DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 10:20

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 722 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man apr 09, 2018 12:44 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
DeathPosture skrev:
da jeg pt. er sygemeldt efter at have set Warcraft og The Boss Baby i rap

:beerchug:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man apr 09, 2018 12:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Buck Rogers skrev:
DeathPosture skrev:
da jeg pt. er sygemeldt efter at have set Warcraft og The Boss Baby i rap


:laugh: :laugh: :laugh:

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: tors apr 19, 2018 14:13 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Er der mon en marts update på vej? :beerchug:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors apr 19, 2018 15:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Pjalte skrev:
Er der mon en marts update på vej? :beerchug:

Billede

Ja, lad os få marts-update op med det samme! :)

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tors apr 19, 2018 15:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Billede

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors apr 26, 2018 18:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
2018 | jan | feb | mar | april | maj | jun | jul | aug | sep | okt | nov | dec
Rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum to forskellige personer. Formaterne er der ingen minimum krav.

Marts
197 sete film (Thor: Ragnarok, The Shape of Water, A Fish Called Wanda)
Billede Billede Billede
Formater med højst rangerede film:
:netflix: | :bluray: | :dvd:


Jeg beklager ventetiden, der er simpelhen en masse ting sker lige for tiden, både i hjemmet og på arbejdet, så' det er bedre sent, end aldrig.

Nå, hvad endte marts så med? Jo, store Hulk og (lille) Thor indtager meget flot første pladsen - skarpt efterfugt af del Toros fiskemand og slutter af med Fisken de kaldte Wanda, en ægte klassiker. Slet ikke så tosset måned.

Avs, måneds bundskrabere endte med at blive både The Boss Baby og Star Wars: The Last Jedi.

Det blev til hele 197 sete film i marts. De fysiske formater ser ud til at dale igen i marts og ender på 24,84% og biografen(+TV) er på 17,39%. Men dejligt at se der er blev skrevet hele 18 anmeldelser. Hvilket minder mig om jeg skal op på hesten igen, med mine egne anmeldelser ...

Det var det, mere igen næste måned.

Hvis der er spørgsmål eller ønske om noget mere dybdegående, så skriv endelig.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE søn jan 27, 2019 18:33, rettet i alt 9 gange.

Top
   
Indlæg: tors apr 26, 2018 20:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Tak for opdateringen - det var fedt, at du nåede opsamlingen inden måneden var omme :) :thumb:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs maj 01, 2018 12:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Fuzhi skrev:
April 15 film:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dogtooth (2009) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: You Where Never Really Here (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Mayhem (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mom And Dad (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Foreigner (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Axis (2017) :vimeo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Florida Project (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Survivor's Guide To Prison (2018) :itunes: (Dokumentar)
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Psycokinesis (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: A Taxi Driver (2017) :bluray:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: R100 (2013) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Vampire Cleanup Department (2017) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Vampyr (1932) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Pickpocket (1959) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The End Of The World (1916) :filmstriben:

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Jeg fik set 15 film i april. Udover et gensyn med den fremragende A Taxi Driver var højdepunktet You Where Never Really Here, som allerede har fået flere gode anmeldelser her på Dahf, og meget vel vil kunne få en bedre karakter fra mig ved et gensyn. Axis vil jeg anbefale til alle der kan lide "en-lokations" film. Filmens eneste problem er sådan set at idéen med at følge en person i en bil igennem hele filmen allerede er set bedre gennemført i den fremragende Locke med Tom Hardy i hovedrollen. Mayhem er en særdeles underholdende og vellavet horror komedie, som jeg er sikker på de fleste vil kunne lide.

Den dårligste film jeg så i april var den nye Netflix film Psychokinesis, fra instruktøren af Train To Busan, som mindede mig om at jeg stadigt er træt af superhelte, så jeg går en stor bue udenom den nye Avengers, selvom den har fået gode anmeldelser. Psychokinesis er en andenrangs Chronicle kopi, så har man allerede set den kan man roligt springe den over.


Top
   
Indlæg: tirs maj 01, 2018 14:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
April:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Prime Cut (1972) :drtv:

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: tirs maj 01, 2018 18:08 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
April (29 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Tower Heist :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: War Dogs :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mune: Guardian of the Moon :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Miss Peregrine's Home for Peculiar Children :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Girl on the Train :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Quiet Place :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Post :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Babysitter :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Lost City of Z :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Brooklyn :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Gia :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Chamber :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Bad Batch :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Edge of Seventeen :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Wizard of Lies :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 20th Century Women :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Infiltrator :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Dressmaker :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Lights Out :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Avengers: Infinity War :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: New York, I Love You :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Handmaiden :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cars 3 :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Going in Style :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Amanda Knox :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Captain Underpants: The First Epic Movie :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Free State of Jones :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Autopsy of Jane Doe :cmore:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors maj 03, 2018 10:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
April - 10 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Commodore Story (2018) (KICKSTARTER)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Star Trek II: The Wrath of Khan (1982) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Prestige (2006) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Titanic (1997) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 12 Angry Men (1957) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ready Player One (2018) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Life On Mars - series 2 (2007) :bluray:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Star Wars Episode II: Attack of the Clones (2002) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Early Man (2018) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Avengers (2012) :bluray:

