DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 22:52

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11
Forfatter besked
Indlæg: tirs nov 26, 2019 14:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Avatar666 skrev:
Mike Haggar skrev:
Rart at vide :D Hvordan er din dom over PlayStation Classic? Er den pengene værd?

Ja som hackbart device er den pengene værd. Til sin oprindelige pris nej, men jeg fik den for 279 dask i Gamestop og det er den værd. Power har vist haft den til en 200 dask til noget åbningstilbud engang så kan være de får den på tilbud igen hvis nogen er interesserede. Playstation Classic skulle som sagt også være den af minikonsollerne der har de bedste specifikationer og som man derfor på papiret skulle kunne hive mest ud af. Og så er den ufattelig nem at få til at opføre sig pænt. Bare en usb-stick formatteret på en given måde med noget software på og ind i USB-porten og voila.


Jeg fik ikke fulgt op på den her. Det lyder jo umiddelbart meget lovende. Er det også til at finde nogle interessante roms til den? Jeg kunne måske godt være klar på at investere i Playstation Classic, hvis den kunne optimeres med nogle af de spil, jeg synes den mangler.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team