DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:20

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors dec 06, 2012 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Konigsberg skrev:
dig og dine eksperter på nettet, som du altid læner dig op ad i mangel på argumentation.

Øh, hva'?

Forresten sjovt så mange usikre mænd der skal bekræfte deres maskulinitet her på DAHF, ikke? Mængden af testosteron her på stedet får jo nærmest http://forum.bodybuilding.com/ til at ligne en syklub. Jeg foreslår fluks en Carl Mar Møller weekend for alle DAHF medlemmer. Ud og brøle, drenge!


Top
   
Indlæg: tors dec 06, 2012 21:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jordsvin skrev:
Konigsberg skrev:
dig og dine eksperter på nettet, som du altid læner dig op ad i mangel på argumentation.

Øh, hva'?

Forresten sjovt så mange usikre mænd der skal bekræfte deres maskulinitet her på DAHF, ikke? Mængden af testosteron her på stedet får jo nærmest http://forum.bodybuilding.com/ til at ligne en syklub. Jeg foreslår fluks en Carl Mar Møller weekend for alle DAHF medlemmer. Ud og brøle, drenge!

Nej for ligesom dig selv argumenterede de jo for deres holdninger. Du er den eneste der insisterer på, at jeg langede ud efter dig. Jeg var helt enig. Min eneste undren var, at du bedømte filmen uden at have set den færdig. Kom nu videre, jordsvin. Jeg gider bare ikke dine latterlige provokationer, for du gider alligevel ikke at forholde dig til, hvad jeg skriver.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tors dec 06, 2012 22:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Konigsberg skrev:
Du er den eneste der insisterer på, at jeg langede ud efter dig.

Beklager. Jeg troede fejlagtigt, at din kommentar handlede om folk her på stedet. Jeg burde selvfølgelig have regnet ud, at disse folk som du mener har behov for at bekræfte deres maskulinitet er... Ja, guderne må vide hvem de er. Sikkert nogen på Facebook eller sådan noget.


Top
   
Indlæg: tors dec 06, 2012 22:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Konigsberg skrev:
Jordsvin skrev:
Men det er åbenbart den slags teenagere vil ha', så det må man ikke kritisere.

Min søn har et par sko i størrelse 29, hvis du skulle fryse om fødderne. Accepter nu at vi er uenige uden at udstille dig selv yderligere. Det er helt ok, at folk på Dahf mener noget andet end dig og dine eksperter på nettet, som du altid læner dig op ad i mangel på argumentation.

De sko har du vist selv prøvet at få fødderne i ;) Accept af uenighed fungerer mig bekendt begge veje, hvis det skal give nogen som helst mening.

Selvfølgelig må man give udtryk for sin holdning til en film, selvom man ikke umiddelbart tilhører målgruppen. I så fald er der et par genrer, som jeg holder meget af, men så bør afholde mig fra at kommentere på.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors dec 06, 2012 22:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Shiva skrev:
Konigsberg skrev:
Jordsvin skrev:
Men det er åbenbart den slags teenagere vil ha', så det må man ikke kritisere.

Min søn har et par sko i størrelse 29, hvis du skulle fryse om fødderne. Accepter nu at vi er uenige uden at udstille dig selv yderligere. Det er helt ok, at folk på Dahf mener noget andet end dig og dine eksperter på nettet, som du altid læner dig op ad i mangel på argumentation.

De sko har du vist selv prøvet at få fødderne i ;) Accept af uenighed fungerer mig bekendt begge veje, hvis det skal give nogen som helst mening.

Selvfølgelig må man give udtryk for sin holdning til en film, selvom man ikke umiddelbart tilhører målgruppen. I så fald er der et par genrer, som jeg holder meget af, men så bør afholde mig fra at kommentere på.

