DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:44

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 847 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 2657 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 29, 2018 9:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Her i 2018 har jeg fået en fantastisk evne til at se elendige film.

Havde tirsdag den komplette mangel på fornøjelse af at se hippie-natur-snaskede Viggo Mortensen-i-skoven-filmen Captain Fantastic.

En fuldstændigt håbløs anarkistglorificerende hippiefilm, der har et erklæret mål om at glorificere indoktrinering, hippieliv i skoven og som er så blottet for humor, at de steder, hvor det sikkert skulle være sjovt sidder man i stedet med fingeren i halsen og er klar til at åbne for en tsunami af daggammelt opkast. Uanset om der går sprækker i hippiriet længere inde i filmen, er den hverken god, sjov, tankevækkende eller original. Den er ren propaganda for det at leve anderledes og for at det åbenbart som far er okay at kontrollere alle ens børns tanker og idéer. Håbede virkelig en eller anden ville smække Viggo en på skrinet, men niks. Viggos Way er den rette, åbenbart.

Det eneste gode ved Captain Fantastic er, at børnene lærer at klippe deres hår til sidst. Så skulle Viggo bare lære det samme.

Onsdag så jeg så Darren Aronoskys Noah. Russell Crowe er altid god til at spille sig selv og i Noah er han er en helt perfekt Russell Crowe, der på Russell Crowesk manér keder seeren langsomt ihjel i CGI-fesenhedens tegn. Selv ikke skønne Emma Watson kan redde Aronoskys computerdrevne bibelævl fra at synke ned i middelmådighedens afgrund, og tilbage sidder man et par timer senere og tænker, at Russell Crowe virkelig er en rigtig god Russell Crowe, mens Noah er en af de film, som har en gensynsværdi, der ligger under et besøg hos tandlægen. Min kæreste sov ca. 10 gange i løbet af filmen og undskyldte flere gange for sit filmvalg. Det skulle hun nu ikke, for jeg havde valgt Captain Fantastic aftenen før. 1-1.

Begge film skal allernådigst få 2/6, da jeg reserverer den allerlaveste karakter til film, som er helt uduelige. De her er kun et lille mulehår over den barre.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 29, 2018 9:50 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Komplet, hamrende, overdrevent uenig mht Captain Fantastic. Du misser jo helt den vinkel, der hedder, at hans opdragelsesmetoder jo ikke rigtig fungerer, og at der er en masse hykleri forbundet med hans agendaer ("løslad maden"-dagen klinger jo ufatteligt hult, når vi samtidig ser, at det er hans måde at omgås sine egne regler på). Og jeg synes, at filmen gør det meget klart, at det ikke er specielt ønskværdigt at forsøge at hjernevaske sine børn sådan. På overfladen kan det godt være, at det ser hyggeligt ud derude i skoven, men kradser du bare en smule i overfladen, er det sgutte særligt glorificeret.

Tror du ikke, at du har set dig sur på hippiehistorien, trækrammerne og den slags?

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors mar 29, 2018 13:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Du stiller et godt spørgsmål, Buck. Det vil jeg gerne besvare.

Jeg stillede mig selv det samme bagefter. Min kæreste og jeg snakkede også om det, og hun er helt enig - og hun er ellers typen, der er til benhård socialrealisme og ikke kan lide hverken Marvel eller fantasy ret meget. Så derfor er hun for mig en god sparringspartner, når vi har set en film sammen, som ligger lidt mellem vores individuelle smage. Hun syntes, det er den dårligste film, vi har set sammen - og vi har sågar set Divergent-filmene.

Der er ingen tvivl om, at jeg slet ikke kan døje Viggo Mortensens kontrollerende, indoktrinerende, samfundshadende hippieklovn af en far. Han fortjener en kæmpe kæberyster. Bare der, hvor sønnen kommer til skade, og han bare får at vide, at han skal fortsætte. Det er så hjernedødt.

Så er der selve historien, og den kan jeg heller ikke lide. Jo jo, den fine hippielak bliver skrabet af, og lidt nødvendig udvikling sker der da også, da Viggo finder ud af, at hans børn ikke er ninjasoldater, men børn og en af pigerne er tæt på at blive lam for livet, men ikke rigtigt, vel? Kun lidt. Fordi det er kun lidt forkert, hvad Captain Fantastic har gang i med hans tåbelige Noah Chomsky-dag og træning af indoktrinerede børnesoldater.

