DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 3:59

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre maj 15, 2020 13:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 23, 2002 2:01
Indlæg: 763
Geografisk sted: Køge
Jeg har en stribe filmårbøger, leksikon og andre film bøger, samt 68 soundtrack på CD, som er blevet til overs i denne Corona oprydningstid.
Det med at sætte billeder ind her, er en videnskab jeg ikke vil rode mig ud i, så istedet, link til DBA:

Bøger: https://www.dba.dk/annonce/1066985189/kvittering/?ft=eyi
Soundtrack:https://www.dba.dk/diverse-diverse-andet-fi/id-1066984714/
Filmårbøger: https://www.dba.dk/filmaarbogen-diverse-genre/id-1066985056/


Og hvis nogen kender til pressesheet , som blev brugt i biografer til markedsføring før den digitale tidsalder (midt 80'erne og frem) har jeg en bunke liggende, som desværre er hullet i den ene side, ellers i rimelig stand, som også søger nyt hjem. Typisk er det filmplakaten i A4 størrelse, men presse info på bagsiden.

_________________
Peter Hansen

My Collection


Senest rettet af schøn fre maj 15, 2020 15:54, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre maj 15, 2020 15:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
schøn skrev:
Og hvis nogen kender til pressesheet , som blev brugt i biografer til markedsføring før den digitale tidsalder (midt 80'erne og frem) har jeg en bunke liggende, som desværre er hullet i den ene side, ellers i rimelig stand, som også søger nyt hjem. Typisk er det filmplakaten i A4 størrelse, men presse info på bagsiden.

Har du nogle titler på de pressemeddelelser de er til. Eller et par fotos :)


Top
   
Indlæg: fre maj 15, 2020 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 23, 2002 2:01
Indlæg: 763
Geografisk sted: Køge
Avatar666 skrev:
schøn skrev:
Og hvis nogen kender til pressesheet , som blev brugt i biografer til markedsføring før den digitale tidsalder (midt 80'erne og frem) har jeg en bunke liggende, som desværre er hullet i den ene side, ellers i rimelig stand, som også søger nyt hjem. Typisk er det filmplakaten i A4 størrelse, men presse info på bagsiden.

Har du nogle titler på de pressemeddelelser de er til. Eller et par fotos :)



Top Gun, Who´s that Girl, Venner for altid, Youn guns 2, True Romance og 50-60 andre. send mig et tlf nummer i pb, så kan jeg smide et par billeer afsted til dig, kan sgu ikke hitte ud af det her på siden. :loco:

_________________
Peter Hansen

My Collection


Top
   
Indlæg: fre maj 15, 2020 22:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
schøn skrev:
Top Gun, Who´s that Girl, Venner for altid, Youn guns 2, True Romance og 50-60 andre. send mig et tlf nummer i pb, så kan jeg smide et par billeer afsted til dig, kan sgu ikke hitte ud af det her på siden. :loco:

Takker, men det lyder som om det ikke lige er de genrer jeg er mest ude efter desværre. Ellers tak for tilbuddet.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team