DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre maj 28, 2010 19:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Et forum der åbenbart indtil videre tillader tilsvininger i den grad som Morbid Angel har præsteret overfor mig (og han fortsætter åbenbart uhæmmet), nægter jeg simpelthen at ofre mere tid på. Naiera har i samme grad bragt mit pis i kog med sine stupide kommentarer usaglige bidrag til debatten.

Kan man tillade at en debattør sammenligner en anden med Joseph Goebbels, og at andre debbattører kvit og frit og uden argumentation kan kalde ens indlæg for en gang racistisk lort, ja, det går ud over det jeg ellers altid har holdt af som den gode dahf-stil.

Indtil videre kan MA åbenbart få lov til sine latterlige provokationer, og fornuftige debat-emner skal saboteres. Det er åbenabart legalt at være et svin når modtageren har den politiske indstilling til tingene som bla. undertegnede har.

Så, jeg takker MA for endeligt at få ødelagt 7 års hyggelig filmside. Jeg ved godt jeg selv har været primus motor i mange af disse brandfarlige tråde, og at bølgerne har gået højt, men de personlige angreb har vi været meget forskånet for, og det har klædt dahf at vi har kunne klare dette uden at det gik ud over andet.

Nu blev grænsen bare nået for mit vedkommende, og når jeg læser MAs fortsatte stupide og torskedum-smarte kommentarer så ved jeg at mit ønske om at få min konto deaktiveret er den eneste rigtige. I andre må døje med fjolset nu....

Tak til Holmsgaard, Michmach, Claus Reinhold, Henrik B, Rammy, Claus og Carsten O, Avatar 666, Lance,Maxi M, Morfar og ikke mindst Kongen af Hjørring.

Flere er sikkert glemte, men tak anyway...


Fortsæt i den gode stil, og håber i overlever fjolser som Naiera og Morbid Angel


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 19:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
gør mig ondt at høre, hvorfor kan vi dog ikke bare alle være venner?

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 19:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Der er et gammelt ordsprog, der hedder 'man skal ikke diskutere politik med sin frisør'.
Hvorfor ikke melde sig ud af den politiske del af DAHF, og fortsætte med at diskutere film?
Film er vel trods alt det vigtigste i dette forum.


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 19:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Kip James skrev:
Flere er sikkert glemte, men tak anyway...

Ja, du glemte undertegnede. ;)

Der vil altid findes stupide, selvhøjtidelig og snæversynet fjolser som de to DAHF-medlemmer du nævner. Men når det er sagt, så lægger du selv op til, at få indholdsløse øretæver eller argumentløse kommentarer på de indlæg du skriver. Du kan ikke forvente, at alle vil være enig i de holdninger du har eller være på samme intellektuelle niveau som dig selv. Det vil være naivt.

Personligt, er der en håndfuld medlemmer som jeg anser for, at være totalt mindrebemidlet i deres måde at argumentere på, deres usandsynlige mangel på samfundsviden samt hvis intellekt, der befinder sig på børneniveau som man blot bliver nødt til at ignorerer. Jeg vil foreslå, at du gør det samme.

Op med humøret... det bliver meget værre i morgen. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 20:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Det er en synd og skam at måtte undvære Bad Ass Billy Gun ;) (men jeg synes nu også det ville være en skam at undvære MA. Jeg går ikke så meget ind i de brandvarme tråde, så kan ikke helt udtale mig om hvad der er foregået).

Nu har man jo muligheden for at sætte andre brugere herinde på en ignorer-liste, men jeg kan fornemme på Kips vrede, at det ikke helt ville løse problemet.


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 20:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Gromit skrev:
Kip James skrev:
Flere er sikkert glemte, men tak anyway...

Ja, du glemte undertegnede. ;)

Der vil altid findes stupide, selvhøjtidelig og snæversynet fjolser som de to DAHF-medlemmer du nævner. Men når det er sagt, så lægger du selv op til, at få indholdsløse øretæver eller argumentløse kommentarer på de indlæg du skriver. Du kan ikke forvente, at alle vil være enig i de holdninger du har eller være på samme intellektuelle niveau som dig selv. Det vil være naivt.

