som Rock Budgers! Ej heller jeg har set Hobbitten siden biografen, særligt fordi The Battle of Five Armies var en massiv kamp at komme igennem på alle fronter. Jeg var heller ikke vild med, at Tauriel og den tåbelige kærlighedshistorie mellem dværge og elvere skulle laves, og så var CGI'en altså for meget særligt til sidst. Jeg har dog lyst til noget Benedict Cumberbatch som Smaug, igen, og Richard Armitage var en super god Thorin Oakenshield. Så måske skulle jeg prøve igen...? og med EE?


Lyder det ikke som et fornuftigt Mike Haggar & Buck Rogers forsommer-projekt, at I begge lige pløjer The Hobbit trilogien i Extended Editions? Og så vender tilbage her til tråden og giver mig ret i, at de ikke var så forfærdelige som vi huskede dem...? :thumb:

Gentlemen... Sæt igang!

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs maj 10, 2022 8:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Mike Haggar skrev:
Citat:
The Batman var et forfriskende anderledes take på den uendelige historie om Læderlappen, og havde den været en halv time kortere, især i filmens noget påklistrede 3. akt, havde jeg syntes endnu bedre om den. Drive My Car var hypet voldsomt på forhånd, og jeg kunne godt lide den - men igen, ingen grund til, at den skulle vare tre timer.


Meget enig. Tredje akt er klart The Batmans absolut svageste led, og jeg var ikke så pjattet med "actionsmaderiet" i den sidste del. Respekt til Paul Dano og Robert Pattinson for begge at levere en solid indsats i The Batman, dog, og helt klart en af de bedste versioner af Batman til dato. Hvis da ikke den bedste. Jeg tror det.


Nu flyder bromancen eddermame igen på DAHF, for jeg er super-enig med d'herrer omkring The Batman, som jeg også selv var voldsomt glad for. Om det er den bedste version af Batman er jeg dog ikke så sikker på, men jeg vil gå så langt som til at sige, at denne tangerer The Dark Knight-udgaven som ellers har stået som en milepæl :thumb:

Og igen en film, som jeg næsten ikke kan forestille mig, kan have samme impact afspillet på hjemmebioen som på det store lærred i biffen. Det samme gælder The Northman som jeg kraftigt vil anbefale.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs maj 10, 2022 9:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:

APRIL:

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Robots (2005) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Sommeren ’92 (2015) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Northman (2022) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Det Forsvundne Ravkammer : Sæson 1 (2022) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Euphoria : Sæson 1 (2019) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Euphoria : Sæson 2 (2022) :hbo:


Her halvvejs inde i maj måned, er det vist på høje tid at få gjort status over den lidt fattige april. Men hvad den måske manglede i kvantitet, gjorde den op for i kvalitet.

Billede
Månedens højdepunkt var uden tvivl turen i biffen for at se den skelsættende The Northman som fejer alle andre vikingefilm/serier af banen med sin hyperrealisme. Vanvittig flot film som jeg vil opfordre alle til at se på det store lærred.

Påskeferien blev bl.a. brugt på at se de ret vellykkede familieserie Det Forsvundne Ravkammer som DR TV slap et nye afsnit af hver dag, 8 dage i træk. Virkelig spændende 1980-inspireret eventyr/mystery serie med både comedy og gys for hele familien. En af de bedre familieserier vil jeg sige.

Mine unger er besatte af fodbold, så vi fik også lige genset Sommeren '92 igen-igen, og det er faktisk en fremragende film.

Og sammen med lillemor fik jeg pløjet to sæsoner af den fremragende, rowdy, steamy og über fucked-up ungdomsserie Euphoria. Et tryllebindende råt ungdomsdrama. Det er HBOs største succes efter GoT nogensinde, og det forstår man godt for den lever fuldstændig op til hypen med sin skelsættende historiefortælling. Stor anbefaling!

:lightsabre:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors maj 12, 2022 11:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
DeathPosture skrev:

Mike Haggar skrev:
Meget enig. Tredje akt er klart The Batmans absolut svageste led, og jeg var ikke så pjattet med "actionsmaderiet" i den sidste del. Respekt til Paul Dano og Robert Pattinson for begge at levere en solid indsats i The Batman, dog, og helt klart en af de bedste versioner af Batman til dato. Hvis da ikke den bedste. Jeg tror det.


