DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 13:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 522 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre feb 09, 2018 9:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Første måned i det nye år er nu slut og for mit vedkommende blev det til 23 sete film i januar, hvor 18 af dem er ikke set før. En stille og rolig måned :)

Månedens bedste er uden tvivl Wind River, som starter året godt ud med en følgesvend, en noget ældre af slagsen og dansk, nemlig Café Paradis. Derefter kommer andre ret solide film, blandt andet; The Party, The Spy Who Came in from the Cold, The Reflecting Skin, The Ipcress File, The Fourth Protocol, The Day of the Jackal, Fahrenheit 451 og sidst og ikke mindst, endnu en ældre dansk film, Gys og gæve tanter.

Årets første bundskraber bliver ikke nemt, for hvis jeg skal vælge én ud fra de lavste rated film, som er 3 stjerner i januar, så er der hele fire film at vælge imellem.... Bum bum... Det endte med Star Wars og Heath Ledger-dokumentaren fik lov til at overleve denne gang, så valget endte med at blive Billion Dollar Brain..

Månedens anbefalinger fra en eller flere DAHF'er; Her er det nok Wind River der tager hovedprisen, som jeg ellers havde fuldstændig afskrevet. Hvor The Ipcress File, Funeral in Berlin og The Fourth Protocol blev anbefalet gode gamle Henriksen.

Min anbefaling bliver Fred Zinnemanns The Day of the Jackal fra 1973.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE tors maj 10, 2018 15:19, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: fre feb 09, 2018 10:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Husk at ajourføre jeres lister fra januar måned i tråden senest i morgen, om det så er få eller mange, alt tæller :thumb:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: fre feb 09, 2018 15:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Citat:
JANUAR 2018:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri(2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Wind River (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Vaiana (Moana) (2016) *anmeldelse* :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sikke Et Cirkus (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Peaky Blinders: Sæson 1 (2013) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Peaky Blinders: Sæson 2 (2014) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Peaky Blinders: Sæson 3 (2016) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Peaky Blinders: Sæson 4 (2017) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Black Mirror: Sæson 3 (2016) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Curb Your Enthusiasm: Sæson 9 (2017) :hbo:


Endnu engang en sidste øjebliks-opdatering fra min side...

Januar '18 stod hovedsageligt på seriekig. Fortsatte med 3. sæson af den fabelagtige Black Mirror, som peakede FULDSTÆNDIGT i denne sæson. Det er helt eminent skruet sammen, og jeg taber virkeligt kæben på gulvet igen og igen over den serie. På komediefronten, fik vi også afsluttet Larry Davids mirakuløse Curb Your Enthusiasm, hvor 9. sæson er den hidtid bedste. Super-funny på den allermest tåkrummende måde. Luv it!

Billede
Og så blev der lige nakket 4 sæsoner af Peaky Blinders, som virkelig kunne noget med dens mesterlige blanding af bande-, familie-, arbejdsklasse-, religion,- og nationalitets-opgør i en herlig blanding fyldt med kriminalitet, korruption, undertrykkelse og ultra-vold... Alt sammen bundet sammen, by order of the Peaky fookin' Blinders! En slags retro-udgave af Sons of Anarchy kombineret med Boardwalk Empire (som jeg ikke har set). Stor anbefaling herfra!

På filmfronten, blev det til sølle 2 film... Men HOLY SHIT, hvor var det nogle fantastiske film! Den DAHF-hypede Wind River var fuldstændig ligeså fantastisk som jeg havde håbet på med smukke sneklædte naturlandskaber og en medrivende, rørende kriminalhistorie. Perfekt film!

Næsten ligeså god, var Three Billboards Outside Ebbing, Missouri som har fortjent alle Oscar-nomineringerne. Jeg elsker blandingen af kulsort komedie med tragikomisk social-realisme. Herlig film i Fargo-style.

En yderst kvalitetsfyldt måned! :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man feb 12, 2018 14:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
2018 | jan | feb | mar | april | maj | jun | jul | aug | sep | okt | nov | dec
Rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum to forskellige personer. Formaterne er der ingen minimum krav.

Januar
235 sete film (Wind River, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, The Magnificent Seven)
Billede Billede Billede
Formater med højst rangerede film:
:biograf: | :amazonvideo: | :vhs:


Årets første optællingen er nu klar.
Efter diverse serier og kortfilm (samles sammen til sidst på året) er blevet frasorteret, er der blevet til hele 235 sete film i januar.

Og her kan Mike Haggar kun klappe i sine hænder over Wind River indtager solidt førertrøjen, hvor Frances McDormand og Sam Rockwell tager 2. pladsen. Verdens bedste vennepar i 60'erne, har vi Yul Brynner og Steve McQueen, sammen med røvfuld fantastiske og seje skuespillere på 3. pladsen med The Magnificent Seven.

