DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 14:27

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons mar 15, 2017 9:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Flere steder på nettet rapporterer i dag, at Warner Bros. planlægger et Matrix reboot. Man kigger angiveligt efter Michael B. Jordan (Creed) til at spille hovedperson. Wachowskis er pt. ikke tilknyttet projektet.

Personligt elsker jeg Matrix-universet. Den originale Matrix er en af mine all-time favoritfilm, så jeg er spændt på at se hvad de finder på. Det kunne være fedt hvis de fik Keanu Reeves tilbage, men han har sagt at han kun vil hvis Wachowskis er med.

http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... rix-reboot


Senest rettet af Fritte tirs maj 23, 2017 13:07, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 9:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 23, 2003 1:01
Indlæg: 1081
Geografisk sted: Roskilde
Ja, så godt at nyheden er begyndt at florere på nettet, men en Matrix uden Keanu, er ikke en Matrix film i mine øjne.

_________________
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know." / Capt. Geoffrey T. Spaulding.


Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 10:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Hvorfor skal Michael B. Jordan være med i så meget og især i reboots? Nogen specielt god skuespiller er han efter min mening ikke, og han ender med at blive Mr Reboot.

Matrix er Keanu er Matrix!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 10:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Den lyder som en af de dårligste ideer i mands minde. Det lykkedes Warchowski'erne at lave et sandt mesterværk med den første Matrix-film og som stand alone film holder den stadig 100%. (At man så gradvist på nærmest naturstridig vis fik kørt serien fuldstændig i hegnet over de to næste, er en anden snak :oops: ).

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 11:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Åh gud nej...

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 14:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Reboot er efter relativt kort tid begyndt at blive fuldstændig misbrugt. Reelt betyder det jo at man vi lave en nyfortolkning og starte forfra, men det er nok (forhåbentlig) ikke det man vil her :roll:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons mar 15, 2017 14:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
:hammer:

Det lyder eddermame dumt!

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre mar 17, 2017 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Den næste Matrix-film bliver enten en prequel eller en sequel. Ikke noget reboot eller remake. Det bekræfter manuskriptforfatter Zak Penn.

Mon ikke de kan få Keanu Reeves med ombord, hvis Wachowskis kan få lidt indflydelse. Han afviste det overhovedet ikke for nogle uger siden, i forbindelse med et interview om John Wick: Chapter 2. Shit, jeg glæder mig! Hvis de tænker i prequel-baner, så kunne Michael B. Jordan måske være en ung Morpheus? Jeg ved det ikke. Personligt håber jeg på en sequel til Matrix Revolutions.

Citat:
“All I can say at this point is no one could or should REBOOT ‘The Matrix,'” Penn wrote. “People who know ‘Animatrix’ and the comics understand. Can’t comment yet except to say that the words ‘reboot’ and ‘remake’ were from an article. Let’s stop responding to inaccurate news. Do I want to see more stories set in the universe of ‘The Matrix’? Yes. Because it’s a brilliant idea that generates great stories.”


Billede

http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... -or-reboot


Top
   
Indlæg: lør mar 18, 2017 18:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Hvis de tænker i prequel-baner, så kunne Michael B. Jordan måske være en ung Morpheus?


Ja, det lader til at være en idé, som Warner Bros. arbejder med.

Citat:
WB is not interested in rebooting The Matrix, but rather in exploring expanded universe concepts. And according to two independent sources we've spoken with, one idea that's gained a lot of support is a prequel film starring Michael B. Jordan as a young Morpheus.

Our understanding is that a Morpheus film has long been a concept favored by the folks at Warner Bros. The studio has established a writer's room (a sure-fire sign that WB is gunning for multiple films/franchises), and our further understanding is that this Morpheus idea is one of several being kicked around.


http://birthmoviesdeath.com/2017/03/17/ ... heus-movie


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team