Måneden har klart været præget af, at jeg pt. mest (gen)ser film med min datter. Vi lollede vildt over Attack of the Clones, kneb en tåre til Titanic, kløede os i håret over The Prestige (åh gud, hvor er det sjovt at se andres reaktion, når man selv kender twistene!), nørdede 80'er-referencer med Ready Player One og rasede over de idiotiske jurymedlemmer i mesterværket 12 Angry Men. Og måske råbte vi KHAAAAAAN! en gang eller to. (Og ja, jeg kæmper mig videre gennem Batman 1966).

Seneste computer-dokumentar på listen er The Commodore Story, nyligt udkommet via Kickstarter. Den er ikke helt skudt ved siden af. Der er mange talking heads, men også en del sjove anekdoter og spændende insider-historier.

Endelig fik min kone og jeg lukket og slukket for Life on Mars. Der var lidt optræk til rutine i sæson 2, så det var nok meget passende, at den stoppede, hvor den stoppede.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre maj 04, 2018 13:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
APRIL 2018:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Wicker Man (1973) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dying Young (1991) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Thing (1982) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Thing (2011) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: De rouille et d'os (Rust And Bone) (2012) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Gladiator (2000) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Wonder Woman (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: The Breadwinner (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Vanishing Of Sidney Hall (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: You Were Never Really Here (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Secret Life Of Pets (2016) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: JFK (Director's Cut) (1991) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Broken Circle Breakdown (2012) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Avicii: True Stories (docu) (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Killing Season: Sæson 1 (2016) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Wild Wild Country: Sæson 1 (docu) (2018) :netflix: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Greyzone: Sæson 1 (2018) :tv2play:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Mr. Robot: Sæson 1 (2015) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Mindhunter: Sæson 1 (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Rapture: Sæson 1 (docu) (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Seinfeld: Sæson 1 (1989) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Seinfeld: Sæson 2 (1991) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Seinfeld: Sæson 3 (1992) :cmore:



DeathPosture skrev:
Jeg kan allerede nu godt love, at April bliver mere omfattende, da jeg pt. er sygemeldt efter en kikkertoperation i skulderen i sidste uge

... og det blev den! :lightsabre: :lightsabre: :lightsabre:

Ja, som det kan ses, havde jeg pludselig VOLDSOMT meget tid til, at sidde foran skærmen i April, da jeg var sygemeldt efter en skulderoperation. Og det skulle udnyttes til, at få pløjet nogle film og serier.

Billede
Hvis vi starter med filmene, så var der på horrorfronten gensyn med den oprindelige The Thing, som bare er et uomtvisteligt mesterværk... Og faktisk er The Thing-prequellen fra 2011 slet ikke ueffen. Jeg havde ellers afskrevet den fuldstændig, da sådan nogle reboots af gamle klassikere sjældent har meget at byde på. Men jeg blev MEGET positivt overrasket. Det samme gjaldt, da jeg fik pillet folien af min Wicker Man-bluray, for jeg skal da lige love for, at det var en medrivende, super-atmosfærisk oplevelse. Kæmpe anbefaling herfra, hvis der skulle sidde folk der ikke har set den! :thumb:

Af andre gensyn var både Gladiator og JFK fornøjelige. Sidstnævnte var i den lange 3½-timers director's cut-version, og det var medrivende fra start til slut. Jeg havde fuldstændig glemt, at John Candy havde en mindre birolle, i et film der ellers er pakket med kendte ansigter.

Billede
Og så fik jeg brug for Kleenex til både Julia Roberts-braget Dying Young, den franske tåreperser Rust And Bone og især det belgiske mesterværk The Broken Circle Breakdown som var fuldstændig ubærlig at se. KÆMPE MESTERVÆRK og en stor, varm anbefaling herfra!

Jeg prøvede også kræfter med en superhelte film, Wonder Woman, men det gik som hver gang jeg prøver at genskabe min interesse i superheltefilm... løb lidt ud i sandet. Ah well, der er altid næste gang.

Billede Billede
Af nyere film blev jeg særdeles positivt overrasket over You Were Never Really Here, men også den meget kritikerslagtede The Vanishing Of Sidney Hall var en stor oplevelse. Begge kunne have været månedes højdepunkt i "normale måneder".

Af animation fik jeg set den Oscar-nominerede The Breadwinner som var helt fantastisk. Det er samme folk som stod bag Song of the Sea. Sørgelig og smuk og VIGTIG!

