DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 13:46

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 510 Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Jeg tænkte om det ikke kunne være sjovt at se, hvad vi hver især har set af film i 2012? For at holde overblikket i tråden, er det nok smart at vi alle sætte det op på samme måde. Hold jeres lister opdateret, og skriv hvilken dato i har opdateret listen øverst. Sæt evt også en lille karakter på filmen (ud af 6 stjerner) - uden lange forklaringer om hvorfor osv. Er der nogle der vil være med?

Opdateret d.01/10-2012.

Oktober:

Prometheus (2012): *****
Amityville II: The Possession (1982): ***
The Victim (2011): **
Raiders of the Lost Ark (1981): ******
Indiana Jones and the Temple of Doom (1984): *****
Halloween 4: The Return of Michael Myers (1988): ****
Indiana Jones and the Last Crusade (1989): ****
Precious (2009): ***
Smiley (2012): *
Osombie (2012): *
Assault on Precinct 13 (1976): *****
Klovn: The Movie (2010): *****
Dead of Night (1974): ****
V/H/S (2012): ****
Apartment 143 (2011): **
Control (2004): **

September:

Red road (2006): ***
The Cabin in the Woods (2011): ****
Animal Kingdom (2010): ***
Twins of Evil (1971): *****
Thale (2012): ***
Captain Kronos Vampire Hunter (1974) : ***
Brüno (2009): ***
Grave Encounters (2011): ****
Creepshow 2 (1987): ****
Night of the Living Dead (1990): ****
Poltergeist II: The Other Side (1986): **
The Devil's Chair (2007): ****
Damned by Dawn (2009): **
Frankenstein Must Be Destroyed (1969): *****
The Revenge of Frankenstein (1958): ***
Mighty Aphrodite (1995): *****
The Tall Man (2012): ****
Hanzo the Razor - Sword of Justice (1972): ***
Thor (2011): ***
Bait (2012): **
Mother's Day (1980): ****
The Avengers (2012): **
The Vampire Lovers (1970): ***
Secret Window (2004): ****
Descendants, The (2011): ***
The Dictator (2012): ***

August:

The Warriors (1979): ****
City of the Living Dead (1980): ****
Marwencol (2010): *****
Dark Days (2000): ***
Pieces (1982): *****
Carnage (2011): ****
The Raid: Redemption (2011): ****
Return of the Living Dead III (1993): ****
The Pact (2012): ****
Father's Day (2011): *****
The Raven (2012): ****
Into the Abyss (2011): ***
Collateral Damage (2002): **
The Box (2009): ***
Pathology (2008): *
The Shrine (2010): ***
Battleship (2012): *****
Lockout (2012): ***
Matchstick Men (2003): ****
Rogue River (2012): ***
House of 1000 Corpses (2003): *****
30 Minutes or Less (2011): ***
The Hole (2009): **
Safe House (2012): ***
The Veteran (2011): ****
Darkon (2006): ****

Juli:
Scanners (1981) : ****
Heartless (2009): ***
Iron Sky: ***
Madison County (2011): **
The Revenant (2009): ****
Adam Chaplin: **
Dear God No!: ***
Livid: ***
Red Scorpion: **** (anmeldt i linket)
Freddy vs Jason: ***
Quatermass and the Pit : ****
The Big Doll House: ******
Women in Cages: ***
The Big Bird Cage: *****
StageFright: Aquarius: ******
Battleground (2012): *
Rolling Thunder (1977): *****
Dirty Mary Crazy Larry: *****
Outlander: **
Bellflower: ****
The Grey: *****