Samtidig synes jeg ikke rigtigt, at der reelt sker nogen udvikling i filmen. Børnene sidder jo til sidst og lirer det samme indoktrinerede ævl af til deres far, som de snakkede om i starten, mens filmen slutter med noget helt kvalmefrembringende naturmusik.

Nej, jeg er ikke fan af hverken figuren eller filmen. Jeg læste lige denne anmeldelse her til morgen, som jeg kun kan erklære mig yderligt enig i: https://medium.com/@jsiig/to-timer-af-m ... d8540acef6

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 12:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede

Jumanji: Welcome to the Jungle (Kasdan, 2017)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

Jeg har aldrig været helt solgt på den første Jumanji-film, til trods for en energisk Robin Williams og en masse gode ideer. Jeg har set den en del gange siden jeg så den første gang på VHS tilbage i 90erne, men jeg kan simpelthen ikke komme op på et højt entusiasme-niveau for den film.

Jon Favreaus "Zathura" var bedre, synes jeg, og nu er der kommet en værdig fortsættelse/film i samme univers som den første Jumanji-film. Noget, som satte manges pis i kog, da mange mente, at det var at vanære Robin Williams' præstation i den første film. Jeg kan bare sige, at de folk har skudt fodbolden meget langt forbi målet.

Ideen med at lave spillet om til et konsol-spil fungerer og der er mange gode gags i løbet af spillet med hensyn til at spille et spil, bl.a. at man af og til sidder fast og man skal gøre det helt rigtige/sige det helt rigtige for at komme videre.

Instruktøren Jake Kasdan, søn af Lawrence Kasdan, har tidligere stået bag "Orange County" med Colin Hanks og Jack Black. I denne film har Jack Black en af de bærende roller - og Colin Hanks en lidt mindre - og resten af skuespillergalleriet fyldes ud af The Rock, Karen Gillan, Kevin Hart, Nick Jonas og Bobby Cannavale. Alle personer fungerer, også de unge skuespillere, som spiller computerspils-personerne i virkeligheden.

Bobby Cannavale, kendt fra bl.a. "The Station Agent", er en overraskende led skurk og er godt tænkt. Han er denne films Van Pelt.

Musikken af Henry Jackman er flot og meget John Williams-ish.

Filmen er dog en smule lang (godt og vel to timer), men jeg kan ikke rigtig se, hvad der kunne klippes ud for at få den lidt kortere. Det gør nu heller ikke så meget, da man er rigtig godt underholdt hele vejen igennem.

Den lille hilsen til Robin Williams var også fint udført.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 13:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede

Star Wars: The Last Jedi (Johnson, 2017)

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty:

Jeg havde ellers planlagt at få set denne film i biografen, men af forskellige grunde blev det ikke til noget. Da den så landede til leje på Amazon Video slog jeg til og nu har jeg fået set den.

Rian Johnson, manden bag "Looper" og "Brick", har skrevet og instrueret film nr. 8 i Star Wars-sagaen og der er både plusser og minusser ved denne film.

Til at begynde med, så er den virkelig flot skudt og har ikke det frygtelige plastik-look som Lucas' tre prequels havde. Det havde "The Force Awakens" eller "Rogue One" heller ikke, så det er da en positiv ting ved den nye bølge af Star Wars-film. Der er nogle scener i filmen, der er meget teater-agtige i set design og brug af skuespillere. Her tænker jeg især på Snokes rum på et af rumskibene. Det er også meget positivt i min bog. Den sidste planet med saltet var visuelt godt tænkt og is-ulvene var ganske flotte - og havde faktisk en rolle i handlingen.

Desuden er det rart at se Mark Hamill igen, selvom hans rolle som Luke Skywalker ikke rigtig fungerer i denne film. John Boyega er også et af filmens sikre kort, selvom han ikke rigtig har så meget at lave (udover en unødvendig og lang heist-sekvens), og Benicio Del Toro fungerede faktisk glimrende som kodebryder nr. 2. Ham ville jeg gerne have set mere til.

Men: filmens handling er meget start-stop-start-stop. Der er ikke rigtig nogen egentlig kraft (pun intended) i historiefortællingen og den går i stå mange gange i løbet af filmen. Scenerne på øen med Rey og Luke satte filmen på pause hver gang og det samme gjorde scenerne mellem Rey og Kylo Ren. Introduktionen af Rose virkede forceret (pun intended) og man købte ikke rigtig hendes rolle i filmen.

Kylo Ren har en udmærket actionsekvens henimod slutningen af filmen og Captain Phasma laver lidt, men begge er igen uden nogen relevans - ligesom i "The Force Awakens". Carrie Fisher er værdig og nobel i hendes scener, men hendes Mary Poppins-sekvens er virkelig latterlig.