Og så fik jeg pløjet en HEL masse serier også.

Billede Billede
Bedst var Netflix-hittet Mindhunter, som bare har et fantastisk pace, og en lækker realisme. Og så var jeg meget overrasket over, præcis hvor god, medrivende og original den dansk/svenske Greyzone-produktion var. Det startede ok, men endte med at bliver yderst medrivende og edge-of-your-seat agtigt. Jeg vil gå så vidt som til, at sige, at det er den bedste danske serie der har været vist på TV2... og klart på højde med nogle af DRs produktioner. Anbefaling herfra til folk der på forhånd har afskrevet den (som jeg selv gjorde i første omgang...)

Jeg fik også pløjet 1. sæson af Mr. Robot som jeg længe havde ønsket at se, og den var ok, uden dog helt at kunne holde kvaliteten fra det første afsnit. Til gengæld opdagede jeg, at min alltime yndlings sitcom Seinfeld, var kommet på Cmore, så det var i den grad tid til et gensyn. Jeg pløjede de første 3 sæsoner, som bare bliver gradvist bedre og bedre. Hold kæft, hvor jeg elsker det. Fra sæson 3 og frem til Larry David smutter, er det PURE COMEDY GENIOUS :beerchug:

Billede
Der blev konsumeret lidt dokumentar. Bedst var Netflix-dokumentaren Wild Wild Country som var en kæmpestor oplevelse. Helt klart månedens højdepunkt, i dokumentargenren. Som alle andre var jeg rystet, da nyheden om Aviciis alt for tidlige død kom ud, så jeg skulle selvfølgelig se den BBC-producerede dokumentar Avicii: True Stories om ham, der dog ikke var helt så dybdeborende som man måske havde håbet. Men stadig seværdig.

Jeg havde også håbet på, at The Killing Season sæson 1 ville være et true crime-brag, i samme stil som de bedste true crime podcasts, men sådan skulle det ikke gå. Det starter ellers meget godt med et interessant kig på LISK-seriemorderen, men det løber hurtigt ud i sandet og fortaber sig i en alt for omfattende og generel fortælling. Samme skuffelse havde jeg over Netflix' meget nørdede Rapture-dokumentarserie, som var ALT for langtrukket.

Alt i alt, den vildeste måned jeg har haft siden jeg fik børn... :clap: :clap: :clap:

(lidt ærgerligt, at jeg snart skal starte på arbejde igen faktisk....) :?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors maj 10, 2018 15:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
En sløv måned, men alligevel ret godt gået taget i betrækning de fleste fritidstimer i april, er gået med banker og byggefirmaer... Det blev til 21 sete film i april, hvor 8 af dem er ikke set før.

Der var mange gode film som fik et gensyn, hvor dem jeg ikke havde set før, er de bedste; Time After Time og Innocent Blood.
Bundskraberen er ikke så svært at finde i april, for det er nemlig Cage Dive.

For første gang er der ingen månedens anbefaling fra en eller flere DAHF'er, så den er jeg nødt til at springe over og hoppe videre til min anbefaling.

Min anbefalinger er et par genganger, for det bliver nemlig den over fede The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension sammen med Miracle Mile.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE tors maj 10, 2018 16:13, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tors maj 10, 2018 16:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
2018 | jan | feb | mar | april | maj | jun | jul | aug | sep | okt | nov | dec
Rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum to forskellige personer. Formaterne er der ingen minimum krav.

April
168 sete film (You Were Never Really Here, Avengers: Infinity War)
Billede Billede
Formater med højst rangerede film:
:amazonvideo: | :biograf: | :bluray:


Månedens topliste ender kun med to film; Happy Death Day og Avengers: Infinity War. Og med vores krav med filmene skal være set af minimum to forskellige personer, så ender vi kun med én film på listen, som er den store blockbuster der tjener voldsom mange penge i biograferne, Avengers: Infinity War.

EDIT:
Takket af Fuzhi, der havde set You Were Never Really Here og pga. en miss-titel gjorde den havde puttet sig. Efter rettelsen smadrer Joaquin Phoenix sig helt til tops og bliver månedens film for april! Velfortjent, tillykke med det.

Selve bundskraberen, den hopper vi stadig over i denne omgang.

Det blev alligevel til hele 168 sete film i april. De fysiske formater tager endelig revanche med hele 54,17% og biografen(+TV) repræsenterer kun med 8,33%. Antal af anmeldelser er på det laveste niveau med 11 stykker.

Hvis der er spørgsmål eller ønske om noget mere dybdegående, så skriv endelig.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE søn jan 27, 2019 18:33, rettet i alt 11 gange.

Top
   
Indlæg: søn maj 13, 2018 10:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Det er da alligevel imponerende, at det er lykkedes for os, at se 167 forskellige film på tværs af de deltagende brugere :shock: ;)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 722 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team