Juni:
TT3D Closer to the Edge: *****
Talladega Nights The Ballad of Ricky Bobby: **
Corman's World Exploits of a Hollywood Rebel: *****
The Silence of the Hams: *
Tenebre: *****
The Bird with the Crystal Plumage: ***
Baby Blues: **
Run, Bitch, Run: ****
The Road (2011): **
Poultrygeist: Night of the Chicken Dead: ***
The Awakening: *** (anmeldt i linket)
The Crazies (1973): **
The House by the Cemetery (1981): ****
Zombie Holocaust (1980): ***
Demons 2: **
Rabies: *** (anmeldt i linket)
Piranha 3DD: **
Tales from the Darkside The Movie: **
The Hunter (2011): ***
Knowing (2009): ***

Maj:
The Abominable Dr. Phibes: ****
The Pack: ***
Chronicle: ****
Dr. Phibes Rises Again: ***
Theatre of Blood: *****
The Woman in Black (2012): ***
Dead Scared aka The Hazing: ****
Hunter Prey: ***
Black Sunday (1960): ***
The Black Cauldron: ***
The Amityville Horror (2005): **
The Devil Inside: *
Snowtown: *****
The Devils: ******
William Friedkin's Sorcerer (Uncut): *****
Anamorph: **
Class of 1984 : ***
Mannaja - a man called blade: ****
Street Trash: *****
The Other Guys: *****
Ghost Rider Spirit of Vengeance: *

April:
A Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warriors: ***
The Divide: ****
The Grey: *****
Terminator Salvation: ****
Tale From the Crypt Season 2: *****
Trailer Park Boys - Countdown to Liquor Day: ****
Trailer Park Boys - The Big dirty: ****
Wam Bam Thank You Spaceman: **
Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides: ***
Trailer Park Boys - Say Goodnight to the Bad Guys: *****
The Caller (2011): ***
I Saw the Devil: ******
Midnight in Paris: ****

Marts:
Pan's Labyrinth: *****
Take Shelter: ****
Star Trek (2009): **
The Greatest Movie Ever Sold: ***

Februar:
Horror Express: *****
Raw Meat: ****
Terror Train (1980): ***
Headhunterne: ****
Unknown: ****
Superbad: ****
Ghost Rider: **
Pumpkinhead: ***
Maniac: ******
Frankenstein and the Monster from Hell: ****
The Devil's Rock: ***
Martha Marcy May Marlene: ***
Beneath the Darkness: *
The Adventures of Tintin: ***
The Exterminator: ****
A Bay of Blood: ****
Cannibal Ferox: ***
The Mountain of the Cannibal God: **
The Uninvited: ***
Keoma: ****

Januar:
Drive: *****
A lonely place to die: ****
Chop (2011): ***
Blood junkie: ****
Apollo 18: ***
The Thaw: **
Surrogates: **
Hostel Part III: ***
Return of the Living Dead Part II: **
Creature: *
The Skin I Live In: *****
Johnny English Reborn: **
G.I. Joe: The Rise of Cobra: ***
The A-Team (2010): **
Revenge: A Love Story: ****
Madman (1982): ** (kitch værdi = ******)
Paranormal Activity 3: ****
The Hidden (1987): ****
Demons (1985): *****
Wind Chill: **

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)

Senest rettet af rammy ons nov 21, 2012 10:15, rettet i alt 29 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Udmærket idé Rammy. :thumb:

Min liste:

Jeg har linket til de film jeg har skrevet anmeldelser af.

JANUAR 2012:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Midnight In Paris [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Our Idiot Brother [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: GasLand [2010] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cars 2 [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Tinker Tailor Soldier Spy [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: One Day [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: La Piel Que Habito [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Ved Verdens Ende [2009] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Paradise Lost 3: Purgatory [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: War Horse [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Ides Of March [2011] *anmeldelse*

FEBRUAR 2012:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Kung Fu Panda 2 [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Four Weddings and a Funeral [1994]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Notebook [2004] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Dodgeball: A True Underdog Story [2004]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: The Rum Diary [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Descendants [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Fighter [2010] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Warrior [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Moneyball [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring [2001]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Lord of the Rings: The Two Towers [2002]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Lord of the Rings: The Return of the King [2003]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sideways [2004] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Brick [2005] *anmeldelse*
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Shoot 'Em Up [2007] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Klassefesten [2011] *anmeldelse*

