DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 20:26

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: lør jan 09, 2016 15:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
@Morbid Angel

I forhold til at du er ordblind synes jeg ikke at dine indlæg er svære at læse, det er nærmere den komplette fravær af grammatiske tegn der nogen gange gør at det er lidt op ad bakke at læse dine indlæg. Bare et minimalt brug af punktummer og kommaer ville gøre det mere læsevenligt.


Top
   
Indlæg: lør jan 09, 2016 20:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Alle skal være velkomne på DAHF, også dig, MA, selvom jeg ikke er din største fan.

Jeg kan godt have svært ved at læse dine indlæg, men jeg kan godt forstå betydningen af, hvad du skriver. Til gengæld skal du lade være med bevidst at spoile film og serier igen. Det vil jeg længe være vred over, at du gjorde ved Fargo, og jeg vil venligst bede dig og andre om at lade være med at ødelægge film/serier for folk. Og så er det nok ikke så fedt at blive ved med at kalde Henriksen for alt muligt, for det gavner intet. :)

Jeg håber, folket finder en fornuftig løsning på problemet. DAHF har brug for flere brugere, ikke færre. Uanset hvordan man end skriver og mener.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør jan 09, 2016 21:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7955
Holmsgaard skrev:
Jeg håber, folket finder en fornuftig løsning på problemet. DAHF har brug for flere brugere, ikke færre. Uanset hvordan man end skriver og mener.

Well said :thumb:

Og generelt er jeg tilbageholdende med at gribe ind. Synes for det meste det skaber mere ballade end det gavner.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 14:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
MA, prøv at tænke lidt over hvordan du taler. Jeg kan ikke forestille mig, at du ikke holder nogle pauser når du taler - jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at du ikke taler i sætninger. Og når du så når slutningen af en sætning, ja så sætter du et punktum. Det er altså ikke så svært.

Jeg synes ikke du virker udpræget ordblind; du laver faktisk ganske få stavefejl. Skidt med kommaerne, dem klarer vi os nok uden, men når du bare skriver sætning efter sætning uden et eneste punktum, så bliver det næsten ulæseligt.

Og lad være med at indblande Henriksens racisme i tråde der handler om helt andre ting.


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 15:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Og skal vi så lige slå een ting fast:

Jeg er ikke tilhænger af racehygiejne! Jeg tror ikke på min ehen races overlegenhed.

Jeg er ikke racist.

Jeg er stor islam-kritiker, men da muslimer mig bekendt ikke er en race, så ser jeg igen ingen grund til at kalde mig for racist!

Stop det nu!


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 15:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 20:14
Indlæg: 2842
Geografisk sted: vestjylland
Steen T skrev:
Og lad være med at indblande Henriksens racisme i tråde der handler om helt andre ting.


Hvadfandenerdetfornogetlortatlukkeud :evil:

_________________
Satan og helvede!


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 15:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
dfms skrev:
Steen T skrev:
Og lad være med at indblande Henriksens racisme i tråde der handler om helt andre ting.


Hvadfandenerdetfornogetlortatlukkeud :evil:


Det er vel blot Steen T., der henfører til MAs egne ord. Rolig nu, gamle sure vestjyde. :beerchug:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 15:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Sorry, "Henriksens holdninger til andre kulturer".


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 15:56 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7955
Har vi fået os en ny fredagstråd her, folkens? Lighten up og prøv at få tingene til at køre.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre jan 22, 2016 17:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det gennemkneppede racisme-kort er bare noget af det mest uintelligente at smide, og det er jo normalt ikke lavt niveau af dette der plejer at præge dahf-folk.

Kald mig bare islam-kritisk/skeptisk, men fri mig for racisme-beskyldningerne, tak

:beerchug:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team