Personligt, er der en håndfuld medlemmer som jeg anser for, at være totalt mindrebemidlet i deres måde at argumentere på, deres usandsynlige mangel på samfundsviden samt hvis intellekt, der befinder sig på børneniveau som man blot bliver nødt til at ignorerer. Jeg vil foreslå, at du gør det samme.

Op med humøret... det bliver meget værre i morgen. ;)


Jeg forventer bestemt ikke at folk har samme holdninger som jeg selv - jeg synes det er fantastisk når de ikke har det.Og ja, jeg lægger selv op til meget, det er helt sikkert, men de fleste herinde har en god og kontant måde at svare igen på, og debatten bliver nuanceret trods alt. Det er der mange der skal have tak for.

Men at man kan få lov til at skrive som Naiera i almindelighed og MA i særdeleshed, det finder jeg bare så lavt at det er til at brække sig over. Jeg har tit været uenig med folk, men jeg føler bestemt ikke jeg har gået efter manden, men kun efter bolden... (MA skal nok ønske sig at dette ikke var en fodboldkamp, for så havde jeg givet igen og gået efter manden, og så havde han ikke haft ben at gå på idag - spørg flere tidligere modstandere på grønsværen)

Jeg kunne som foreslået også bare ignorere politikken her på dahf, og kun skrive om film - jeg har bare virkelig nydt at det var muligt og så med den altid gode tone. Og jeg vil nok have svært ved at holde mig fra det.

Men grundprincippet er, at kan det tillades at man sviner hinanden til som det er foregået, så bliver det uden mig. Det gider jeg ikke spilde internettid på. MA har krydset stregen, især fordi han ikke fattede at stoppe. Jeg var tæt på at skride sidst ent fjols herinde kaldte mig for bla. underuddannet. Det skulle lige have været mig der havde ytret mig sådan - så skulle du høre moralens elite på Dahf slå til.


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 21:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Billede

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 22:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Kip James skrev:
Jeg kunne som foreslået også bare ignorere politikken her på dahf, og kun skrive om film - jeg har bare virkelig nydt at det var muligt og så med den altid gode tone. Og jeg vil nok have svært ved at holde mig fra det.

Se dét lyder jo meget mere fornuftigt. :thumb:

At lade to imbecile og uvidende fjolser ødelægge en enkelt tråd er i mine øjne ikke årsag nok til at forlade DAHF. Der er så mange andre spændende emner, hvor man kan gi´ sin holdning til kende.

Dog er Dahf det ENESTE filmforum, hvor diskutionerne får lov til, at gå til så ekstreme yderligheder som de nogen gange gør. Havde jeg været "moderator" havde jeg lukket mange tråde for længst, idet de ikke fører noget konstruktivt med sig... andet end verbal mudderkastning eller direkte slåskampe.

Men, hey, valget er helt dit eget om du vil forlade Dahf eller blot tage en pause. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 22:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Gromit skrev:

At lade to imbecile og uvidende fjolser ødelægge en enkelt tråd er i mine øjne ikke årsag nok til at forlade DAHF. Der er så mange andre spændende emner, hvor man kan gi´ sin holdning til kende.
:roll:
Ja se hvem der beskylder andre for at svine andre til nu har du ikke lavet andet hele aftenen end at svine Naiera og mig til og din tunge er snart lige så brun som din skjorte :laugh:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: fre maj 28, 2010 23:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Gromit skrev:
Kip James skrev:
Jeg kunne som foreslået også bare ignorere politikken her på dahf, og kun skrive om film - jeg har bare virkelig nydt at det var muligt og så med den altid gode tone. Og jeg vil nok have svært ved at holde mig fra det.

Se dét lyder jo meget mere fornuftigt. :thumb:

At lade to imbecile og uvidende fjolser ødelægge en enkelt tråd er i mine øjne ikke årsag nok til at forlade DAHF. Der er så mange andre spændende emner, hvor man kan gi´ sin holdning til kende.

Dog er Dahf det ENESTE filmforum, hvor diskutionerne får lov til, at gå til så ekstreme yderligheder som de nogen gange gør. Havde jeg været "moderator" havde jeg lukket mange tråde for længst, idet de ikke fører noget konstruktivt med sig... andet end verbal mudderkastning eller direkte slåskampe.