MARTS 2012:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Rendition [2007] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Couples Retreat [2009]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Domino [2005]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Manchurian Candidate [2004]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Stalingrad [1993]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Bobby Fischer Against the World [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Young Adult [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lady And The Tramp [1955]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Goonies [1985] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Crazy, Stupid, Love. [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Shame [2011] *anmeldelse*

APRIL 2012:

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: SuperClásico [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Friends with Benefits [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Act Of Valor [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: You Will Meet A Tall Dark Stranger [2010] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Titanic [1997]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hesher [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Adventures of Tintin [2011]

MAJ - DECEMBER 2012:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Prometheus [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Dark Knight Rises [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Grey [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Dictator [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Artist [2011] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Hunger Games [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: American Reunion [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hvidsten Gruppen [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Moonrise Kingdom [2012] *anmeldelse*

:lightsabre:

EDIT: Hvilke film har jeg set i 2013?
------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------

Links til mine lister over yndlingsfilm/diverse årslister/etc:

// ** Årets film 2012 **
// ** Årets film 2011 **
// ** Årets film 2010 **
// ** Årets film 2009 **

// ** De 20 bedste film nogensinde **
// ** De 20 bedste film i 00'erne **
// ** De 20 bedste danske film**
// ** De 25 bedste komedier **
// ** De 20 bedste animerede film **
// ** De 20 bedste horror-film **

// ** Dokumentar-film tråden **
// ** Hvilke film har du set under "specielle omstændigheder"? **
// ** Bedste [skuespiller]-film afstemninger **

Senest rettet af DeathPosture man nov 04, 2013 14:47, rettet i alt 24 gange.

Brugeravatar

Det behøver ikke kun at være til film man har skrevet anmeldelser af. Bare en liste med alt hvad man har set.

PS: 26 views og 1 der har svaret...tegner ikke godt.

Brugeravatar

Geografisk sted: Metro City
Tråden er en god idé, men det er sgu begrænset, hvad jeg har set i det nye år. Faktisk kan jeg kun huske tre film! (Skyrim til Xbox'en har godt nok domineret min sofatid. :D )

Jeg giver seks stjerner for film - til gengæld bruger jeg ikke halve stjerner.

Opdateret d. 28-02-2012.

A Streetcar Named Desire (1956) *****
Following (Christopher Nolan) (1998) **** (anmeldelse har jeg ikke fået skrevet; shame on me!)
Never Let Me Go (2010) ****
Kill List **
Invictus ****
Righteous Kill ***
Drive ******

Geografisk sted: Århus
Opdateret 02/02/12

Januar (25 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Blue Valentine
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Harry Potter 7 part
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Independence Day
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Unbearable Lightness of Being
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Armageddon
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Animal Kingdom
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Three Kings
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Good Night, And Good Luck.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Phone Booth
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Borat
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: I Saw the Devil/Akmareul boatda
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Asphalt Jungle
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Kiss Me Deadly
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Auf Der Anderen Seite/På Himlens Kant
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Poltergeist
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Man Escaped
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: A History of Violence
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Go-Between
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Broken Blossoms or The Yellow Man
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Cameraman
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: L'année dernière à Marienbad/I fjor i Marienbad
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Blowup
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Når Kirsebærtræerne Blomstrer
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Funny Games (1997)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Killers (1946)

Februar:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Freaks

Senest rettet af Razzomega tors feb 02, 2012 16:59, rettet i alt 4 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: Sunny Hill
Billede
Sete film 2012 | Sjove facts
Taget fra IMDb og omregnet det fra 10 til 6 stjerner skalaen.

Vi er kommet ind i det nye år og det betyder, at mit filmkiggeri for sidste år er slut og jeg kan nu se status for år 2012.

