DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 14:43

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 405 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 26 27 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs feb 11, 2014 14:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Ja, jeg ved, at Play kun er marketplace, men jeg vidste ikke, om det var værd at handle dér. Men det lyder ikke sådan.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 14:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Zavvi har ok tilbud i ny og næ. Handler der en gang imellem. Senest Dick Tracy i steelbook til 70kr.


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 18:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Henriksen skrev:
Jeg har lige haft dialog med kundeservice vedr. 3 for 199kr tilbuddet.

Jeg lagde tre titler i der IKKE udløste rabatten. Jeg kontaktede kundeservice, der forklarede, at der nok var en fejl i deres program, men at jeg blot skulle kontake dem så snart ordren var lavet, så ville de rette prisen til inden ordren var gennemført. Jeg gjorde opmærksom på, af jeg ligeledes benyttede en 20% voucher.

Som sagt så gjort.

På chatten får jeg så at vide, at jeg IKKE kan kombinere 3 for 199kr tilbuddet med en rabatkode af nogen art. Det er enten filmene til 200kr eller i mit tilfælde 20% rabat.

Jeg prøvede så med 3 film af ældre dato i 3 for 199kr. Her bliver rabatten ganske vist fratrukket, men når jeg taster voucheren ind, så forbliver prisen den samme.

Cdon har altså strammet op, og jeg kunne forestille mig at showet med 50kr-vouchers i 3 for 199kr kampagnen dermed også er slut.

Cdon meddelte dog at det havde kørt sådan længe, så der må vel have været en brist i deres system, da jeg netop benyttede en 50kr-voucher kombineret med 3 for 199kr i december.

Anywho. Til info: rabatkoder kan IKKE længere benyttes til kampagne-tilbud hos cdon.


Nå, så var det da altid noget, at jeg lige nåede at få en ordre igennem på 3 for 199 kr. + voucher her d. 9. februar :)

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Hmm, det virker stadig her :?

Screenshot

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 19:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Virkelig spøjst :shock:

Jeg fik forklaringen, at den var gal med kodningen af forskellige titler, og derfor reagerede den automatiske rabat ikke på flere titler.

Nu har man så omdøbt, eller ihvertfald lavet et nyt, tilbuddet til 66kr pr stk ved køb af minimum 3 titler. Man HAR altså været inde og justere på noget. Stadigvæk kan jeg f.eks ikke udløse rabat på Red 2, The China Syndrome og Now You See Me. Første og sidste titel her forefindes iøvrigt alt efter log in tidspunkt ikke altid i den reelle oversigt, men klikker man på titlen enkeltvis, så står der at den indgår i bla. 66kr pr. stk-kampagnen.

Hmmm.....vi må nok konkludere at det hele er lidt rodet!

Edit: Nu ER f.eks alle mine nævnte titler også i 3 for 199kr... Lægger jeg dem i kurven, får jeg en total på 297kr plus fragt....altså!


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 20:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Jeg tror så specifikt det er Red 2 og Now You See Me den er gal med.

Jeg har prøvet med tre andre titler og det bongede fint ud med 198kr.

For 10 minutter siden var Red 2 og Now You See Me med i 3 for 199kr - nu er de ikke. Næste gang jeg tjekker er de der sikkert igen. Som nævnt står de som "indgår i film til 66kr" under selve titlen men heller ikke dette virker.

Det underlige er så, at njhansen har fået en bestilling igennem med en kampagne plus brug af voucher, da dette ifølge cdon IKKE kan lade sig gøre og iøvrigt har fungeret sådan længe.

Jeg undrer mig øvrigt over deres udmeldning om, at man IKKE kan kombinere en voucher med en kampagne, da langt de fleste ihvertfald filmprodukter netop indgår i en eller anden form for kampagne.


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 22:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det er også under to uger siden jeg fik et par serier for 299,- med en 100 kroners kupon.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 22:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
@ Henriksen

Jeg har lige snakket med deres Kundeservice ang. film der ikke gav rabat.
Jeg viile have The Italian Job, Red 2 og Now you see me til de 66,- stykket.

Det var intet problem og jeg bestilte filmene og medarbejderen rettede prisen til, så rabatten kom på.
Så det er den vej, hvis det ikke kommer til at virke på alm. vis med rabat på de 2 titler.
For filmene er så med i tilbuddet.

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2014 23:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Abildtrup skrev:
@ Henriksen

Jeg har lige snakket med deres Kundeservice ang. film der ikke gav rabat.
Jeg viile have The Italian Job, Red 2 og Now you see me til de 66,- stykket.

Det var intet problem og jeg bestilte filmene og medarbejderen rettede prisen til, så rabatten kom på.
Så det er den vej, hvis det ikke kommer til at virke på alm. vis med rabat på de 2 titler.
For filmene er så med i tilbuddet.


Det er også det jeg fik at vide :D

Men....da jeg så nævnte at jeg havde brugt en 20% voucher og af prisen så skulle rettes ned inkl. den (så beløbet blev 182kr istedet for de 266kr) så fik jeg at vide, at man IKKE kunne benytte en voucher på nogen måde i forbindelse med kampagner.


Top
   
Indlæg: ons feb 12, 2014 2:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 31, 2011 16:17
Indlæg: 121
Jeg var ude for det samme et stykke tid før jul... Skrev til kundeservice, da jeg fik en forkert pris i kurven: 3 for 199 kr, hvor rabatten ikke blev ordentligt registreret. Jeg fik hurtigt svar retur om, at jeg blot skulle lægge ordren og at de så ville justere prisen bagefter. Jeg nævnte, at jeg også havde en 50 kr voucher, som jeg gerne ville gøre brug af - her fik jeg så af vide, at dette kunne ikke lade sig gøre, da man jo ikke kan kombinere rabatter! Jeg forklarede pænt damen, at dette heller ikke var tilfældet, da der jo var forskel på en kampagne og så en rabatkode.

Det tog lidt tid og lidt skriveri frem og tilbage, men i sidste ende fik jeg lov til at bruge min voucher selvom det var i forbindelse med lige netop 3 for 199 kr kampagnen.


Top
   
Indlæg: ons feb 12, 2014 10:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede

^ flot :shakehead:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons feb 12, 2014 14:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg har været inde og kigget på listen; hverken Now You See Me eller Red 2 fremgår af den, så der er tydeligvis noget galt der.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons feb 12, 2014 22:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Naiera skrev:
Jeg har været inde og kigget på listen; hverken Now You See Me eller Red 2 fremgår af den, så der er tydeligvis noget galt der.



Der er nemlig lidt galt....igår var Red 2 og Now You See Me på listen cirka hver anden gang jeg loggede ind. I morges var de der hele tiden. Cdon klokker pænt i det for tiden.

Nå...ekstra-regninger i husstanden på den hårde måde har stoppet mine filmindkøb de næste par måneder, så jeg er over and out hvad 3 for 199kr pt angår... :roll:


Top
   
Indlæg: ons feb 12, 2014 22:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
CDON har netop sendt min bestilling indeholdende bla. de to titler afsted med rabatprisen på de 66,- stykket.



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
Indlæg: fre mar 14, 2014 16:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jadak! :nuts:

Billede

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 405 indlæg ]  Gå til side Foregående 122 23 24 25 26 27 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team