Jeg har på intet tidspunkt sagt, at man ikke må kritisere film, som man ikke tilhører målgruppen for. Jeg skrev, at det er FOR NEMT at kritisere film hvor man ikke tilhører målgruppen og at kritikken oftest er uden indhold, men bare er for at hævde egen smag. Se eksempelvis debatter her på stedet om Twilight eller de nye far til fire film. Slap nu af med at stå i kø for at falde over mig, fordi jeg tillader mig at påstå, at vi alle kan blive enige om at Peter Gantzler er uden talent i Min Søsters Børn på Grønland. Det ville være sjovere, hvis vi turde diskutere film, som rent faktisk delte vandene i stedet for at tæve løs på teenflicks, som man ikke engang gider at se til ende. Jordsvins sarte tæer står helt for hans egen regning, men det er sjovt som det kniber med at se humoren i en udtalelse, som han selv kunne have disket ud til højre og venstre. Nu gider jeg ikke at diskutere mere, for hvis man ikke forstår min pointe nu, så VIL man bare ikke.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre dec 07, 2012 8:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Konigsberg skrev:
Slap nu af med at stå i kø for at falde over mig, fordi jeg tillader mig at påstå, at vi alle kan blive enige om at Peter Gantzler er uden talent i Min Søsters Børn på Grønland. Det ville være sjovere, hvis vi turde diskutere film, som rent faktisk delte vandene

Igen må jeg undre mig over, om vi læser to helt forskellige versioner af DAHF. Du læser en hvor folk hovedsageligt harcelerer over Twilight og Hunger Games, og jeg læser en hvor folk indtager diametralt modsatte standpunkter til f.eks. Dark Knight Rises og Prometheus - og måske endda tillader sig at sige, at de er en lille smule trætte af Peter Jackson og hans evindelige film om orker.


Top
   
Indlæg: fre dec 07, 2012 8:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Man kan næsten sige at man ikke orker mere Peter Jackson...... :nuts:


Top
   
Indlæg: fre dec 07, 2012 9:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jordsvin skrev:
Igen må jeg undre mig over, om vi læser to helt forskellige versioner af DAHF. Du læser en hvor folk hovedsageligt harcelerer over Twilight og Hunger Games, og jeg læser en hvor folk indtager diametralt modsatte standpunkter til f.eks. Dark Knight Rises og Prometheus - og måske endda tillader sig at sige, at de er en lille smule trætte af Peter Jackson og hans evindelige film om orker.

Der er da umuligt nogen, der kan være uenige i at Prometheus er en fantastisk film. ;)

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre dec 07, 2012 9:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Henriksen skrev:
Man kan næsten sige at man ikke orker mere Peter Jackson...... :nuts:

DOH! Den burde jeg selv have fundet på.


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2012 17:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 02, 2010 22:14
Indlæg: 731
Geografisk sted: Imladris
Henriksen skrev:
Man kan næsten sige at man ikke orker mere Peter Jackson...... :nuts:


Nej, Henriksen det ordsprog er da helt forkert - Det skulle retteligt være nedenstående:

To Hobbit or not to Hobbit, that is the question :thumb:


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2012 18:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Valaquenta skrev:
Henriksen skrev:
Man kan næsten sige at man ikke orker mere Peter Jackson...... :nuts:


Nej, Henriksen det ordsprog er da helt forkert - Det skulle retteligt være nedenstående:

To Hobbit or not to Hobbit, that is the question :thumb:


Nah...to f*** it or not to f*** it, thats the question..

Men så hopper vi vist af sporet...hop hop hobbit...


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2012 13:47 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Set fra mit elfenbenstårn har 2012 været lige så skelsættende for europæisk film, som gælds- og finanskrisen har været hård for europæisk økonomi. Hvis dén tendens fortsætter, tager jeg gerne et par år yderligere med krise, for sjældent har jeg haft sværere ved at rangere årets bedste film.

Ikke desto mindre lykkedes det til sidst - sågar også med et par ikke-europæiske film blandt de udvalgte. Alle film er som altid udvalgt efter 100% subjektive kriterier, ligesom det kun er film udsendt i dansk biografdistribution i 2012, der kan komme i betragtning. I hovedkategorien akkompagneres hver titel igen i år af en kort anmeldelse fra min Critiker.com-profil. And without further ado:

ÅRETS FILM
10) Pina - Win Wenders, Tyskland
- I haven't yet figured out what this peculiar dance-related artform does to me or how to fully absorb it, but 'Pina' is - no matter what - one of the most visually striking and overall intriguing movies in years. Months after the first viewing it still hasn't left my mind, and I doubt it will.

9) Life of Pi - Ang Lee, USA
- With one word: Inspirational. The rest is for you to decide.

8) The Artist - Michel Hazanavicius, Frankrig
- An immensely charming tribute to the good old days where less was indeed more and a well-timed glance stroke ten times the emotional chords than all the high-tech 3D effects of today will ever achieve. A bit lengthy and overly sobby in the third act, but nevertheless a worthy winner of the Oscar. Chaplin would have been proud.

7) Holy Motors - Leos Carax, Frankrig
- Holy craziness, Batman! If the Mad Hatter ever made a movie, it would probably look a lot like this.

6) Intouchables (De urørlige) - Olivier Nakache & Eric Toledano, Frankrig
- So genuinely charming and funny, I can't stop smiling. And I'm writing these lines hours after the credits started to roll. A feel-good masterpiece of elegance, timing and on-screen chemistry.

5) Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Tomas Alfredson, UK
- The antithesis to the Bond franchise, 'Tinker Tailor' is slowly paced but endlessly intriguing and as atmospheric as it gets. With a mise-en-scène to commit treason for - the art direction and cinematography is particularly striking - topped with effortless acting (Oldman! Hurt! Hardy! Cumberbatch! Firth! etc. etc. etc.) this one has "something to trade, something big", indeed.

4) Moonrise Kingdom - Wes Anderson, USA
- With time Wes Anderson has matured and grown a much-needed heart - without losing his unique cinematic eye. 'Moonrise Kingdom' balances just about perfectly the fine line between gorgeously nostalgic 16mm art and unspoiled tenderness. This is movie magic in it's purest, rarest form.

3) Amour - Michael Haneke, Østrig/Frankrig/Tyskland
- Love according to Haneke is harsh, ruthless - and literally to die for. This may very well be the film he is remembered for, and deservingly so.

2) We Need to Talk About Kevin - Lynne Ramsay, UK/USA
- Made me physically sick. And cry. And remember how powerful movies can be.

1) Cesare deve morire (Cæsar skal dø) - Paolo og Vittorio Taviani, Italien
- To me both the most purely satisfying and complex movie experience of 2012 - and rarely has the 'you've never seen anything like this!'-cliche felt more fitting. Equally beautiful to watch and inspiring to experience, the Taviani brothers succeed in showcasing human beings instead of convicted demons - without sympathizing with their bad deeds, as illustrated perfectly in the last line: "Ever since I became acquainted with art my cell turned into a prison".

*** DIV. UNDERKATEGORIER - sorteret efter alfabetisk rækkefølge ***:
- Årets øvrige nævneværdige film: Argo, Brave, Cabin in the Woods, Hugo, Into the Abyss, Kapringen, Mission: Impossible - Ghost Protocol, Palme, Shame, Skyfall, The Dark Knight Rises, The Grey, The Pirates!, The Queen of Versailles.

- Årets 'Jo jo, skam udmærkede film - men skal vi ikke liiiige skrue lidt ned for hypen?': En kongelig affære, Looper, The Avengers, Weekend.

- Årets 'ro på, så var de heller ikke dårligere': Hvidsten-gruppen, John Carter.

- Årets skuffelser: Dark Shadows, Eddie: The Sleepwalking Cannibal, Hobbitten, Jernladyen, Prometheus, The Bourne Legacy, The Descendants, To Rome with Love, Total Recall, Undskyld jeg forstyrrer, War Horse.

- Årets tidsspilde: Battleship, Ekstremt højt & utrolig tæt på.

- Årets 'hvorfor h… fik den ikke dansk biografpremiere?!': The Muppets.

- Årets 'film jeg ærgrer mig mest over, at jeg ikke fik set': Barbara, Kidd Life, Le Havre, Searching for Sugar Man, Take Shelter, Tyrannosaur.

- Årets 'filmen jeg er mest stolt over at have undgået': Den skaldede frisør.
----

ÅRETS INSTRUKTØR
5) Leos Carax - Holy Motors
4) Michael Haneke - Amour
3) Wes Anderson - Moonrise Kingdom
2) Taviani-brødrene - Cæsar skal dø
1) Lynne Ramsay - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS MANUSKRIPT
5) Chris Terrio - Argo
4) Tobias Lindholm - Kapringen
3) Michael Haneke - Amour
2) Taviani-brødrene - Cæsar skal dø
1) Wes Anderson og Roman Coppola - Moonrise Kingdom
----