År 2012 endte med i alt 486 sete film.
Et udtræk fra IMDb siger det har taget mig næsten sammenlagt 858,6 timer. Måneden med fleste sete film blev november med hele 55 film, og måneden med færrest sete film blev december med 26 film. Gennemsnitskarakteren for hele 2012 er 3,5 ud af 6.

Top 5 over genrer der indgår i fleste af de sete film:
5. Comedy
4. Action
3. Drama
2. Horror
1. Thriller

Top 5 over instruktører med de fleste film:
5. Tony Scott (4)
5. Shawn Levy (4)
5. Peter Jackson (4)
5. Larry Cohen (4)
5. Justin Lin (4)
5. Guy Ritchie(4)
5. Guy Hamilton (4)
5. George Lucas (4)
5. David Cronenberg(4)
4. Roman Polanski (5)
4. Martin Scorsese (5)
4. Christopher Nolan (5)
3.Wes Craven (6)
3. John Carpenter (6)
2. Steven Spielberg (9)
2. David Fincher (9)
1. Ridley Scott (13)

Top 5 over genre med højst gennemsnitskarakter:
5. Adventure (4)
4. Documentary (4,3)
3. Animation (4,6)
2. Biography (4,8)
1. Western (5,4)

Sete film 2012 | Listen
December (26 stk.):
Billede The Nightmare Before Christmas
Billede Elf
Billede The Spy Who Loved Me
Billede Doom
Billede Trick 'r Treat
Billede Christmas Vacation
Billede Harry Potter and the Order of the Phoenix
Billede Liar Liar
Billede Forrest Gump
Billede Your Highness
Billede Jeepers Creepers
Billede Toy Story
Billede Frankenweenie [2012]
Billede Hellboy
Billede Lincoln [2012]
Billede Arthur Christmas
Billede Home Alone
Billede Home Alone 2: Lost in New York
Billede Lethal Weapon 3
Billede Dredd [2012]
Billede Knight and Day
Billede Premium Rush [2012]
Billede Lawless [2012]
Billede Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks
Billede Trading Places
Billede Next

November (55 stk.):
Billede V/H/S [2012]
Billede The Amityville Horror [2005]
Billede The Video Dead
Billede Deliverance
Billede Creep
Billede Madhouse
Billede Frontière(s)
Billede The Hidden [1987]
Billede The Stuff
Billede Primal
Billede Who Framed Roger Rabbit
Billede Ted [2012]
Billede Nightmares in Red, White and Blue
Billede The Watch [2012]
Billede Horrible Bosses
Billede Taken
Billede Mad Max [1979]
Billede Diamonds Are Forever
Billede En kongelig affære
Billede The Skulls II
Billede The Skulls III
Billede Argo [2012]
Billede Skyfall [2012]
Billede Sleepaway Camp
Billede Sleepaway Camp II: Unhappy Campers
Billede Sleepaway Camp III: Teenage Wasteland
Billede Total Recall [2012]
Billede Mad Max Beyond Thunderdome
Billede The Dark Knight Rises [2012]
Billede A Bay of Blood [1971]
Billede Child's Play 2
Billede Child's Play 3
Billede The Covenant
Billede Pitch Black
Billede Live and Let Die
Billede Beverly Hills Cop
Billede Little Miss Sunshine
Billede The Man with the Golden Gun
Billede The Stepfather [2009]
Billede Tetsuo
Billede It's Alive
Billede It Lives Again
Billede It's Alive 3: Island of the Alive
Billede Hooligans
Billede Ginger Snaps
Billede Ginger Snaps: Unleashed
Billede Ginger Snaps Back: The Beginning
Billede End of Watch [2012]
Billede The Bourne Legacy [2012]
Billede Beverly Hills Cop II
Billede Near Dark
Billede Dracula [1931]
Billede Alone in the Dark [1982]
Billede Venom [1981]
Billede Bean [1997]