Men, hey, valget er helt dit eget om du vil forlade Dahf eller blot tage en pause. ;)


En pause er ihvertfald på krævet fra det svineri her - se blot på MA,s respons i denne tråd, Gromit - siger det ikke alt :roll:


Top
   
Indlæg: lør maj 29, 2010 1:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Kip James skrev:
En pause er ihvertfald på krævet fra det svineri her - se blot på MA,s respons i denne tråd, Gromit - siger det ikke alt :roll:

Jo, det siger desværre alt om den stakkels mand. Og det er ynkeligt. Han går jo amok på alt og alle...

Manden er jo komplet desperat... Desperat fordi hans virkelige liv er sunket så dybt, så dybt, at man rent faktisk "næsten" er lige ved at tro, at han ligger under for et psykisk nervesambrud, der kræver omgående behandling. Det er trist at skulle opleve psykisk syge herinde. Han burde søge professionel hjælp. Man har jo "næsten" helt ondt af manden. ;)

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: lør maj 29, 2010 9:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Gromit skrev:
Kip James skrev:
En pause er ihvertfald på krævet fra det svineri her - se blot på MA,s respons i denne tråd, Gromit - siger det ikke alt :roll:

Jo, det siger desværre alt om den stakkels mand. Og det er ynkeligt. Han går jo amok på alt og alle...

Manden er jo komplet desperat... Desperat fordi hans virkelige liv er sunket så dybt, så dybt, at man rent faktisk "næsten" er lige ved at tro, at han ligger under for et psykisk nervesambrud, der kræver omgående behandling. Det er trist at skulle opleve psykisk syge herinde. Han burde søge professionel hjælp. Man har jo "næsten" helt ondt af manden. ;)

Du behøver ikke bekymre dig for mig jeg har aldrigt haft det bedre, har en fantastisk familie nogle rigtige gode venner og med udsigt til et godt job om 14 dage :clap:
Og endnu bedre føler jeg mig når udsigten til en rød regering snart er på trapperne.
Bekymre dig heller om dem der har det dårligst i dette samfund, det ville klæde dig meget bedre og du vil få et bedre selvbehag.

:beerchug:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: lør maj 29, 2010 12:14 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Jeg kan så slet ikke forstå at folk på et forum, tager tinger så seriøse og personlige. Jeg kan sagtens være uenige med folk på et forum, men jeg kunne aldrig finde på at tage tingene personligt.

Det er et forum, hvor størstedelen ikke kender hinanden og så længe dette er tilfældet kan jeg aldrig tage tingene personligt. Dermed ikke sagt, at der ikke er brugere hvis indlæg jeg læser mindre af end andres. Dette vil dog aldrig være personligt, men blot en konstatering af at man ikke alle har de samme interesser og nogle indlæg får man mindre ud af at læse end andres.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Indlæg: lør maj 29, 2010 12:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Hold ad kæft. Kan man nu ikke engang invitere nogle gode venner på middag og efterfølgende druk uden at dahf 'går i sort' ? :shock:
Det er sgu kedeligt Kip, hvis du vælger at sige farvel til dahf. Jeg kommer til at savne dine indlæg og bidrag til forummet.
Har dine indlæg været skarpe? - Ja for helvede og ingen vil vel modsige mig, hvis jeg siger at du er forummets hårde hund!
- Og du har altid været villig til at kæmpe for dine synspunkter, lukke op for en god debat/diskussion hvor du både er parat til at give og tage og det har, indtil nu, været uden at det har kogt over. Jeg ville ellers ha' forsvoret, at en diskussionstråd ville løbe af sporet her på dahf.
Jeg håber du vil bruge resten af weekenden til at tænke over din afgang og forsat have din gang på dahf. :beerchug:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: lør maj 29, 2010 12:41 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
wiking skrev:
Jeg kan så slet ikke forstå at folk på et forum, tager tinger så seriøse og personlige.

Hvis man bliver kaldt for racist hver gang man forholder sig kritisk, så bliver man træt af pågældende person. Jeg ved ikke om det bliver taget personligt, men man vil gerne have et mere nuanceret modspil til de indlæg man bruger energi og tid på. Jeg tror ikke at Kip tager Morbid specielt personligt for manden er en defination af ordet idiot og det kan man vel ikke tage personligt.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team