Ja, bøger fortjener sgu da også en officiel købs-tråd....Og da jeg selv har købt en ordentlig stak bøger, kan jeg jo passende starte:
The Complete Peanuts - 1950-1952: Jep, Fangraphics er ved at udgive en fuldstændig komplet samling af Søren Bruun og de andre rødder i Peanuts (Radiserne). Det er fantastiske udgivelser - og jeg regner da med at jeg opsnapper udgivelserne som de kommer på markedet. Indtil videre er der vist udgivet 4 bind. Hvert bind indeholder 2 års fulde striber.
Amos Oz: A Tale of Love and Darkness: Den vel nok mest omtalte bog i den sidste uges tid. Har købt den på engelsk - og glæder mig til at læse denne selvbiografi/roman.
Helle Helle: Forestillingen om et ukompliceret liv med en mand: Jeg kan godt lide Helle Helles stillestående univers, hvor der virkelig skal læses mellem linjerne for at få det fulde udbytte af historierne. Elsker forresten titlen
Chuck Palahniuk: Haunted: Chucks nyeste roman. Har aldrig læst noget af Fight Club-forfatteren før. Men denne her lød bare for interessant til at jeg kunne lade den stå på boghandlerens hylde. Der skulle være dømt gys a la Poe for alle pengene.
Coveret er forresten ret fedt. Der er skåret "hul" i forsiden til de to øjne, som stirrer på en fra en side bagved coveret. Cool lavet: