DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:24

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 980 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 566 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre jul 02, 2004 15:56 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
Ja, så har Secondspin.com gratis forsendelse igen...
detaljerne fra den mail jeg modtog om det:
Citat:
With more than half a million items in our warehouse, you're sure to find
something, including many out-of-print and tough to find titles. Just use
the coupon below. But you need to move fast - this offer is good only
through Thursday, July 8, 2004.

Just enter the coupon code "SFJUL60P" during
checkout. Go to SecondSpin.com now!

Promotion expires 7/8/04. International orders ship without jewel cases. Coupon valid for one use per customer.
SecondSpin.com in their sole discretion may refuse to redeem any Coupon which they believe in good
faith to be fraudulently or improperly obtained.
[/quote]

_________________
Mine DVD'er - opdateret til og med hvad jeg har nået at se...


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 16:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Det lyder jo fint nok, men glem ikke, at de skriver følgende:

Citat:
International orders ship without jewel cases.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 17:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
Hvor har du fået den mail fra? Jeg er på deres mailingliste, men har ikke modtaget noget :(

Anywho, super tilbud, har handlet hos SecondSpin et par gange og det har altid været en fornøjelse. At de sender uden jewel cases ser jeg ikke som noget problem, da de alligevel ikke har særlig godt af postens behandling, og så er de jo ikke så dyre at købe fra ny. :thumb:

_________________
Jakob Madsen » website » samling (ikke længere opdateret!)

"Dear MacGyver, enclosed is a rubber band, a paper clip and a drinking straw, please save my dog."


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 17:49 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
Gromit skrev:
Det lyder jo fint nok, men glem ikke, at de skriver følgende:

Citat:
International orders ship without jewel cases.


...ikke glemt - bare ligegyldigt i forbindelse med dvd'er, og det er jo et hjemmeBIOforum, ik' :D ... (til dem der eventuelt ikke skulle vide det dækker betegnelsen jewel case over de plasticæsker de fleste cd'er kommer i, og altså ikke over de amarays, snappers og hvad de ellers hedder dvd'er kommer i... alle de dvd'er jeg igennem årene har bestilt hos Second Spin er i øvrigt også kommet i æsker selvom jeg har valgt 'without jewel cases')

Zoidberg - jeg har en ide om at de sender tilbuddet ud til folk på baggrund af hvornår man sidst har bestilt noget fra dem (hvordan de så regner det ud har jeg ingen anelse om...). Andre gange de har haft gratis forsendelse har jeg heller ikke fået nogen mail, og kun læst om det på http://www.dvdtalk.com eller lignende steder...

_________________
Mine DVD'er - opdateret til og med hvad jeg har nået at se...


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 17:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
motgz skrev:
Zoidberg - jeg har en ide om at de sender tilbuddet ud til folk på baggrund af hvornår man sidst har bestilt noget fra dem (hvordan de så regner det ud har jeg ingen anelse om...). Andre gange de har haft gratis forsendelse har jeg heller ikke fået nogen mail, og kun læst om det på http://www.dvdtalk.com eller lignende steder...


Ah, ja, der var da vist noget med at det tilbud kun blev sendt ud til kunder der ikke havde handlet der i lang tid :? Men så er det jo godt at man har DAHF :thumb:

_________________
Jakob Madsen » website » samling (ikke længere opdateret!)



"Dear MacGyver, enclosed is a rubber band, a paper clip and a drinking straw, please save my dog."


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 18:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Har de så nogle titler til en rimmelig pris, der er værd at gå efter.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 02, 2004 20:33 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
Gromit skrev:
Har de så nogle titler til en rimmelig pris, der er værd at gå efter.


...det sku' jeg mene. Jeg har selv bestilt Mallrats special edition til ca. det halve af hvad den kan fås til fra ny, og havde også kig på Heavenly Creatures eller Psycho (Hitchcock's - r1'eren har en del ekstramateriale, der ikke er med på r2'eren), hvor besparelsen dog kun ville have været på omkring $5-6, hvorfor jeg bestemte mig for den anden...
Det vil dog nok være en god ide at tjekke priserne op mod http://www.dvdpricecheck.co.uk eller lignende, for der er ting imellem, der kan findes billigere andre steder (f.eks. alle de MGM-titler, som dvdsoon åbenbart stadigvæk har på tilbud...)

_________________
Mine DVD'er - opdateret til og med hvad jeg har nået at se...


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør sep 23, 2006 9:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Billede
Gælder til d. 29. september. Så er det bare om der er nogle gode titler, at gå efter.

NB.
DVDs & Games (shipped with cases)
CDs (shippped without cases)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør sep 23, 2006 14:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Gromit skrev:
Billede
Gælder til d. 29. september. Så er det bare om der er nogle gode titler, at gå efter.

NB.
DVDs & Games (shipped with cases)
CDs (shippped without cases)


Takker - der blev lige grovshoppet en stak US-only CDer... :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 01, 2006 21:09 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
Nu er secondspin tilbage med gratis forsendelse... Det er som om der er nogle brugt-forretninger, der har set lyset på det seneste...


In the middle of all your holiday shopping, don't forget to take a second to treat yourself! We'll make it easy with FREE standard & International SHIPPING on all orders, for two weeks only! Just use promo code "FREEHOLIDAY" at checkout. Remember, we cannot guarantee holiday delivery for orders placed after Dec. 3rd. And this FREE SHIPPING offer ends 12/14/06! So, start shopping and saving now!

_________________
Mine DVD'er - opdateret til og med hvad jeg har nået at se...


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør dec 02, 2006 0:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
motgz skrev:
Nu er secondspin tilbage med gratis forsendelse... Det er som om der er nogle brugt-forretninger, der har set lyset på det seneste...

Ja, Djangos har længe kørt med "Gratis forsendelse". Desuden har Spun lige nu 25% rabat på alt.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør dec 02, 2006 0:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
jeg skal lige høre med disse brugtforhandlere om der er told risiko? det er der vel ikke når der er tale om brugtsalg? eller? :)

Jeg har fundet nogle bokse hos både secondspin og djangos som råber efter mit visakort! Men hvis der er toldrisiko så gir jeg hellere lidt mere for en eu forsendelse.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør dec 02, 2006 1:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Når man bestiller fra USA vil der altid være en vis risiko forbundet ved et køb over de 80.- Dog er jeg ikke blevet snuppet endnu, hverken fra SecondSpin, Spun eller Djangos.

Skulle I finde noget titler eller bokse til en god pris, ja, så ville jeg ikke holde mig tilbage.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør dec 02, 2006 2:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
@Gromit Det kan være du lige kan klare et spørgsmål til så. Kan man roligt bestille det hele på én gang eller skal man bestille hver titel for sig? er der ikke tale om en masse forhandlere der sender direkte til køberen?


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør dec 02, 2006 10:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
JanK skrev:
@Gromit Det kan være du lige kan klare et spørgsmål til så. Kan man roligt bestille det hele på én gang eller skal man bestille hver titel for sig? er der ikke tale om en masse forhandlere der sender direkte til køberen?

Jeg bestiller altid en titel pr. ordre. Årsagen er, at det er mest praktisk, at hver titel får sit eget ordre nummer.

Jo, de bliver sendt fra forskellige geografiske steder USA. En masse forhandlere er så meget sagt. Hver af de tre websites har deres egne butikker, hvorfra de bliver sendt.

Man skal bare være opmærksom på, at leveringstiden er noget længere end, hvis man bestiller fra eks. CDWOW.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 980 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 566 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team