DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:18

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 113 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 8 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre apr 04, 2014 6:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Ahhh crap! Hvor skal jeg nu købe mit stuff? Man må vel bare gøre mere brug af Marketplace så.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 8:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
CDON får selvfølgelig alle nye danske ordrer. Elgiganten er jo også hammerbillige.

DVD Pacific får alle amerikanske ordrer, mens Zavvi får alle engelske ordrer.

Done!


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 8:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Ok, men jeg køber også musik, spil og tegneserier fra Amazon.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 11:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Jeg har godt nok lagt mange ordrer hos Amazon efter de introducerede gratis fragt.

Hvis de havde hævet satsen på 20£ eller begyndt at forlange et enkelt pund eller to kunne jeg nok leve med det, men deres nye shipping priser er nogle af de dyreste på markedet samtidigt med at de som en af de få udenlandske forhandlere skal opkræve dansk moms.


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 11:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
De kunne da bare lade være med at sende med pakkepost. Hvilket nogle gange også er lidt irriterende, hvis man ikke lige er hjemme.


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 12:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Møg ærgeligt, da jeg også har handlet det meste af mine bluray, bøger og musik der igennem de sidste år. Tror ikke jeg kommer til at bruge dem så meget fremover. Men syntes folk skulle skrive til dem og gøre opmærksom på de er meget utilfredse med dette tiltag, kan jo være de lytter hvis nok henvender sig. Har skrevet til dem i formiddags, og fik da en 5 GBP voucher, men mere for at fortælle dem hvor mange kunder de vil miste i DK og andre EU lande.

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 13:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Fritte skrev:
De kunne da bare lade være med at sende med pakkepost. Hvilket nogle gange også er lidt irriterende, hvis man ikke lige er hjemme.
Det gjorde de jo også før i tiden, men for mange pakker gik tabt.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 14:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kan man ikke omdøbe tråden? Der er jo ikke gratis forsendelse mere.

Så er det officielt.

Citat:
As you've previously had orders delivered to Denmark, we wanted to let you know that our delivery options to Denmark are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Denmark.

More information about international delivery rates and times can be found here.

We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.

Regards,

Customer Service Department

Amazon.co.uk


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 17:43 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Det kunne de godt have sagt NOGET før :x

Så havde jeg altså lagt en bestilling.


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 18:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 05, 2005 18:35
Indlæg: 499
Geografisk sted: Kbh
Køber ikke kun film men også slik, ting til hunden, ting til bilen, Jim Shore figurer og andet godt. Det bliver svært at finde et sted som har så meget forskelligt at byde på med fri fragt.

Jeg tilmeldte mig også Prime men fik intet ud af det desværre. Ingen af de services Prime tilbød kunne bruges i Danmark.

Tror også jeg vil skrive til dem. jo flere jo bedre? Jeg var lige inde og tjekke mine bestillinger. De sidste 6 måneder har jeg køber for 1.429£ kun fra Amazon udenom marketplace. Men så skal man huske på at vi i den periode har ramt julen men alligevel. Jeg stopper mine bestillinger nu.. :(

Konigsberg >>>> Nej desværre, ingen overreaktion. Den er god nok :?

Fritte >>> jo dem husker jeg godt :). købte også meget engang. Men hvad mener du med at Amazon er det nye Choices Direct? :)

Lance >>>> ja! Kunne også godt tænkt mig at have fået det at vide noget før, så havde jeg også købt stort ind!


Top
   
Indlæg: fre apr 04, 2014 18:30 
Offline

Tilmeldt: søn aug 02, 2009 17:25
Indlæg: 226
Det lyder godt naivt at tro at gratis porto, skulle gøre at folk handler en masse andre steder. Der er stadig porto gevinst selv på at handle i Tyskland/Amazon, da de har lave porto omkostninger, og priserne er helt i konkurrence med DK .

Klart, det var sjovt når det var gratis men det gør sikkert slet ikke den store forskel for de mange som handler på amazon og bruger Marketplace som aldrig var porto fri alligevel (inkl. mig selv) , så jo jeg sparede på nogle pakker men der var for mig også en del som jeg og familien betaler porto for når der bestilles fra amazon/uk/de de er stadig billigst. Bare check en "trolley" koster 130kr med porto fra UK, I danmark kan du finde dem fra 199,. og opefter. Planter,skilte og tøj,tasker og så meget andet. Verden er meget størrere end film og computer stuff.

Amazon fortsætter for mange, der ryger bare et par stykker fra i farten og vi andre sparer stadig det samme som før :clap:


Top
   
Indlæg: lør apr 05, 2014 3:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2007 11:57
Indlæg: 348
Geografisk sted: Ringsted
kan vi ikke spamme lidt, med dårlige anmeldelser af køb..


Top
   
Indlæg: lør apr 05, 2014 8:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 15, 2004 21:33
Indlæg: 1513
Geografisk sted: 9400
henriks skrev:
kan vi ikke spamme lidt, med dårlige anmeldelser af køb..


Hvorfor?

IMO er det et typisk billede på internetgenerationens 'entitlement'. Altså ... 'jeg skal have det som jeg vil have det, ellers skal de ned med nakken'

Samtidig udvander det, at sprede falske anmeldelser, vel netop konceptet med at anmelde butikker på nettet ... da man så slet ikke kan stole på disse sites.

Vi er enige om, at det er 'træls' med genindførslen af porto, og mine indkøb vil da sikkert ikke lande helt så automatisk hos amazon.co.uk, som før i tiden. Det bliver mere tidskrævende at finde det bedste tilbud, men viser det sig, at totalprisen stadig er billigst hos amazon vil de få ordren .. ellers vil konkurrenterne.

Vi får jo se, om der er 'skudt over målet' på portofronten, og om de mister nok handel til at lave det om.

_________________
Handelsrating: THX --- Samlingen! --- Do not be too easily annoyed, and do not excessively annoy others!!


Top
   
Indlæg: lør apr 05, 2014 13:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Petition her:

http://www.change.org/petitions/amazon- ... nal-orders


Top
   
Indlæg: lør apr 05, 2014 14:33 
Offline

Tilmeldt: ons feb 22, 2006 22:14
Indlæg: 135
Geografisk sted: København
Zavvi er desværre ikke en erstatning for Amazon. Har lige fået en toldopkrævning på 212 kr. for en enkelt Blu-ray.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 113 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 8 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team