Oscar Isaac har en god actionsekvens i starten af filmen, er sur den næste time og så er han ude at flyve lidt igen i slutningen. Chewie kunne lige så godt have blevet hjemme i træhuset på Kashyyyk: han har én scene, hvor han flyver Tusindårsfalken, men på det tidspunkt er man lidt ligeglad.

Porgerne? Åh gud. Nu ved jeg, hvordan biografgængerne havde det med ewok'erne tilbage i 80erne.

Humoren i filmen fungerede af og til: scenen med Kylo Ren i bar overkrop og Reys kommentar var ret sjov. Det virker også til, at Johnson har smidt nogle små ting ind i manuskriptet, der henviser til fan-reaktioner fra "The Force Awakens", bl.a. Snokes kommentarer til Kylo Rens hjelm.

Til trods for min brok var jeg okay underholdt, men det er ikke en film, som jeg kan se, at jeg vender tilbage til igen lige foreløbig. Så kunne jeg langt bedre lide "The Force Awakens" og de tre gamle film.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 19:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
njhansen skrev:
Porgerne? Åh gud. Nu ved jeg, hvordan biografgængerne havde det med ewok'erne tilbage i 80erne.

I det mindste havde ewokerne en funktion i filmen. Porgerne er bare nuttet pynt. Ren legetøjsreklame.

Jo mere jeg får denne film på afstand, jo mere hader jeg den. :evil:


Top
   
Indlæg: søn apr 01, 2018 18:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede

Mom and Dad (Taylor, 2017)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

Over-the-top, vild, sjov (på en meget sort måde) og underholdende lille B-films-gyser skrevet og instrueret af Brian Taylor, den ene halvdel af Neveldine/Taylor, folkene bag Crank-filmene og Ghost Rider 2.

Taylors tekniske kunnen bliver vist en del gange i løbet af filmen og der er nogle ret fede kamera-ting undervejs.

Nicolas Cage får rig lejlighed til at gå amok i denne film, men har også nogle øjeblikke, hvor han faktisk viser, at han ikke bare er Nicolas "Scratchin' at the door!!" Cage, men en ganske fin skuespiller.

Filmen varer under 80 minutter og det er en meget passende længde, da historien ikke rigtig holder til mere. Hvis den kan sammenlignes med en film, så er det "Cooties": her er det dog bare forældre, der får en stor trang til at slå deres børn ihjel. Den har nogle ret lede øjeblikke og er bestemt ikke for sarte sjæle.

Den får også lige et par ekstra point for Lance Henriksen-faktoren: han er altid god.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: søn apr 01, 2018 18:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede

Game Over, Man! (Sweacheck, 2018)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

"Hej, mit navn er Niels og jeg har set hele filmen og vil gerne stå ved, at jeg synes, at den var ret sjov."
"Hej Niels - kan du komme ud!"

Til tider har jeg brug for at se nogle OTT-komedier a la "The Brothers Grimsby" og "Bio-Dome" og den her opfyldte kriterierne: totalt stupid, langt-langt ude og - i min forskruede optik - sjov.

Det er herrerne bag tv-serien "Workaholics", der med denne film har lavet deres version af "Die Hard", bare med sex-jokes, penis-jokes og virkelig barnlige ting (en af håndlangerne tegner på et tidspunkt små penisser i hovedet på den kvindelige skurk, da hun er blevet bedøvet af noget ret kraftig tjald). Der er også nogle ret sjove cameos fra bl.a. Steve-O og Shaggy.

Det kan ikke være Kubrick det hele og selvom jeg hverken var fuld eller høj (kun 176 cm), så klukkede jeg rigtig mange gange i løbet af filmen. Adam Devine, den ene af Workaholics-erne, er villig til at gå meget langt for en joke og det får man bevist mange gange i løbet af denne film.

Det er ikke en intellektuelt udfordrende film, langt fra, men der er alligevel visse ting under overfladen, som måske/måske ikke er hentydninger til #metoo i Hollywood. Måske.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 15:13 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Når man er til konference i Amsterdam, skal aftenerne jo gå med noget (og programmet var ikke ligefrem til hæmningsløs druk) - så efter at have brugt en aften på hotellet på den originale Bad Boys, var jeg i humør til noget lidt mere udfordrende (og væsentligt bedre!) den næste dag:

Billede
Lucky (John Carroll Lynch, 2017)
90-årige Lucky (Harry Dean Stanton) stavrer rundt på sine tændstikben i underdrenge og laver morgengymnastik, inden han tænder dagens første smøg og kikker irriteret på sin mikroovn. Det lyder ikke som en film, der har været gennem 14 fokusgrupper. Det lyder på papiret heller ikke som en synderligt ophidsende start, vel? Men giv den en chance alligevel.

