DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 1:15

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 927 indlæg ]  Gå til side Foregående 158 59 60 61 62 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs apr 25, 2017 14:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Jeg genså Avatar for nylig (fordi jeg er i gang med at arbejde mig igennem "The Blank Check Podcast") og var faktisk positivt overrasket. Det var så også første gang jeg så den siden den forfærdelige 3D oplevelse i Imperial, så det hjalp selvfølgelig at se den i 2D. Det er naturligvis langt fra Aliens og Camerons to Terminator film, men solid underholdning stort set hele vejen. Når det er sagt, så følte jeg absolut ikke noget behov for at få en fortsættelse.

Men når Avatar 2 ligger på Netflix så skal den dog nok få en chance.


Steen T skrev:
Jeg har altid syntes den var ualmindeligt kedelig.

Det var 3Dens skyld!


Top
   
Indlæg: tirs apr 25, 2017 14:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Shiva skrev:
I er et bundt lystløgnere allesammen :bat: :lightsabre:

Vil vædde en 24 års Glenfarclas på, at 80% af DAHF's (svindende :cry3: ) medlemsskare sidder klar med popcornene indenfor den første premiere uge for Avatar 2.

Jeg kalder hermed jeres hykleri og jeg skal bilder ikke mig selv ind, at jeg ikke sidder klar :beerchug: . Om så mit fremtidige barnebarn til den tid vil skift min ble og køre mig i biffen til Avatar 5, er en anden sag.


Haha, du er en sjov mand, Shiva! :laugh:

Jeg kommer kun i biografen ganske sjældent nu om dage, så jeg tør godt love, at det bliver ViaPlay/Netflix/Uberversion af streaming til den tid. F.eks. kom jeg aldrig ind og se Kong, som jeg tidligere nok ville have gloet, men det blev det altså ikke til denne gang. Hvis jeg ikke ser Kong i bio, så ser jeg hellere ikke Pocahontas in Space. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs apr 25, 2017 15:54 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
Jeg synes det virker en anelse barnligt eller arrogant at afskrive en film på forhånd, når man ved så lidt om den eller dem.

Ikke fordi jeg synes Avatar var verdens bedste film, men fordi James Cameron trods alt har været på forkant med den tekniske udvikling og brugen heraf i sine film. Det kan vel ikke på forhånd udelukkes at han kommer op med et eller andet fantastisk, som han har gjort før.

For min skyld kan Cameron tage lige så lang tid han har lyst, og når der foreligger en færdig film man kan se, så vil jeg orientere mig som sædvanlig for at få en fornemmelse af om det er en film for mig at se i biografen.

Dette gælder dog kun (dyrt) biografbesøg. Hvis min nuværende samlertrang holder ved, og der stadig udgives Blu-Ray til den tid, så er der nok 100% sandsynlighed for at jeg køber den på BD når den bliver billig nok, næsten uanset almen kritik.


Top
   
Indlæg: tirs apr 25, 2017 16:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Shiva skrev:
I er et bundt lystløgnere allesammen :bat: :lightsabre:

Vil vædde en 24 års Glenfarclas på, at 80% af DAHF's (svindende :cry3: ) medlemsskare sidder klar med popcornene indenfor den første premiere uge for Avatar 2.


God humor, men hvis det er en OB så må det enten være 21 eller 25 års ;) (25'eren er iøvrigt virkelig lækker :yum: )

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: tirs apr 25, 2017 20:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Tigerdyr skrev:
Shiva skrev:
I er et bundt lystløgnere allesammen :bat: :lightsabre:

Vil vædde en 24 års Glenfarclas på, at 80% af DAHF's (svindende :cry3: ) medlemsskare sidder klar med popcornene indenfor den første premiere uge for Avatar 2.