ÅRETS FOTOGRAFERING
5) Roger Deakins - Skyfall
4) Simone Zampagni - Cæsar skal dø
3) Claudio Miranda - Life of Pi
2) Hoyte van Hoytema - Tinker Tailor Soldier Spy
1) Seamus McGarvey - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS EFFEKTARBEJDE
5) Kulisserne/detaljerigdommen - Moonrise Kingdom
4) Overall 70'er-look - Tinker Tailor Soldier Spy
3) Makeuppen - Holy Motors
2) CGI-tigeren som 100% overbeviste mig om, at jeg så på et rigtigt dyr - Life of Pi
1) 3D der gav kunstnerisk mening (!) - Hugo, Life of Pi, Pina
----

ÅRETS SCENE
5) Cruise klatrer på Burj Khalifa - M:I-4
4) Det unge par danser på stranden - Moonrise Kingdom
3) Musiksmags-battle - De urørlige
2) Nådedrabet - Amour
1) Massakren - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS SKUESPILLER
5) Michael Fassbender - Shame
4) Ezra Miller - We Need to Talk About Kevin
3) Denis Lavant - Holy Motors
2) Jean-Louis Trintignant - Amour
1) Salvatore Striano - Cæsar skal dø
----

ÅRETS SKUESPILLERINDE
5) Kara Hayward - Moonrise Kingdom
4) Anne Hathaway - The Dark Knight Rises
3) Bérénice Bejo - The Artist
2) Emmanuelle Riva - Amour
1) Tilda Swinton - We Need to Talk About Kevin
----

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2012 13:47 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Set fra mit elfenbenstårn har 2012 været lige så skelsættende for europæisk film, som gælds- og finanskrisen har været hård for europæisk økonomi. Hvis dén tendens fortsætter, tager jeg gerne et par år yderligere med krise, for sjældent har jeg haft sværere ved at rangere årets bedste film.

Ikke desto mindre lykkedes det til sidst - sågar også med et par ikke-europæiske film blandt de udvalgte. Alle film er som altid udvalgt efter 100% subjektive kriterier, ligesom det kun er film udsendt i dansk biografdistribution i 2012, der kan komme i betragtning. I hovedkategorien akkompagneres hver titel igen i år af en kort anmeldelse fra min Critiker.com-profil. And without further ado:

ÅRETS FILM
10) Pina - Win Wenders, Tyskland
- I haven't yet figured out what this peculiar dance-related artform does to me or how to fully absorb it, but 'Pina' is - no matter what - one of the most visually striking and overall intriguing movies in years. Months after the first viewing it still hasn't left my mind, and I doubt it will.

9) Life of Pi - Ang Lee, USA
- With one word: Inspirational. The rest is for you to decide.

8) The Artist - Michel Hazanavicius, Frankrig
- An immensely charming tribute to the good old days where less was indeed more and a well-timed glance stroke ten times the emotional chords than all the high-tech 3D effects of today will ever achieve. A bit lengthy and overly sobby in the third act, but nevertheless a worthy winner of the Oscar. Chaplin would have been proud.

7) Holy Motors - Leos Carax, Frankrig
- Holy craziness, Batman! If the Mad Hatter ever made a movie, it would probably look a lot like this.

6) Intouchables (De urørlige) - Olivier Nakache & Eric Toledano, Frankrig
- So genuinely charming and funny, I can't stop smiling. And I'm writing these lines hours after the credits started to roll. A feel-good masterpiece of elegance, timing and on-screen chemistry.

5) Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Tomas Alfredson, UK
- The antithesis to the Bond franchise, 'Tinker Tailor' is slowly paced but endlessly intriguing and as atmospheric as it gets. With a mise-en-scène to commit treason for - the art direction and cinematography is particularly striking - topped with effortless acting (Oldman! Hurt! Hardy! Cumberbatch! Firth! etc. etc. etc.) this one has "something to trade, something big", indeed.

4) Moonrise Kingdom - Wes Anderson, USA
- With time Wes Anderson has matured and grown a much-needed heart - without losing his unique cinematic eye. 'Moonrise Kingdom' balances just about perfectly the fine line between gorgeously nostalgic 16mm art and unspoiled tenderness. This is movie magic in it's purest, rarest form.

3) Amour - Michael Haneke, Østrig/Frankrig/Tyskland
- Love according to Haneke is harsh, ruthless - and literally to die for. This may very well be the film he is remembered for, and deservingly so.

