DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs sep 27, 2022 15:59

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Metro City
DeathPosture skrev:
Billede
På seriefronten vil jeg gerne slå et slag for den fremragende miniserie Under the Banner of Heaven. Virkelig en fed historie på 7x afsnit af knap en times varighed hver. Totalt slowpaced spooky religiøst thriller drama baseret på en sand dobbelt-mordsag i ultrareligøs mormon-samfund i 1984. Minder meget om første sæson af True Detective med et skud Mare of Easttown, Sharp Objects og Mindhunter. De første 3 afsnit var lidt talky talky, men så kommer der skred i begivenhederne. Stor anbefaling herfra!

Enig! :thumb:

Fremragende serie. Jeg er ikke HELT så vild med, at de to detektiver er fiktive, for det havde faktisk været noget federe, hvis de detektiver, som Gil Bellingham og Andrew Garfield spiller rent faktisk havde været de to, der havde været på sagen. Når det er sagt, så er det en vanvittigt spændende histoie, og jeg har bestilt bogen, så jeg kan høre lidt om, hvordan historien var i virkeligheden.

Lidt i samme stil: Har man endnu ikke set den, kan jeg i øvrigt anbefale Netflix' Pieces of Her, som også Gil Bellingham på rollelisten. Her er det dog Toni Collette, der bliver involveret i en noget bizar sag, som pludselig sætter hendes og hendes datters verden i flammer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5

Alle tider er UTC+02:00