DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:16

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors sep 19, 2019 20:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Hvad er den typiske leveringstid fra zoom? Har en ordre afsendt d. 2 jeg kigger lidt langt efter. Har aldrig bestilt fra dem før.


Top
   
Indlæg: tors sep 19, 2019 22:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Avatar666 skrev:
Hvad er den typiske leveringstid fra zoom? Har en ordre afsendt d. 2 jeg kigger lidt langt efter. Har aldrig bestilt fra dem før.


Der plejer at gå 1-2 uger ved mig, men jeg har også nogle pakker på vej fra d. 29/8, 30/8 og 2/9, som ikke er kommet endnu.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre sep 20, 2019 6:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
njhansen skrev:
Der plejer at gå 1-2 uger ved mig, men jeg har også nogle pakker på vej fra d. 29/8, 30/8 og 2/9, som ikke er kommet endnu.

Ok jeg væbner mig med mere tålmodighed så også :) Takker for svaret. Det er som om alle pakker sendt fra England er evigheder om at dukke op nu. Jeg havde en pakke fra Network der dukkede op en måned efter.


Top
   
Indlæg: ons sep 25, 2019 16:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Der dukkede en pakke op i dag, som var sendt d. 29. august.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: ons sep 25, 2019 17:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Min erfaring er også, at det kan tage én uge eller fire uger.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors sep 26, 2019 0:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Jeg håber der dukker noget op i denne uge. Har indstillet alt køb fra zoom indtil jeg har fået konfirmeret at de ikke sender mine pakker til en anden galakse :)


Top
   
Indlæg: lør sep 28, 2019 17:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Avatar666 skrev:
Jeg håber der dukker noget op i denne uge. Har indstillet alt køb fra zoom indtil jeg har fået konfirmeret at de ikke sender mine pakker til en anden galakse :)

Det gjorde der så ikke. Hvis ikke noget dukker op i næste uge må jeg jo skrive til dem at skidtet er forsvundet. Skidt først bestilling :(


Top
   
Indlæg: man sep 30, 2019 18:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Avatar666 skrev:
Avatar666 skrev:
Jeg håber der dukker noget op i denne uge. Har indstillet alt køb fra zoom indtil jeg har fået konfirmeret at de ikke sender mine pakker til en anden galakse :)

Det gjorde der så ikke. Hvis ikke noget dukker op i næste uge må jeg jo skrive til dem at skidtet er forsvundet. Skidt først bestilling :(

Rolig nu. Den første forsendelse dukkede op idag nøjagtig 4 uger undervejs. For 2 år siden ville jeg have syntes at en forsendelse fra Storbritannien var langsom, hvis der gik 2 uger. Den barre er nu sat ved 4 uger. Ting fra staterne med sløvpost dukker hurtigere op nu. Har en Arrow-forsendelse der runder 3 uger imorgen så den er nok snart ved at være moden også :) Det skal nok blive endnu sjovere når Brexit bliver en realitet.


Top
   
Indlæg: man sep 30, 2019 22:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Min seneste Arrow ordre dukkede op i dag efter 4½ uge. Imponerende at det kan tage så lang tid. Jeg lade endda mærke til på poststemplet at den rent faktisk var afsendt den 28/8 som Arrow skrev.


Top
   
Indlæg: tirs okt 01, 2019 8:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Maverick skrev:
Min seneste Arrow ordre dukkede op i dag efter 4½ uge. Imponerende at det kan tage så lang tid. Jeg lade endda mærke til på poststemplet at den rent faktisk var afsendt den 28/8 som Arrow skrev.

Det er også derfor Arrow helt skrotter den billige, ikke-sporbare, forsendelsesmetode nu. De må blive kimet ned af folk der ikke modtager deres ting indenfor en rimelig tid. Min sidste Arrow-ordre tog omkring de 3 uger, så jeg har undladt at tage fat i dem denne gang nu jeg ved at det bare tager en evighed :)


Top
   
Indlæg: tors okt 03, 2019 16:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Jeg fik to mails fra Zoom i dag, ang. hhv. Bergerac-boksen og Colditz-boksen. Jeg har intet hørt fra PostNord og jeg har ikke sendt noget tilbage. Begge pakker blev afsendt fra Zoom d. 2. september.

Good Afternoon,

Thank you for your recent order from our Zoom store.

Unfortunately we have been notified that your order has been returned back to our warehouse, this is most likely the courier being unable to complete the delivery or could be yourself returning the order.

If you would still like to receive this order, we can dispatch a free of charge replacement order.
If you prefer us to send you a replacement order, can I please ask if you could confirm the delivery address for the replacement order for us to process this for you.

However, due to the length of time that has passed, we would understand if you would prefer to be issued with a refund?

Please let us know how you wish to proceed and I am very sorry for any inconvenience caused by this.

Kind Regards,
Raiza
Zoom Online Customer Services

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre okt 04, 2019 12:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
njhansen skrev:
Jeg har intet hørt fra PostNord og jeg har ikke sendt noget tilbage.

Så du har ikke modtagerflex?

Jeg mangler stadig en Zoom-ordre afsendt d. 13. Men det er jo kun 3 uger, så masser af tid endnu :)

Jo længere tid de her forsendelser er undervejs jo større risiko er der jo for de løber ind i ulykker undervejs. Har også en Arrow-pakke fra d. 10 der gerne må begynde at kunne anes i horisonten.


Top
   
Indlæg: fre okt 04, 2019 13:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Avatar666 skrev:
njhansen skrev:
Jeg har intet hørt fra PostNord og jeg har ikke sendt noget tilbage.

Så du har ikke modtagerflex?

Jeg mangler stadig en Zoom-ordre afsendt d. 13. Men det er jo kun 3 uger, så masser af tid endnu :)

Jo længere tid de her forsendelser er undervejs jo større risiko er der jo for de løber ind i ulykker undervejs. Har også en Arrow-pakke fra d. 10 der gerne må begynde at kunne anes i horisonten.


Jo, jeg har Modtagerflex. Jeg ved ikke, hvad pokker de har lavet, de natlamper.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre okt 04, 2019 13:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
njhansen skrev:
Jo, jeg har Modtagerflex. Jeg ved ikke, hvad pokker de har lavet, de natlamper.

Den kan jo være endt i limbo et sted undervejs. Jeg havde en forsendelse fra Amazon der strandede i Tyskland og aldrig kom videre. Indtil amazon meldte at den var returneret efter at de havde sendt mig en erstatning. Men det er lidt foruroligende så skidt det står til lige nu. Når ordrer man bestiller fra WowHD/DeepDiscount dukker op hurtigere end ting der bliver sendt fra ens baghave er det ikke godt mere.


Top
   
Indlæg: ons mar 17, 2021 18:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Zoom har fået nye ejere og det er ikke gået i den rigtige retning desværre.

Det har ellers været en fantastisk forhandler, som jeg har brugt rigtig meget før Brexit.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team