God humor, men hvis det er en OB så må det enten være 21 eller 25 års ;) (25'eren er iøvrigt virkelig lækker :yum: )


Det var den jeg mente. Det efterhånden nogle år siden jeg havde en stående.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons maj 03, 2017 13:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Jamen så tager jeg gerne Shiva under armen, og smutter ind og ser Avatar 2 når den kommer. Jeg kunne sgu godt li' den første. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons maj 03, 2017 14:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
DeathPosture skrev:
Jamen så tager jeg gerne Shiva under armen, og smutter ind og ser Avatar 2 når den kommer. Jeg kunne sgu godt li' den første. :thumb:


Jeg er klar!!! Genså den første Avatar i forrige uge med junior (hans debut og han var helt oppe at ringe) og må tilstå, at jeg IGEN var godt underholdt :shock:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons maj 03, 2017 14:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
SÅDAN! :beerchug:

Der er ikke noget bedre, end at se film med ungerne. Især når de er oppe at ringe :)

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons maj 03, 2017 18:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Jeg var positivt overrasket over den første, men har det dog meget svært ved at Cameron på denne måde har gjort Avatar til sit et og alt. Han har jo lavet nogle fantastiske film igennem hele sin karriere, men jeg føler ingen som helst lyst til at rejse til Pandora igen, og har kun genset den første en enkelt gang.

Dermed ikke sagt at filmene ikke skal ses. Selvfølgelig skal de det! Men det bliver nok en Blockbusterleje (med mindre Shiva ender med at få ret. Jeg tror det dog ikke :) ).


Top
   
Indlæg: ons maj 10, 2017 7:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Avatar er frygtelig og det er helt rigtigt, at det er brandærgerligt at James Cameron bruger så meget krudt på det. Tænk på alle de potentielle mesterværker vi går glip af. Cameron har jo ikke lavet en film-film siden (de der små-projekter tæller ikke) og vi skal sikkert til 2030 før der kommer noget nyt fra ham.

Nå, men de har castet Cliff Curtis, der skal spille Tonowari. Han er leder af Metkayina. Hvad det så end betyder. :lol:


Top
   
Indlæg: ons maj 10, 2017 9:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Der er nok nogen, der er tilbage på DAHF, Fritte :D Vores stakkels servere kan jo slet ikke følge med!

Når det så er sagt - Avatar er mere en teknisk bedrift end en historiemæssig genistreg. Men ligefrem "frygtelig"? Jeg har aldrig forstået behovet for at bash'e smølfefilmen sådan ;) (det er jo lige før, den tager tronen fra Titanic som "verdens dårligste film", eller hvad den nu ellers er blevet udråbt til). Jeg kan komme på mange andre film, som burde have betegnelsen "frygtelig" inden Avatar.
Og ja, Cameron spilder sin tid, men det har han jo reelt gjort i mange år med Ghosts of the Abyss, Dark Angel, Spider-Man og den der überkiksede reklame for Terminator: Genisys.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons maj 10, 2017 9:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Den er frygtelig kedelig. ;)

Selvfølgelig skal jeg se giraffen i 2020. Jeg skal se det her megaprojekt som Cameron har brugt så meget tid og krudt på. Projektet der har kostet os en Abyss i HD. :laugh:


Top
   
Indlæg: ons aug 09, 2017 8:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
I et interview fortæller James Cameron at Stephen Lang bliver skurk i SAMTLIGE Avatar-film :shock:

Citat:
“The interesting conceit of the ‘Avatar’ sequels is it’s pretty much the same characters,” Cameron said. “There are new characters and a lot of new settings and creatures, so I’m taking characters you know and putting them in unfamiliar places and moving them on this greater journey. But it’s not a whole bunch of new characters every time. There’s not a new villain every time, which is interesting. Same guy. Same motherf*cker through all four movies. He is so good and he just gets better. I know Stephen Lang is gonna knock this out of the park.”


Top
   
Indlæg: tirs aug 29, 2017 22:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
http://www.somethingawful.com/news/jame ... n-avatars/
Nok ikke James Cameron skrev:
We are going to shoot the third Avatar movie completely under water using submarines and then we will digitally remove the water from the image. It's a new camera I developed.

People laughed about 3D cameras but remember 3D TVs? Those were a thing for a while. Nobody is laughing about 3D now. Because guess what is in 3D... the real world. Now who is the "nerd" engaged to marry a hologram of a catwoman?

I've spent 16 months building a working human body, a man's body, and figured out how a baby can be inside him and gestate. And we have cameras inside the body. It's about 20 times larger than a real human body. The baby is actually a submarine and we can take it out and use it to film the underwater scenes.

:D


Top
   
Indlæg: lør okt 21, 2017 17:00 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 14, 2004 19:26
Indlæg: 988
budgettet for de 4 film bliver 1 milliard dollars, det var da osse en sjat


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 927 indlæg ]  Gå til side Foregående 158 59 60 61 62 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team