Nu flyder bromancen eddermame igen på DAHF, for jeg er super-enig med d'herrer omkring The Batman, som jeg også selv var voldsomt glad for. Om det er den bedste version af Batman er jeg dog ikke så sikker på, men jeg vil gå så langt som til at sige, at denne tangerer The Dark Knight-udgaven som ellers har stået som en milepæl :thumb:


Fair kommentar. Jeg vil lige præcisere: Jeg synes, at Pattinsons Batman muligvis er den bedste Batman-figur, men man kan sagtens argumentere for, at The Dark Knight er den bedste Batman-film.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons jun 01, 2022 11:27 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Maj (2 serier, 2 sæsoner, 1 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Moon Knight :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Star Wars: The Clone Wars: Sæson 1 :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hobbit: An Unexpected Journey :netflix:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors jun 02, 2022 10:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Pjalte skrev:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hobbit: An Unexpected Journey :netflix:


:clap:

Har du set Extended Edition, Pjalte? Hvis ikke, så hermed en stor anbefaling (gælder også de andre to i Hobbitten-trilogien). :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jun 02, 2022 10:58 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Maj - 8 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Seven Days in May (1964) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Top Gun: Maverick (2022) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 101 Dalmatians (1961) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Operation Mincemeat (2021) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: American Beauty (1999) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Total Recall (1990) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022) :biograf: (IMAX 3D) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Dante's Peak (1997) :bluray:

Lidt men godt herfra. Månedens bedste oplevelse er muligvis ikke månedens bedste film, men det er svært at komme ud over, hvor fedt det trods alt var at se Tom Cruise i aktion igen. Ja, Top Gun: Maverick har cheesy dialog, haltende plot etc., men damn it, der er altså knald på. Cruise er muligvis kuk i låget, men jeg har i den grad respekt for, hvor langt han strækker sig for at underholde os almindelige dødelige*. Den skal ses igen i en biograf, mens tid er.
Operation Mincemeat var ikke en film, jeg havde planer om at se, men når man vinder fribilletter, er det svært at sige nej. Skuespillerne gør det fint, men der er noget sært stift over dramaet i historien, og så overspiller den i særklasse sin Ian Fleming-vinkel, da han mildest talt er ligegyldig for historien. En meget britisk bagatel af en film.
Jeg havde ikke haft fornøjelsen af Seven Days in May, en aldeles fremragende paranoiathriller med Rod Serlings fingeraftryk på manus og John Frankenheimers stilsikre instruktion. I disse Trump-/raid på Kongressen-tider virker historien også skræmmende aktuel. Burt Lancaster og Kirk Douglas er vanen tro meget seværdige. Og en flot disc fra Warner Archive.

På gensynsfronten var det især sjovt at gense American Beauty med min datter, der blev voldsomt irriteret på samtlige karakterer, men vist alligevel endte med at synes meget godt om filmen. Og om Total Recall :)
Dante's Peak havde jeg ikke set siden biffen i 1997 - det må være en af fordelene/ulemperne ved aldrig at have haft kabeltv eller lign. For nyligt havde vi en overnatning i Helsingborg, hvor faldt over filmen på en eller anden svensk kanal om aftenen. Og tjo, det kunne da være hyggeligt nok. Jeg lyver ikke, når jeg siger, at der var stort set lige så mange reklamer som film (20 minutters tjubang fulgt af 15 minutters tyggegummi, tandpasta og næste uges serier - rinse and repeat). Enhver form for stemning blev konstant afbrudt, og så gør sådan en halvdårligt tv med heldårlig lyd heller ikke noget godt for den samlede oplevelse. Så den blev bestilt hjem fra biblioteket og set færdig i ordentlige omgivelser UDEN reklamer, da vi kom hjem. Det er ved gud ikke noget mesterværk, og Pierce Brosnan er ved gud ikke nogen stor leading man, men effekterne holder overraskende godt, og man morer sig godt over alle dumhederne i historien. Heriblandt den obligatoriske vovse, der bare ikke må dø, og her klarer at stå i mange minutter omgivet af glohed lava til alle sider - jo tak :D