Lucky (Stanton) er en på alle måder gammel krigsveteran, hvis liv kører efter nøje rutiner. Det ved alle beboerne i hans støvede lilleby, og de ved, at han kan blive gnaven, hvis der afviges fra rutinerne. Vi følger nogle dage i hans liv, hvor der alligevel bliver krattet i den indtørrede overflade, så vi bliver klogere på ham som person, og nogle af de spøgelser, han går og gemmer på.

Det er svært at sætte sin finger på, hvorfor en tilsyneladende minimalistisk, støvet indiefilm alligevel ender med at fungere så godt. Måske er det Stanton, der ikke lægger skjul på sin alder og får lov til at folde den fuldt ud i en sjælden hovedrolle. Måske er det de mange gode biroller - David Lynch, Tom Skerritt m.fl. - der hver især giver ham noget at spille op ad. Måske er det glæden ved at indse, at selv om man er 90 år og stivbenet som ind i helvede, kan man godt være charmerende (på sin egen, skæve facon) og stadig lære nye ting om sig selv.

Faren ved denne type film er, at man i Stantons alder (han var "kun" 89, da han indspillede filmen) kan nøjes med at dukke op, og så falder anmelderne i svime over "pondus", "gravitas", "alderens vægt" og den slags. Nogle gange virker det som et tilstrækkeligt kvalitetsstempel, at man har overlevet til de 80. Men han spiller faktisk godt og giver sin småknotne enspænder et passende strejf humor.

En rørende og charmerende lille, stor film, der får premiere herhjemme på torsdag.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 15:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Når man er til konference i Amsterdam, skal aftenerne jo gå med noget (og programmet var ikke ligefrem til hæmningsløs druk) - så efter at have brugt en aften på hotellet på den originale Bad Boys, var jeg i humør til noget lidt mere udfordrende (og væsentligt bedre!) den næste dag:

Billede
Lucky (John Carroll Lynch, 2017)
90-årige Lucky (Harry Dean Stanton) stavrer rundt på sine tændstikben i underdrenge og laver morgengymnastik, inden han tænder dagens første smøg og kikker irriteret på sin mikroovn. Det lyder ikke som en film, der har været gennem 14 fokusgrupper. Det lyder på papiret heller ikke som en synderligt ophidsende start, vel? Men giv den en chance alligevel.

Lucky (Stanton) er en på alle måder gammel krigsveteran, hvis liv kører efter nøje rutiner. Det ved alle beboerne i hans støvede lilleby, og de ved, at han kan blive gnaven, hvis der afviges fra rutinerne. Vi følger nogle dage i hans liv, hvor der alligevel bliver krattet i den indtørrede overflade, så vi bliver klogere på ham som person, og nogle af de spøgelser, han går og gemmer på.

Det er svært at sætte sin finger på, hvorfor en tilsyneladende minimalistisk, støvet indiefilm alligevel ender med at fungere så godt. Måske er det Stanton, der ikke lægger skjul på sin alder og får lov til at folde den fuldt ud i en sjælden hovedrolle. Måske er det de mange gode biroller - David Lynch, Tom Skerritt m.fl. - der hver især giver ham noget at spille op ad. Måske er det glæden ved at indse, at selv om man er 90 år og stivbenet som ind i helvede, kan man godt være charmerende (på sin egen, skæve facon) og stadig lære nye ting om sig selv.

Faren ved denne type film er, at man i Stantons alder (han var "kun" 89, da han indspillede filmen) kan nøjes med at dukke op, og så falder anmelderne i svime over "pondus", "gravitas", "alderens vægt" og den slags. Nogle gange virker det som et tilstrækkeligt kvalitetsstempel, at man har overlevet til de 80. Men han spiller faktisk godt og giver sin småknotne enspænder et passende strejf humor.

En rørende og charmerende lille, stor film, der får premiere herhjemme på torsdag.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 15:39 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
For et par somre siden havde jeg fornøjelsen af at være til et foredrag med Aardmans chefanimator, Lloyd Price, og allerede dengang kunne han lokke med lidt billeder fra deres kommende film. Jeg er en total sucker for stop motion-animation, og med film som Chicken Run, Wallace and Gromit og Pirates! i bagagen er forventningerne til en ny Aardman-film altid store. Desværre er deres seneste langspiller (!) deres klart svageste til dato.