Måneds bundskraber (set min. af 2) blev ikke mindre end Star Wars: The Last Jedi og blev lige overgået af Spectre. Sorry, but ture.

Avs.. Mindre godt ser det ud med starten på 2018 og de fysiske formater, som ellers stod ret godt sidste år. Så er januar helt nede på 33,5% af de registrerede formater. Del af forklaringen kan være Henrik24 (med hans herlige anmeldelse) ikke endnu har deltaget i tråden.

Hvis der er spørgsmål eller ønske om noget mere dybdegående, så skriv endelig.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE søn jan 27, 2019 18:34, rettet i alt 12 gange.

Top
   
Indlæg: man feb 12, 2018 15:13 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
ImpulzE skrev:
Avs.. Mindre godt ser det ud med starten på 2018 og de fysiske formater, som ellers stod ret godt sidste år. Så er januar helt nede på 33,5% af de registrerede formater. Del af forklaringen kan være Henrik24 (og hans herlige anmeldelse) ikke endnu har deltaget i tråden.

Jeg er hårdt ramt af arbejde her først på året, så jeg har desværre ikke haft tid til at lave mit sædvanlige input. Jeg er dog ikke stoppet med at se film, alle naturligvis på :bluray: , så jeg vil ikke udelukke at der senere på foråret kommer en opsamlingsrunde fra mig.


Top
   
Indlæg: man feb 12, 2018 15:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Henrik24 skrev:
Jeg er hårdt ramt af arbejde her først på året, så jeg har desværre ikke haft tid til at lave mit sædvanlige input. Jeg er dog ikke stoppet med at se film, alle naturligvis på :bluray: , så jeg vil ikke udelukke at der senere på foråret kommer en opsamlingsrunde fra mig.

Helt i orden, ikke nemt at finde tid til det hele. Det vil jeg se til, hvis der skulle komme en opsamlingsrunde fra dig :thumb:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: man feb 19, 2018 15:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg bliver nødt til at få set Three Billboards Outside of Epping, Missouri snarest. Den lyder til at være en film, man ikke må misse.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 01, 2018 10:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Februar:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Highway to Hell (1991) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Only the Brave (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Submarine (2010) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Ritual (I) (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Come and See (1985) :dvd:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Conspiracy (2001) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Gathering Storm (2002) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Into the Storm (2009) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Night Will Fall (2014) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Mindhunter (2017, sæson 1) :netflix:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Hellraiser: Judgment (2018) :itunes:

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Senest rettet af rammy tors mar 01, 2018 10:18, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: tors mar 01, 2018 10:17 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Februar (37 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Snowden :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Manchester by the Sea :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Holiday :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Don't Breathe :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mamma Mia! :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Sing Street :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Good Time :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: T2: Trainspotting :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Mudbound :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Me and Earl and the Dying Girl :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: A Monster Calls :cmore:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Blair Witch :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Swiss Army Man :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: David Brent: Life on the Road :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ocean's Eleven (1960) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: She's Gotta Have It :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Florence Foster Jenkins :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Witch (2015) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Wall Street: Money Never Sleeps :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Love and Other Drugs :cmore:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Resident Evil: The Final Chapter :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Magnificent Seven (2016) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: In the Heart of the Sea :cmore:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Alpha and Omega 4: The Legend of the Saw Toothed Cave :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Legend (2015) :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: A Room With a View :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Fundamentals of Caring :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Weather Man :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Wheelman :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Final Girls :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sahara (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cruising :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Ritual :netflix:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Monster Island (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Thor - Legenden fra Valhalla :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Cloverfield Paradox :netflix:

Kortfilm:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 7 Days in Hell :hbo:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors mar 01, 2018 10:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Pjalte skrev:
Februar (37 film):


:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Sing Street :cmore:


Du får satme pløjet nogle film, Pjalte :thumb:

Godt med noget kærlighed til Sing Street, som jeg virkelig også var glad for.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 01, 2018 11:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Citat:
FEBRUAR 2018:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Ritual (2017) *anmeldelse* :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Florida Project (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Coco (2017) *anmeldelse* :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sour Grapes (docu) (2016) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Den Utrolige Historie Om Den Kæmpestore Pære (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Vikings: Sæson 5 (Part 1) (2018) :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Broen: Sæson 4 (2018) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Comedians In Cars Getting Coffee: Sæson 1-10 (2012-2018) :netflix:


Billede
Virkelig fin måned, hvor der blev pløjet en del serier... Og en tur i biffen, for at se Pixars fremragende Coco, som også var månedens højdepunkt.

Men jeg var også virkelig godt underholdt af Netflix-gyseren The Ritual, og Willem Dafoe-indiefilmen The Florida Project. Vinfup-dokuen Sour Grapes var også virkelig interessant, ligesom filmatiseringen af Strid-børnebogen Den Utrolige Historie Om Den Kæmpestore Pære var virkelig veludført (for en dansk produktion).

