DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 14:08

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre okt 02, 2015 11:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Lige præcis. Jeg tror at køen var på over 100 meter da jeg kom derud et kvarter efter de havde åbnet, så jeg vendte om og tog hjem igen Jeg bor heldigvis lige i nærheden, så jeg prøver at slå et smut forbi igen i morgen og håber på at det ser lidt mere overkommeligt ud.


Top
   
Indlæg: fre okt 02, 2015 12:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det bliver heller ikke til noget for mig i dag.

:shock:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør okt 03, 2015 16:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Jeg tror jeg vil prøve at smutte forbi på mandag og se efter om køen ikke så småt er ved at være mere overskuelig. Så må man håbe at der stadig er nogen af godterne tilbage. Mon ikke det lykkes at finde en god stak. Håber måske at kunne finde Twin Peaks eller Boardwalk Empire boksene, men nu må vi få at se :)


Top
   
Indlæg: lør okt 03, 2015 23:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Nappet fra facebook, skrevet i dag.
Citat:
Kære kunder.
Vi er meget glade for interessen for salget af Stereo Studio. Vi havde ikke forestillet os, at interessen ville være så stor og vi beklager den lange ventetid der har været og også hvis nogen er gået forgæves.
Der skal lyde et stort tak fra os til jer for, at i trods alt har været meget tålmodige og stadig havde smilet på kl. 22.15 da de sidste af jer forlod butikken
Vi havde i dag ventetid på op mod 3-4 timer da det var "værst", og vi forventer det samme lørdag.
Hvis du vil undgå kø, kan vi kun opfordre til, at besøge os i løbet af de næste 3 måneder hvor vi forventer, at kundetilstrømningen er væsentligt mindre (specielt i hverdagene).
Vi har på nuværende tidspunkt solgt under 10% af det samlede lager, så der vil stadig være varer på hylderne i lang tid endnu.
Vi vil selvfølgelig rigtig gerne se jer lørdag og står klar til, at byde jer velkommen.
En sidste bemærkning er, at vi desværre ikke kan modtage Mobilepay lørdag, så vi kan kun modtage dankort og kontanter.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn okt 04, 2015 13:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Har Fona ikke overtaget kæden?

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: søn okt 04, 2015 14:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Nej.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 12:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Er der nogen, har prøvet lykken derude?


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 13:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Ja.

;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 13:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Her kunne du så være en mindre irriterende type, Naiera, og fortælle lidt om dine oplevelser derude, da det nok er dét, som Ka-Bang efterspørger. ;)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 13:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Word! ;)


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 14:22 
Offline

Tilmeldt: man jul 22, 2002 1:01
Indlæg: 1409
Jeg har været derude af 3 omgange og har da fået lidt med hjem (28 Blu-Rays til omkring 700 kr. samlet), men de gange jeg har været der, har det primært været nyere mainstream titler, jeg fandt på Blu-Ray hylderne, og den liste jeg havde lavet hjemmefra med en række titler, jeg gerne ville have, måtte jeg hurtigt skrotte. Men de fylder jo op løbende, så mon ikke de når i bund af Marvel filmatiseringer og mere eller mindre sjove komedier og samlebånds-action på et tidspunkt, og kommer ned til nogle af de lidt mere interessante titler. Ja ja........smag og behag...... ;)
Jeg regner med at jeg skal ud og kigge et par gange mere, men jeg ville da være lidt ærgerlig over at have kørt i timevis for at møde op til det udvalg, der er på hylderne pt. Alfabetiseringen er ved at være en by i Rusland som dagene går, så det kan godt betale sig at kigge det hele igennem, selvom man kun har nogle titler i hovedet, der starter med S.
Der er mange mennesker og mange, der måske ville have glæde af et kursus i takt og tone i det offentlige rum, så man skal lige have de spidse albuer med hjemmefra og en god portion tålmodighed - både når man kigger, og når man står i kø for at betale.


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 15:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Holmsgaard skrev:
Her kunne du så være en mindre irriterende type, Naiera, og fortælle lidt om dine oplevelser derude, da det nok er dét, som Ka-Bang efterspørger. ;)


Sludder! :P

Jeg var derude ca. 14.30 i torsdags, og brugte over en time på at kigge tusinder af PS3-spil igennem, efter jeg lige havde tjekket og dobbelttjekket, at der ikke var noget jeg skulle have, på hylderne med spil til de nye konsoller. CD'erne ligger hulter til bulter, men det er stadig muligt at finde noget. Jeg fik Xtra Naan, 3x Iron Maiden, Dio og en pakke med tre Van Halen-plader med (jeg skulle sådan set bare have Panama, men de tre kostede jo kun 30,- efter rabat).

Hvad angår film var der nogen som havde røvet det meste ;) Jeg fik Inherent Vice, Grand Piano, Snowpiercer (til en kammerat), Dark Woods (til en på Blu-ray.com som ikke har svaret :P) og Maps to the Stars med. Jeg tror filmsektionen var mellem opfyldninger.

Blandt PS3-spillene er der TONSVIS af Essentials-udgivelser og MEGET af det samme bras.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 15:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Trier skrev:
Der er mange mennesker og mange, der måske ville have glæde af et kursus i takt og tone i det offentlige rum, så man skal lige have de spidse albuer med hjemmefra og en god portion tålmodighed - både når man kigger, og når man står i kø for at betale.


Jeg må ha' været heldig, fordi jeg synes faktisk, at folk virkede ret civiliserede. Men der skal vel kun et par tumper til at give en dårlig oplevelse...

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 22:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Jeg har faktisk fri imorgen, og måske kunne jeg finde på at kigge forbi.

Men er der nogen der kan hjælpe med adressen?
Og åbningstider.
På Stereostudios hjemmeside er der et irriterende banner der siger "konkurssag, læs mere her", men jeg kan ikke trykke på banneret og komme videre på iPad.
Hverken Safari eller Chrome. :-(

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: tirs okt 13, 2015 23:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
http://www.auktionshuset.dk/LotList.aspx?aid=307

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team