Oktober (30 stk.):
Billede Wishmaster 3: Beyond the Gates of Hell
Billede Striptease
Billede Arlington Road
Billede Dr. No
Billede 88 Minutes
Billede Rock of Ages
Billede Supernova
Billede The Tall Man
Billede Chernobyl Diaries
Billede Stolen [2012]
Billede Chained [2012]
Billede Abraham Lincoln: Vampire Hunter
Billede The Prophecy: Forsaken
Billede The Prophecy: Uprising
Billede Prometheus
Billede From Russia with Love
Billede Goldfinger
Billede Magic Mike
Billede Killer Joe
Billede Thunderball
Billede In the Line of Fire
Billede The Campaign [2012]
Billede The Amazing Spider-Man [2012]
Billede Child's Play
Billede Jennifer's Body
Billede From Beyond [1986]
Billede The Video Dead
Billede The Innkeepers
Billede Wrong Turn 5
Billede Ice Age: Continental Drift

September (37 stk.):
Billede Hvidsten Gruppen
Billede Untraceable
Billede Primal Fear
Billede The Silence of the Lambs
Billede Snow White and the Huntsman
Billede Hostel
Billede Hostel: Part II
Billede 2012
Billede Firefox
Billede Attack the Block
Billede Straw Dogs [1971]
Billede Straw Dogs [2011]
Billede Dark Shadows
Billede Men of Honor
Billede Open Water
Billede Open Water 2: Adrift
Billede The Avengers
Billede Rampart [2011]
Billede Pontypool
Billede The Lost World: Jurassic Park
Billede RoboCop 2
Billede Men in Black 3
Billede Bernie [2011]
Billede Red Lights [2012]
Billede Extreme Measures
Billede Below
Billede Cinderella [1950]
Billede The Cabin in the Woods [2011]
Billede Frailty
Billede Jaws 2
Billede Jaws 3-D
Billede John Carpenter's Cigarette Burns
Billede Moonrise Kingdom [2012]
Billede Looper [2012]
Billede Terminator 3: Rise of the Machines
Billede Wishmaster
Billede Wishmaster 2: Evil Never Dies
Billede Snow White and the Seven Dwarfs [1937]

August (40 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Point Break
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Sideways
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Creature
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Experiment
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Casino [1995]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Battleship
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hangover
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Hunger Games
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Fifth Element
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Warrior
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Dictator
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Greatest Movie Ever Sold
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Bourne Identity
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Bourne Supremacy
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: RoboCop
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Cabin in the Woods
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Psycho [1998]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Light Bulb Conspiracy
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Green Zone
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mother's Day [1980]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mother's Day [2010]
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Halloween: The Curse of Michael Myers
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Hangover
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Prophecy
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Prophecy II
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Prophecy 3: The Ascent
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Burning
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Silver Bullet
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Monkey Shines
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: LD 50 Lethal Dose
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Squirm
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Eddie: The Sleepwalking Cannibal
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Brain Dead
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hell
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Island of Death
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Super High Me
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Senna
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Leviathan
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Helvetica

Juli (40 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Night of the Creeps [1986]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Haywire [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Altered States
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Secuestrados [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Bad Lieutenant [1992]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Eaten Alive [1977]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Get the Gringo [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hot Tub Time Machine
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Kentucky Fried Movie [1977]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: A Tale of Two Sisters
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Substitute
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Léon
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Cleanskin [2012]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Employee of the Month [2006]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Watchmen
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Hunted
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Luftslottet som sprängdes
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Forrest Gump
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Goonies
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: 28 Days Later...
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Space Cowboys
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Recount [2008]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Raven [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Where the Wild Things Are
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Casa de mi Padre [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Batman Begins
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Dark Knight
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Dark Knight Rises
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Shawshank Redemption
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Tattooist
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: [REC] 3 Genesis [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: One Day in September [1999]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Truman Show
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Kelly's Heroes [1970]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Silent House [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Little Deaths [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Timecop
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Boat That Rocked
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Find Me Guilty
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hellraiser: Inferno