2) We Need to Talk About Kevin - Lynne Ramsay, UK/USA
- Made me physically sick. And cry. And remember how powerful movies can be.

1) Cesare deve morire (Cæsar skal dø) - Paolo og Vittorio Taviani, Italien
- To me both the most purely satisfying and complex movie experience of 2012 - and rarely has the 'you've never seen anything like this!'-cliche felt more fitting. Equally beautiful to watch and inspiring to experience, the Taviani brothers succeed in showcasing human beings instead of convicted demons - without sympathizing with their bad deeds, as illustrated perfectly in the last line: "Ever since I became acquainted with art my cell turned into a prison".

*** DIV. UNDERKATEGORIER - sorteret efter alfabetisk rækkefølge ***:
- Årets øvrige nævneværdige film: Argo, Brave, Cabin in the Woods, Hugo, Into the Abyss, Kapringen, Mission: Impossible - Ghost Protocol, Palme, Shame, Skyfall, The Dark Knight Rises, The Grey, The Pirates!, The Queen of Versailles.

- Årets 'Jo jo, skam udmærkede film - men skal vi ikke liiiige skrue lidt ned for hypen?': En kongelig affære, Looper, The Avengers, Weekend.

- Årets 'ro på, så var de heller ikke dårligere': Hvidsten-gruppen, John Carter.

- Årets skuffelser: Dark Shadows, Eddie: The Sleepwalking Cannibal, Hobbitten, Jernladyen, Prometheus, The Bourne Legacy, The Descendants, To Rome with Love, Total Recall, Undskyld jeg forstyrrer, War Horse.

- Årets tidsspilde: Battleship, Ekstremt højt & utrolig tæt på.

- Årets 'hvorfor h… fik den ikke dansk biografpremiere?!': The Muppets.

- Årets 'film jeg ærgrer mig mest over, at jeg ikke fik set': Barbara, Kidd Life, Le Havre, Searching for Sugar Man, Take Shelter, Tyrannosaur.

- Årets 'filmen jeg er mest stolt over at have undgået': Den skaldede frisør.
----

ÅRETS INSTRUKTØR
5) Leos Carax - Holy Motors
4) Michael Haneke - Amour
3) Wes Anderson - Moonrise Kingdom
2) Taviani-brødrene - Cæsar skal dø
1) Lynne Ramsay - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS MANUSKRIPT
5) Chris Terrio - Argo
4) Tobias Lindholm - Kapringen
3) Michael Haneke - Amour
2) Taviani-brødrene - Cæsar skal dø
1) Wes Anderson og Roman Coppola - Moonrise Kingdom
----

ÅRETS FOTOGRAFERING
5) Roger Deakins - Skyfall
4) Simone Zampagni - Cæsar skal dø
3) Claudio Miranda - Life of Pi
2) Hoyte van Hoytema - Tinker Tailor Soldier Spy
1) Seamus McGarvey - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS EFFEKTARBEJDE
5) Kulisserne/detaljerigdommen - Moonrise Kingdom
4) Overall 70'er-look - Tinker Tailor Soldier Spy
3) Makeuppen - Holy Motors
2) CGI-tigeren som 100% overbeviste mig om, at jeg så på et rigtigt dyr - Life of Pi
1) 3D der gav kunstnerisk mening (!) - Hugo, Life of Pi, Pina
----

ÅRETS SCENE
5) Cruise klatrer på Burj Khalifa - M:I-4
4) Det unge par danser på stranden - Moonrise Kingdom
3) Musiksmags-battle - De urørlige
2) Nådedrabet - Amour
1) Massakren - We Need to Talk About Kevin
----

ÅRETS SKUESPILLER
5) Michael Fassbender - Shame
4) Ezra Miller - We Need to Talk About Kevin
3) Denis Lavant - Holy Motors
2) Jean-Louis Trintignant - Amour
1) Salvatore Striano - Cæsar skal dø
----

ÅRETS SKUESPILLERINDE
5) Kara Hayward - Moonrise Kingdom
4) Anne Hathaway - The Dark Knight Rises
3) Bérénice Bejo - The Artist
2) Emmanuelle Riva - Amour
1) Tilda Swinton - We Need to Talk About Kevin
----

_________________
SØREN LANGELUND >>>
http://soeren.langelund.com | Criticker-profil | Comoyo-artikler | CinemaZone-anmeldelser og artikler | YouTube-profil


Top
   
Indlæg: ons jan 02, 2013 14:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
.. Å R E T S . F I L M . 2 0 1 2 ..