* Og han bliver ved - der er ingen logik i, at 7. entry i en serie baseret på en halvfjollet spændingsserie fra 60'erne skal være så nervepirrende. Men næste Mission Impossible ser bare fantastisk ud. Jeg er klar til næste sommer :yum:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors jun 02, 2022 11:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Buck Rogers skrev:
Maj - 8 stk.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Top Gun: Maverick (2022) :biograf:


Lidt men godt herfra. Månedens bedste oplevelse er muligvis ikke månedens bedste film, men det er svært at komme ud over, hvor fedt det trods alt var at se Tom Cruise i aktion igen. Ja, Top Gun: Maverick har cheesy dialog, haltende plot etc., men damn it, der er altså knald på. Cruise er muligvis kuk i låget, men jeg har i den grad respekt for, hvor langt han strækker sig for at underholde os almindelige dødelige*. Den skal ses igen i en biograf, mens tid er.


Det er helt vildt så vild en modtagelse den har fået! Og nu også en kæmpe Buck Rogers-anbefaling. Jeg har ellers holdt stand indtil nu, men nu begynder jeg da at vakle lidt. Er den godt nok så god? Jeg har ikke noget nostalgisk forhold til den første, som mange andre.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jun 02, 2022 11:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jeg er heller ikke selv specielt nostalgisk omkring originalen, og som sagt er det måske nok en bedre oplevelse end film. Men damn, den leverer altså varen :)
Der skal sluges lidt plot- og patriot-kameler, men er du med på den, er det en film af den slags, der er skabt til biograferne.

Angiveligt fik Paramount en masse tilbud om at sælge den til streaming under Corona, men de takkede nej. Eller Cruise gjorde. Og sammen med Star Trek-franchisen er han vel et af deres to guldæg, så de gør, som han gerne vil have :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors jun 02, 2022 13:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:

MAJ:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Avatar (2009) :disneyplus:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Becky (2020) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Jackass 4.5 (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Minkavlerne : Sæson 3 (2022) :tv2play:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Ozark : Sæson 4 (Part 2) (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Love, Death & Robots : Sæson 3 (2022) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Raised By Wolves : Sæson 2 (2022) :hbo:


Maj blev endnu en måned med et vanvittigt højt bundniveau... Og lad mig bare starte med månedens højdepunkt, som bliver et tie imellem to fantastiske serier:

Billede Billede
3. sæson af Netflix' episke NSFW-serie Love, Death & Robots holdt et vanvittigt højt niveau, hvor Finchers afsnit var det bedste. Og så var der anden sæson af Raised By Wolves der er vanvittig på den der fede "Ridley Scott elsker android-komplekser / middelalderteknologi-møder-fremtids-teknologi / religion vs. videnskabs-agtige måde". Hvis man tager ALT det vilde vanvid fra sæson 1 og komprimerer det, svarer det sådan cirka til et afsnit af sæson 2. Der er eddermame fart på, og en flot fortalt arc der begynder at trække på detaljer fra første sæson, og tråde videre til næste sæson (som dog ikke er greenlighted endnu, men tror det er en proformasag). Og så er budgettet blevet hævet betragteligt, hvilket tydeligt ses i. Alt i alt, er sæson 2 mere end godkendt herfra, og er obligtatorisk at få set, hvis man var glad for første sæson.

2x kæmpe anbefalinger herfra!

Og så fik vi også lige nakket sidste halvdel af fjerde og sidste Ozark-sæson, som heldigvis holdt niveau hele vejen. Lækkert. Det samme gælder den vellykkede danske comedyserie Minkavlerne som også gik ud med et brag.

Et andet højdepunkt, var da jeg så Camerons kæmpe smølfe-epic Avatar sammen med mine to drenge! De så begejstret traileren til den kommende 2er, og så måtte vi jo hellere få set den første... og det var bare en kæmpe fornøjelse, at se den sammen med sådan et par begejstrede drenge. Jeg elsker at gense film der har givet mig store oplevelser, sammen med dem.

Kongen af Queens som nådeløs nazist i den ret vellykkede slasher Becky på Amazon Prime var sgu også en fornøjelse.

:thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team