Juni (45 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Constantine
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Bad Ass [2012]
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Devil Inside
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Hot Coffee
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: John Carter
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mørkeleg
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Apollo 18
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Iron Man
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Piranha 3DD
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: I Saw The Devil
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: 21 Jump Street
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Damned Unitned
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: How to Lose Friends & Alienate People
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Project X [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Speed
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The X Files: I Want to Believe
:starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Speed
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Henry: Portrait of a Serial Killer
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Wrath of the Titans
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Marathon Man
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Eraser
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: This Film Is Not Yet Rated [2006]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Airplane!
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Coriolanus
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Best Worst Movie
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dust Devil
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Uncle Sam
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Girl Next Door [2007]
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Atrocious
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Phoantoms
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Brood
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Jay and Silent Bob Strike Back
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Day of the dead [1985]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Män som hatar kvinnor (Tv-version)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Flickan som lekte med elden (Tv-version)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Mist (Black & White version) [2007]
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Cheaper by the Dozen
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Blazing Saddles
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Last Part 2000
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: God Bless America [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: American Reunion [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Up
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Long Kiss Goodnight
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lockout [2012]

Maj (39 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mayor of the Sunset Strip [2003]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Patriot Games
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Twelve Monkeys
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Snakes on a Plane
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Star Trek [2009]
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Playback [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Jaws
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Fearless Vampire Killers [1967]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Ghost Writer
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Copycat
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Haute tension
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Let Me In
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Mutant Chronicles
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Year One
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Trolljegeren
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Shadow
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Weird Science
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Dracula: Dead and Loving It
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: A League of Their Own
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Scream
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Intruders
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Red Tails
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Woman in Black
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: This Means War
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Inside Deep Throat
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Flatliners
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Contraband
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Jack Frost [1997]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Stripes
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Passenger 57
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Lethal Weapon
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Raising Arizona
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dumbo
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Queen of the Damned
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Brüno
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Safe House
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Disclosure
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Edge
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Prometheus [2012]

April (43 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Sidste Time [1995]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Fire in the Sky
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mission: Impossible - Ghost Protocol
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Human Centipede II (Full Sequence)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Mimic
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mimic 2
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Independence Day
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Girl with the Dragon Tattoo [2011]
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Deep Rising
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Troll
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Prophecy [1979]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Boogeyman [1980]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Vanishing [1988]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: JFK
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Scarecrows [1988]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Fan
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Thriller: A Cruel Picture
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: 300
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Hostel
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Illusionist
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Zombieland
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Hollow Man II
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Body Snatchers [1993]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Quarantine
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sotto il vestito niente
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Iron Sky [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Underworld: Awakening
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Wrecked
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Transformers [2007]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Evolution
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Alien 3: Assembly Cut
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Angel Heart
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Suspiria
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Avengers
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Rango
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Nattens Engel [1998]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Arachnophobia
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Basket Case
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Chronicle [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Catfish [2010]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Fly [1958]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Teeth
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Scream 2

Marts (42 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: (500) Days of Summer
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Cobra
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Happy Feet Two
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Machine Gun Preacher
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Grey
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Muppets [2011]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Killer Klowns from Outer Space
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Gate
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Forbidden Planet
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Beneath the Darkness
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Fallen [1998]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Bronson
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Striking Distance
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: My Soul to Take
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Klassefesten
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Ghosts of Mars
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Enemy at the Gates
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Saw
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: First Blood
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: 2012
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Con Air
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Thelma & Louise
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Shame
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Revolver
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Antitrust
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Equilibrium
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: 4: Rise of the Silver Surfer
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Fantastic Four
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Magnolia
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Total Recall
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Awakening [2011]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Orphan Killer [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Beauty and the Beast [1991]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: We Bought a Zoo
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Act of Valor
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Divide
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Ghost Rider: Spirit of Vengeance
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Lion King
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Xtro
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Aliens
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Equilibrium
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Darkest Hour