2012 har på mange måder været et skelsættende år for mig og har stået på både familieforøgelse (første barn) og flytning. Det har været en kæmpe omvæltning og har skåret KRAFTIGT ned på fritiden - og dermed tiden til at sætte sig ned og se en film. Men helt i stå er det ikke gået, og jeg har heldigvis set nok film til at lave den klassiske TOP 15 som er listet herunder. 2012 bød på nogle rigtigt gode film og endda et par stykker der scorede fuldt hus (6/6) i modsætning til 2011 hvor højeste score var 5/6.

Jeg tager udgangspunkt i film der havde dansk* biografpremiere i 2012.
* eller burde have fået dansk biografpremiere i 2012. Min liste, mine regler 8)

* Årets film 2012 *

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 01. ~ The Hobbit: An Unexpected Journey [2012] *anmeldelse på vej*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 02. ~ The Artist [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: 03. ~ Moonrise Kingdom [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: 04. ~ The Rum Diary [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 05. ~ Prometheus [2012] *anmeldelse*

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 06. ~ Hugo [2011] *anmeldelse på vej*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 07. ~ Looper [2012] *anmeldelse på vej*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 08. ~ Shame [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 09. ~ The Descendants [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 10. ~ War Horse [2011] *anmeldelse*

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 11. ~ Young Adult [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 12. ~ The Hunger Games [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 13. ~ The Dark Knight Rises [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 14. ~ Ted [2012] *anmeldelse på vej*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 15. ~ The Ides Of March [2011] *anmeldelse*

* Boblere 2012: *

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: ~ Brave [2012] *anmeldelse på vej*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: ~ The Dictator [2012] *anmeldelse*

* Årets dansksprogede film 2012: *

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hvidsten Gruppen [2012] *anmeldelse*

Ikke set: Cloud Atlas, Argo, Skyfall, Holy Motors, End of Watch, The Avengers, Savages, Zero Dark Thirty, Lawless, The Expendables II, Life of Pi, Intouchables, The Master, Amour, Cosmopolis, Pina, Cabin in the Woods, Kapringen, Searching for Sugar Man, Le Havre, etc, etc.

:lightsabre:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre jan 04, 2013 10:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Indlæg: 2085
Geografisk sted: The road
Årets film 2012

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 1. Warrior
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 2. Take Shelter
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 3. Searching for Sugar Man

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: 4. Skyfall
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: 5. End Of Watch
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: 6. Prometheus

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 7. Chronicle
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 8. The Descendants
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 9. The Avengers
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 10. The Raid: Redemption


:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 11. The Ides Of March
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 12. We Need To Talk About Kevin
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 13. Looper
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 14. The Grey

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: 15. Martha Marcy May Marlene


...og lige uden for listen

Rampart
The Hobbit
The Dark Knight Rises
My Week With Marylin


Årets 'Det var sgu da en OK film':

Snowtown
The Cabin In The Woods
Hugo
The Amazing Spiderman
The Woman in Black


Årets 'Øv, jeg havde håbet på mere':

Tinker Tailor Soldier Spy
Extremely Loud & Incredibly Close


Årets Prut:

Real Steel

Film jeg desværre ikke fik set:
Amour, Argo, Battleship, Beasts of the Southern Wild, Brave, Dredd, En Kongelig Affære, Holy Motors, Hvidsten Gruppen, Intouchables, Kapringen, Killing Them Softly, Lawless, Life of Pi, MIB III, Moonrise Kingdom, Savages, Shame, Ted, The Artist, The Bourne Legacy, Total Recall, War Horse, Young Adult



The Artist, Shame, Moonrise Kingdom, Beasts of The southern Wild forventer jeg at få set snarest, og tror bestemt det giver lidt ændringer på listen - så mon ikke den bliver revideret lidt i løbet af januar

_________________
Årets Film 2012
Alle film set i 2013
Alle film set i 2012


Senest rettet af wigant tirs jan 15, 2013 11:35, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team