Lækker måned!

:puchmaxi:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre mar 02, 2018 12:04 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Februar - 15 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Who Framed Roger Rabbit (1988) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: De Sidste Mænd i Aleppo (2017) :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Journey to the Center of the Earth (1959) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Prometheus :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Joe Kidd (1972) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Batman Returns (1992) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Call Me By Your Name (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part One (2010) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Mask (1994) :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Mrs. Miniver (1942) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Gone With the Wind (1939) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Life On Mars - series 1 (2006) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Rear Window (1954) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dredd (2012) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Belle de Jour (1967) :biograf:

Som (næsten) altid en god blanding af nyt og gammelt, gensyn og førstegangskigninger.
I retroafdelingen fik jeg endelig støvet mit for længst indkøbte eksemplar af Gone With the Wind af - det er ikke ligefrem en subtil film, men især Clark Gable gør det fremragende, og så er den stadig utroligt flot. Men også meget lang. Mrs. Miniver er stramt fortalt, og selv om den er et tydeligt produkt af krigen, føles den ikke specielt støvet eller outdated. Rear Window fik endnu et gensyn for at introducere min datter til noget mere Hitch.
Journey to the Center of the Earth var desværre ikke helt den En Verdensomsejling Under Havet-toer, som jeg havde håbet på. Til det er plottet for langsomt og stemningen for fjollet. Pat Boone skulle nok holde sig til at synge. Men altså, James Mason er som altid seværdig, og da først vi kommer ned til kæmpemonstre og lavaudbrud, er man jo egentlig meget godt underholdt.
Belle de Jour ved jeg ikke helt, hvor meget jeg fik ud af, men den var da interessant nok. Joe Kidd med Clinten var middelmådig metervare.

Af de nye(re) ting var især gensynet med Batman Returns fantastisk. Man mærker tydeligt, at Burton havde fået mere frie hænder. I forhold til, hvor komplet ligegyldig historien er og hvor lidt Batman er med, er filmen stærkt underholdende, dialogen gnistrer, og Danny Devito er intet mindre end eminent som den plagede Pingvin. Fantastisk.
Til gengæld havde hele familien lidt grineflip over den gudsjammerligt kedelige første del af Harry Potter and the Deathly Hallows. Usammenhængende rod med dårlig pacing. Men ok, det led bogen også under, så...
Call Me By Your Name var et frisk take på en klassisk genre, men jeg fandt den lige lang og underspillet nok. De Sidste Mænd i Aleppo var ubehagelig men også et nødvendigt indtryk fra en hverdag, der ligger ufatteligt langt væk fra min egen.

Endelig fik vi set første sæson af Life on Mars. Virkeligt vellykket - også selv om den ind imellem glemmer sin rammehistorie og ender i nogle lidt for løsrevne episoder. Vi er i gang med sæson 2.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre mar 02, 2018 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Citat:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Power Rangers :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Samaritan :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Internship :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: After Earth :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Ritual :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Cloverfield Paradox :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: León :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Life :viaplay:


Hold nu kaje hvor har jeg set meget skrammel i februar. Sådan går det, når man ikke for alvor tager stilling til, hvad man egentlig vil se og blot kigger Netflix. Jo jo, jeg så den DAHF-hypede The Ritual, men den var altså ikke så vild i min øjne, som andre herinde gjorde den til. Tredje akt fandt jeg decideret fjollet. The Cloverfield Paradox var også noget værre skrammel, mens Power Rangers må tage prisen for at være det værste blandt råddenskab.

Eneste stor plus må siges at være León, som jeg endelig fik set. Det er altså en mesterlig film. Hvor er Natalie Portman og Jean Reno dog bare fantastiske i den film.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør mar 03, 2018 15:08 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Jeps, der er virkelig blevet gået til den her i årets første par måneder - jeg tvivler dog på, om jeg kan holde tempoet fremadrettet ;)
Sing Street er en fantastisk lille overset perle - har hørt soundtracket i hvert fald 30 gange efter at have set filmen :thumb:
DeathPosture skrev:
Pjalte skrev:
Februar (37 film):


:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Sing Street :cmore:


Du får satme pløjet nogle film, Pjalte :thumb:

Godt med noget kærlighed til Sing Street, som jeg virkelig også var glad for.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man mar 05, 2018 15:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Fuzhi skrev:
Februar 2 film:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Blade Of The Immortal (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: The Shape Of Water (2017) :biograf:


Februar blev desværre en sløv måned mht filmkigning for mit vedkommende. The Shape Of Water er en rigtig flot og vellykket film som alle der har kunnet lide nogle af Guillermo Del Toros tidligere film roligt kan købe billet til. Jeg heppede dog ikke på den til at vinde Oscaren for bedste film, men i det mindste anser jeg den som en værdig vinder, i modsætning til utallige tidligere vindere i historien.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 522 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team