DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 20:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons apr 27, 2016 17:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nintendo har netop offentliggjort at deres næste konsol, "NX", udkommer globalt marts 2017. Desværre vil den ikke blive fremvist på E3, men senere på året.

Citat:
Nintendo announced today, along with its financial results, that the company’s next video game system, code-named Nintendo NX, is set to arrive on March 27.

“For our dedicated video game platform business, Nintendo is currently developing a gaming platform codenamed ‘NX’ with a brand-new concept. NX will be launched in March 2017 globally,” the company said.

Nintendo also said it has postponed the launch of the new The Legend of Zelda game, but added that it will now also be released simultaneously for the both the Wii U and Nintendo NX. “The latest installment in this classic franchise is scheduled to launch simultaneously for both Wii U and NX, and both versions of the game have been in development in tandem. Because developers need more time to polish the game, it will launch in 2017, but it will be the focus of Nintendo’s presence at E3.”

For E3, the company added that the “NX will not make an appearance at the upcoming E3 video game trade show in Los Angeles in June and will be unveiled later this year. This June, Nintendo will focus its attention on the upcoming game in The Legend of Zelda franchise. The Wii U version of the game will be playable for the first time on the E3 show floor, and it will be the only playable game Nintendo presents at the show in order to provide attendees a complete immersion. Additional information about Nintendo’s E3 plans will be announced in the future.”


Jeg er virkelig spændt på at se hvad de finder på!


Senest rettet af Fritte tors okt 20, 2016 16:09, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: ons apr 27, 2016 17:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Mææh.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons apr 27, 2016 21:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg fotstår virkeligt ikke hvorfor de ikke viser den frem til E3!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tirs aug 02, 2016 17:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Der spekuleres i at NX bliver en yderst kraftig håndholdt device, der også kan sættes til fjernsynet. Cartridges, fremfor disks, er også på bordet og den skulle være mindre kraftig end PS4. Personligt er jeg total ligeglad med grafik osv., da det er spillets kvalitet jeg er mere interesseret i :)

Muligt mock-up fra Eurogamer.

Billede


Top
   
Indlæg: ons aug 03, 2016 7:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Måske er det ikke nogen dum idé at satse på underholdning frem for flot grafik. Hvis Nintendo kan levere nogle solide spil, som de ofte har gjort, er det muligvis nok.

Jeg ville elske at spille Zelda-spil igen, for de har noget helt særligt. Hvis de så oven i det også kunne lave et nyt Metroid-spil, så ville jeg være med på vognen.

Indtil da glæder jeg mig til Nintendo Classic Mini, som jeg håber vil blive en bragende succes for Nintendo og forhåbentlig også medføre en Super Nintendo Classic Mini. Vi får se.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors aug 04, 2016 22:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Mike Haggar skrev:
Måske er det ikke nogen dum idé at satse på underholdning frem for flot grafik. Hvis Nintendo kan levere nogle solide spil, som de ofte har gjort, er det muligvis nok.

Jeg ville elske at spille Zelda-spil igen, for de har noget helt særligt. Hvis de så oven i det også kunne lave et nyt Metroid-spil, så ville jeg være med på vognen.

Køb en Wii U. Der er både Zelda og Metroid i nye udgaver.

Hvis Nintendo alligevel ikke kan lave andet end Super Mario Kart X, Mario Party X, Zelda X og Donkey Kong X, så kan de godt lukke og slukke. Det er efterhånden kun japanere eller børn under tolv år der gider Nintendos maskiner.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tors aug 04, 2016 23:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg spiller stadig Mario Kart 64 hos min bror! Vi er også lige gået i gang med Zelda-serien igen, for 27. gang :mrgreen:


Top
   
Indlæg: man aug 15, 2016 15:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Det er et interessant projekt de har gang i, men for at fange folk skal de lave spil, folk gider at spille - ydermere skal de satse på det de er rigtig gode til - klassikerne!

Indbyg muligheden for at spille alt fra de helt gamle nes spil - lad folk betale 2 kr for et spil. Der skal være mulighed for at spille alt, hvad der er udgivet før i tiden helt op til Wii. Så har jeg i hvert fald interesse i det.

Nintendos force har alle dage været deres eminente gameplay - der slår de både MS og Sony med flere længder - i hvert fald i min optik!

Jeg glæder mig til at følge med her!

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 6:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Nintendo er en first party platform. Dem der laver gode spil er nintendo, hvis man ser bort fra wii (som må siges at være en outlier) så er mængden af 3. Parts udgivelser faldet støt siden super nintendo. Og det er det laveste med Wii U.
Det er ikke noget problem for nintendo at lave gode spil med egen hardware, når de ikke skal tænke på at de evt skal udgives på andre platforme for at tjene sig selv ind. Men at lave et godt spil som udnytter hardwaren med alle nintendos "påhit", som 3.parts udvikler er langt sværere da de ikke nødvendigvis lige kan overføres til andre systemer - og da der slet ikke er solgt nok Wii U kan de bare ikke tjene penge på kun den platform.
At bruge en masse ekstra tid og penge at udvikle Wii U udgaver af "normale" spil er heller ikke noget det lader til at der er nogen der er interesseret i.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 7:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nintendo skriver på Twitter at NX preview trailer lander i dag, eftermiddag dansk tid. Rygtet siger annoncering af konsollen sker i morgen eller næste uge.


Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 16:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nintendo Switch :D



Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 18:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Nintendo Bitch.

Som altid kommer det an på, om der er noget jeg gider spille på den. Dette omfatter ikke Mario, Zelda og den slags. Hvis der kommer et Xenoblade til den, så lader jeg lige anmelderne give det en tur, så jeg ikke, ligesom med Wii U, køber en konsol for at spille et spil der går hen og bliver en kæmpe skuffelse ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 21:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det er ikke ligefrem verdens kønneste controller. Heldigvis kan den udskiftes med en Pro controller. Lad os få lidt specs på bordet. Hvor stor er skærmen? Hvad vejer den? Hvad kan den, udover at spille cartridges? Apps? 4K? Kan den streame? Hvad koster den? Hvilke spil kommer der?

Billede


Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 21:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Højt gæt.

Billede


Top
   
Indlæg: tors okt 20, 2016 22:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Det må man sige! Jeg synes ikke den skal koste meget over 2 kilo.
Det eneste der kan få mig til at overveje den er spillene fra Nintendo selv. Alt andet vil jeg hellere spille på PS4 hvor de vil se meget bedre ud.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team