DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:57

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jun 22, 2017 13:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Jeg håber mest af alt, at Thanos får noget ordentlig screen time.

Måske bruge 10-15 minutter på hans baggrundshistorie og motivationer for at handle som gør.

Med alt det som han er blevet teaset bliver det noget af en fuser, hvis han bare er endnu en standard bad guy.


Top
   
Indlæg: fre jun 23, 2017 22:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2010 11:20
Indlæg: 239
Iron Man skrev:
Jeg håber mest af alt, at Thanos får noget ordentlig screen time.


Helt enig!
Jeg genså Captain America: The Winter Soldier i går aftes og synes absolut én af styrkerne er The Winter Soldier; at Steve bliver lidt udfordret og det hele ikke skal være så nemt.
Kniv-/nævekampen mellem dem er ret simpel men virkelig underholdende og generelt er det en god dynamik.

Det kan jeg godt savne i andre Marvel film, hvor bad-guy'en er lidt mere ligegyldig og en del mindre truende...

Det kunne være fint hvis Thanos kunne følge en lidt mindre typisk Marvel opskrift for en bad-guy og at det kunne være en lidt mere seriøs/dyster historie.

Men lad os se hvad de finder på :)

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

_________________
Where are you, you spongy, yellow, delicious bastards?


Top
   
Indlæg: man jul 03, 2017 16:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Er vi ved at være ved slutningen af MCU? Chris Evans siger at den 4. Avengers wrapper det hele op. Han skal vel også videre i sin karriere. Det skal de andre skuespillere også.

Citat:
“I had six films in my Marvel contract, so I could have said after the third Avengers I was done, but they wanted to make the third and fourth Avengers films as a two-parter,” he said. “They said they had so many other characters to fit in – Guardians of the Galaxy, Black Panther, Captain Marvel, Doctor Strange, Ant Man – and couldn’t get them all into one movie.”

He added that he agreed to the two-film arc, “because it made sense. It’s going to wrap everything up.”


http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... p#/slide/1


Også Robert Downey Jr. er ved at nå endestationen.

Citat:
“It’s this cyclical thing,” Downey says. “I could have said when the first ‘Avengers’ came out: ‘It’s never going to get any better than that. Everybody stop’. But to me it’s always about people and opportunities, like the Russos, who I adore. Everyone says to me it’s like a glove that fits so well. I have to start over every time but I am starting over with a pretty solid base. I just never want to blow it for the last six or seven [MCU movies] I have done by dropping the ball because I decided to go do it one more time. I just want to hang up my jersey before it’s embarrassing.”


http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... u#/slide/1


Top
   
Indlæg: søn jul 23, 2017 20:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Lækket trailer fra Comic-Con:



Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 8:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Det er sgu et ret vildt projekt at samle alle de fingurer i en film :D


Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 8:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Joe Russo taler lidt om filmens spilletid

Citat:
“The current cut is over two and a half [hours]… Most of it’s a movie you could show, but there’s still a lot of work left to be done, I still have a couple of scenes that we haven’t finished from Avengers 3 that I’m shooting in the next few months with my brother, and it’s certainly gonna be a film that lives in the two and a half hour, two and a half hour-plus range.

We have to, I mean it’s a culmination event. We’ve gotta take 10 years of storytelling in this Marvel narrative experiment that’s been going on since Iron Man, and we have to take all these disparate tones, disparate themes, motivations, and we have to pull them together in a unified narrative and write the final chapters of the book. There’s no way you could do that with all these characters in under that running length."


Top
   
Indlæg: fre nov 24, 2017 11:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
[Vis Spoiler]
Infinity war starter åbenbart i forlængelse af Thor: Ragnarok. Thanos dræber angiveligt de resterende Asgardians og efterlader Thor i rummet.

Traileren kommer skulle komme 4. december


Top
   
Indlæg: tors nov 30, 2017 16:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors nov 30, 2017 18:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg glæder mig som altid, men jeg ser ikke trailere, og jeg prøver at lade være med at tænke for meget på den indtil kort før den udkommer :P

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre dec 01, 2017 12:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Det er nu ellers en meget god trailer, som ikke viser alverden mht. karakterer og plot...udover at Steve Rodgers er blevet en hipster :D

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: fre mar 16, 2018 17:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ny trailer og poster. Mange af seriens karakterer ser ud til at forlade franchisen med et stort brag.



Billede


Senest rettet af Fritte fre mar 16, 2018 18:47, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: fre mar 16, 2018 18:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Slutter det mon her for Cap?

Billede


Senest rettet af Iron Man fre mar 16, 2018 20:13, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: fre mar 16, 2018 20:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Peter Dinklage?

Billede


Top
   
Indlæg: lør mar 17, 2018 16:49 
Offline

Tilmeldt: ons sep 05, 2007 23:56
Indlæg: 250
Geografisk sted: København
Paul Rudd står på IMDB til at skulle være med, men han har ikke været i trailers og står ikke på posteren.

Spøjst, hvis han som den eneste ikke er med i denne film, men hans navn er måske i Ant-Man størrelse? :D


Top
   
Indlæg: søn mar 18, 2018 8:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
https://www.comicbookmovie.com/avengers ... ar-a158733

First and foremost, Joe once again attested to the fact that Infinity War is centered around Thanos and is very much a Thanos-driven film.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team