Februar (40 stk.):
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: 2 Fast 2 Furious
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: A Dangerous Method
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Abduction
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Alien Raiders
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Altitude
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Butch Cassidy and the Sundance Kid
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Crash [2004]
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Dark Star
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Das Boot
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Dèmoni [1985]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Dream House [2011]
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Ernest Scared Stupid
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Fast & Furious
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Footloose [1984]
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Footloose [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Hodejegerne
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hugo
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Hush [2008]
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Husk
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Immortals
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Jack and Jill
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Jackass 3.5
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Jurassic Park
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Michael Clayton
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Pumpkinhead
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Puss in Boots
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Seeking Justice
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Splinter
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Take Shelter
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Adventures of Tintin
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Devil's Rock
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Fast and the Furious
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Fast and the Furious: Tokyo Drift
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Ides of March
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Shrine
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Three Musketeers [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Tombstone
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Tower Heist
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Transit
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Vanishing Point [1971]

Januar (48 stk.):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: 50/50
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: A Lonely Place To Die
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: A Very Harold & Kumar 3D Christmas
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Alpha Dog
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Cape Fear [1962]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Cape Fear [1991]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Crazy Heart
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Don't Be Afraid of the Dark
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Duplicity
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Felon
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Gandhi
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Grave Encounters
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Hesher
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Hostel Part III
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: House
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: House 3
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: House II
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: In Time
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: J. Edgar
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Johnny English Reborn
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Kill List
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Killer Elite
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Leprechaun 1
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Leprechaun 2
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Leprechaun 3
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Leprechaun 4
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Midnight Express
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Paranormal Activity 3
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Premutos - Der gefallene Engel
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Puncture
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Real Steel
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Spread
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Strictly Ballroom
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Texas Killing Fields
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Crazies [1973]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Flower of War
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Haunting in Connecticut
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Pianist
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Replacement Killers
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Rum Diary
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Skin I Live In
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Taking of Pelham One Two Three [1974]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Time Machine [1960]
:starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Tortured
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Woman
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Tinker Tailor Soldier Spy
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Torso
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Warlock

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvilke film har jeg set i 2012 | 2013 | 2014 | 2015

Hvilke sæsoner af hvilke serier har jeg set i 2014 | 2015

// ** Årets film i 2014 **
// ** Oktober gyser udfordring 2014 **
// ** De 20 bedste horror film**
// ** De 25 bedste komedier **
// ** De 20 bedste danske film**
// ** De 20 bedste film nogensinde **

Senest rettet af ImpulzE man jan 19, 2015 17:15, rettet i alt 90 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
rammy skrev:

Let's face it; du starter bare de dårligste tråde.

Brugeravatar

Geografisk sted: Miskatonic University
Sete film i januar:

Abbott & Costello Meet Frankenstein 5/6
And Starring Pancho Villa as Himself 5/6
Ace High 4/6
Attack the Block 5/6
Black Death 5/6
Citizen X 5/6
The Darkest Hour 2/6
David Copperfield (1999) 5/6
Deep Red 6/6
Die Hard 6/6
Django Kill... If You Live, Shoot! 5/6
Double Dragon 1.5/6
Ghostbusters 6/6
The Girl with the Dragon Tattoo 5/6
Gorky Park 4/6
The Great Mouse Detective 4.5/6
Hang 'Em High 4/6
The Hidden 5/6
High Anxiety 4/6
Hævnen 3/6
Il y a longtemps que je t'aime / I've Loved You So Long 5/6
John Carpenter's The Ward 3.5/6
Julie & Julia 4/6
Keoma 4.5/6
Kid Galahad (1962) 4.5/6
Mannaja 5/6
Mission: Impossible - Ghost Protocol 4/6
Morning Glory 4.5/6
Mousehunt 4/6
North Country 4.5/6
Real Steel 4.5/6
Rescue Me: Season One 5/6
Rescue Me: Season Two 5/6
Rescue Me: Season Three 5/6
Trespass (1992) 4.5/6
The Turn of the Screw (2009) 2/6
Warm Springs 5/6
Die Welle 4.5/6
The Wild Geese 4.5/6
Winter's Bone 4.5/6

njhansen på Letterboxd

La collezione

Senest rettet af njhansen tors feb 02, 2012 16:31, rettet i alt 9 gange.

Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Naiera skrev:
rammy skrev:

Hahaha... jeg vil også tage del i en Bad Taste tråd ;)
Jeg må med skam meddele at jeg ikke har set nogle film i år, eller også kan jeg ikke huske det - jeg ved ikke hvad der er værst, men tiden en gået med serier herunder:

Opdateret d. 20/01-2012.

Januar:
The Borgias - sæson 1 6/6
Lost - Sæson 1 5/6

Geografisk sted: Elev City
Super sjov idé :thumb:

Her er de titler, som jeg lige kan komme på for Januar 2012:

Nude 4or Satan XXX-version 1/5 - Hold da op hvor var den ringe, og så hjælper et fesent blowjob ikke meget på sådan en omgang lort.
Beast in Space XXX-version 3/5
Sucker Punch 4/5
Scream 4 1/5 - Pinligt forsøg på at puste liv i den ellers interessante Scream franchise.
Watchmen Ultimate Cut 5/5
Gangs of New York 4/5
Grotesque 1/5 - Hvis man er til den slags film, så se August Underground filmene.
Hot Tub Time Machine 4/5
Crazy Heart 5/5
The Curious Case of Benjamin Button 5/5
Clerks II 5/5
The Yorkshire Ripper Trilogy (74,80 & 83) 5/5
Torso 3/5
Jomfruer og Vampyrer 1/5 - Min første runde med Jean Rollin, og hvis de andre 12 jeg har liggende er ligeså, er det nok sidste års fejlkøb ;)
Deep Red 5/5
Suspiria 5/5

Indtil videre har en del efterladt et super indtryk, dog er flere af disse også film, som er set flere (læs: mange gange)
En kort kommentar er knyttet til bundskraberne efter karakteren (håber det er cool ?)

Hygge mvh
Jacob

Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Det gør det sjovere med små kommentar og anekdoter, ellers ville liste blive kedsommelig...

Brugeravatar

Kristian skrev:
Det gør det sjovere med små kommentar og anekdoter, ellers ville liste blive kedsommelig...

Den slags kan man holde til tråde som 'Hvilke(n) film så du i dag? Part VII'. Her skal vi bare se sort på hvidt hvad folk har set.

Brugeravatar

Geografisk sted: Østerbro
(Stjerner af seks. Og de står i omvendt rækkefølge: Moneyball så jeg 1. januar, Killer Elite så jeg i går.)

Killer Elite **
Despicable Me ****
50/50 ****
Conviction ***
The Animatrix ***
Submarino ****
Dark Water ****
Ghost in the Shell *****
A Solitary Man ****
There's Always Tomorrow ****
Paul *****
"Frozen Planet" ******
The Matrix ******
"Capitalism: A Love Story" ****
Come Rain, Come Shine **
TT: Closer to the Edge ******
The Pirate *****
Contagion ***
Miller's Crossing *****
Moneyball ****

Come Rain, Come Shine var en kæmpe skuffelse. Instruktør Lee Yoon-ki stod ellers bag de fremragende This Charming Girl, Ad Lib Night og My Dear Enemy, men denne her var bare en tand for stillestående med et par emotionelt tilsyneladende døde hovedpersoner. Ak og ve.

Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Naiera skrev:
rammy skrev:

Men de mest intelligente, siger måske mese om brugerne hehe

Mvh

MA

Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Laver min i morgen det fredag og eneste dag jeg har tid til at se film :beerchug:

Mvh

MA

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 510 Næste

Alle tider er UTC+02:00