Billede
Early Man (Nick Park, 2018)
Hulemanden Sten (org.: Dug) bor sammen med en flok mere eller mindre tilbagestående stenalderboere i en frodig dal midt i en ødemark. Deres nogenlunde harmoniske tilværelse bliver afbrudt, da dalen invaderes af en klan af bronzealderfolk. De nyankomne insisterer på at overtage dalen, og de teknisk primitive stenalderfolk er således dybt på skideren.
Som det viser sig, er bronzealderfolkene store fans af fodbold, og deres hold, Real Bronzo, er tilsyneladende uovervindeligt. Så de giver Sten og co. et fodboldultimatum - enten vinder hulefolkene en kamp og får deres dal tilbage, eller også kan de henslæbe resten af deres dage i kobberminerne. Det virker som en håbløs opgave, men måske kan deres forfædre give løsningen på boldens mysterier.

Animationen er som altid fantastisk, når vi taler Aardman, men ellers må man konstatere, at der er for meget, der der er under niveau. Plottet er pænt sagt ikke synderligt ophidsende, men det var det heller ikke i Pirates!, og alligevel lykkedes dén film på mange måder. Hovedproblemet er, at persongalleriet for en gangs skyld svipser. Vores hovedperson er stort set så generisk, som de kan fås, og resten af stenalder-m/k'erne er sgu også lidt svære at skelne fra hinanden. Selv filmens titel signalerer den manglende inspiration, med mindre der er et eller andet sindrigt ordspil, jeg ikke har fattet.

Der er dog som altid mange gode gags og animationsøjeblikke undervejs, Stens vagthund/vildsvin er meget charmerende og i tredje akt lykkes det faktisk at skabe noget spænding og begejstring. Min niårige var også vældigt glad for oplevelsen. Jeg vil personligt håbe, at Aardman får lidt flere gode ideer til næste gang, for de plejer at levere varen.

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty:
NB.: Som forfilm var der bl.a. den kommende Far til Fire. Der kan man virkelig tale om manglende inspiration. Yikes.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 16:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Buck Rogers skrev:
Selv filmens titel signalerer den manglende inspiration, med mindre der er et eller andet sindrigt ordspil, jeg ikke har fattet.


Early Man = Early Man(chester) <= fodboldklubben/byen.

The setting is Manchester, unrecognisable in that desolate ancient landscape...

Cheeky references to Manchester United and “Jurassic pork”...

Early Man (...) is an origin story, of sorts, for the Manchester United football (soccer) team set in caveman days.


Ærgerligt, at den ikke helt lever op til resten af deres produktioner. Jeg var heller ikke helt solgt på Pirates-filmen, men jeg tror, at den vinder ved et gensyn (jeg har da købt den på Blu-ray). Shaun the Sheep-filmen var til gengæld ret fantastisk.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 17:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Der var et par referencer til Manchester, men dem havde jeg ærligt talt glemt igen. Måske også fordi ordspillet ikke er særligt sjovt :D

Pirates er en af de film, hvor den danske version næsten er bedre end originalen. Giv den et forsøg mere. Jeg var heller ikke hooked første gang, men den vokser ved gensyn.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre apr 27, 2018 3:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
"What am i supposed to do with this?"
"Give it to the lesbians, they love a bucket!"

En hamrende morsom og sand historie om da London's homoseksuelle bakkede op om Wales' minearbejdere - og fik opbakning retur. Plus, der er skuespillere som Bill Nighy og Paddy Considine i den, så i har faktisk ikke noget at tabe i at se den. Den er ikke lige så langt ude som Parada fra Serbien, men den er dælemig god underholdning.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: lør apr 28, 2018 19:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
#reviews2018
Billede
Veronica / Verónica
(Paco Plaza, 2017)

Fra manden der stod bag REC-filmene, burde man ikke gå galt med denne. Veronica er bestemt ikke hypen værd, men den er ikke så slemt, som den er blevet gjort til af folk, der har set filmen og havde sikkert for høje forventninger til den. Historien er anstændig nok med en deprimerende tone, og den unge cast gør et godt stykke arbejde. Men der er bare ikke noget nyskabelse eller originalitet til løfte dette over at være noget mere end gennemsnittet.

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE lør apr 28, 2018 20:49, rettet i alt 3 gange.

Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 847 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 2657 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team