DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 22:08

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 353 indlæg ]  Gå til side Foregående 119 20 21 22 23 24 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man okt 12, 2009 14:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Rettet til HTC. Ups. :oops:
Jeg tænker bare om selve telefonen ikke er for stor? Synes min iPhone er lige stor nok en gang imellem...

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: man okt 12, 2009 14:22 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Jo det er altid sådan et kompromis, størrelse vs kvalitet. Den nye LG vil jeg for eksempel mene er for stor, selv om den da sikkert har en flot skærm. Til gengæld er HTC lidt tyndere end iPhone, men om det har så stor betydning, ved jeg ikke rigtig.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Indlæg: tirs okt 20, 2009 9:13 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Jeg har brug for hjælp til min Nokia 6300 (jeg tror det er en 6300 jeg har, efter det billede og de specs jeg har fundet på nettet).

Jeg ynder at bruge Opera Mini til at tjekke mail og lidt surfing, når jeg ikke er i nærheden af en computer, men de sidste par dage har telefonen ikke kunne starte programmet op.

Den skriver "Programfejl", og tjekker jeg detaljerne, står der: Error java/lang/Error Static initializer: java/lang/RuntimeException: RMS ERROR: Error while initializing reserved MIDlet RMS storage.

Hvad betyder den smøre, og hvad kan jeg gøre ved det. Jeg savner at kunne gå på nettet, og telefonenes anden internetmulighed er stort set ubrugelig til andet end at tjekke sin mail.


Top
   
Indlæg: tirs okt 20, 2009 12:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Did you try turning it off and on again?

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs okt 20, 2009 13:15 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Naiera skrev:
Did you try turning it off and on again?


Op til flere gange.

Det lader dog til det virker nu, efter jeg har slette sms'er i ind-/udbakken.

Offtopic: Svar på engelsk? Hvorfor dog det?


Top
   
Indlæg: tirs okt 20, 2009 20:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Det er en reference til The IT Crowd ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs jan 05, 2010 22:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Jeg modtog forresten en BlackBerry Bold 9000 for et par uger siden. Lidt dyr i det (og dyrere når jeg finder en udbyder med BlackBerry-understøttelse :shock: ), men det er eddermame en svedig skærm, et helt vildt godt tastatur, og en rigtig fin trackball :thumb:

Billede

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons jan 13, 2010 22:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Så fik jeg 3BlackBerry aktiveret hos 3, og det var en del billigere end frygtet. Jeg var bange for at man skulle have et 3Boost 399 abonnement, men jeg kunne altså nøjes med 3Boost 29 + 3BlackBerry udvidelsen til 130,- om måneden ;) Det giver alt man plejer at få med BlackBerry Internet Service rundt omkring. E-mail på den rigtige måde på en BB er totalt godt, og Live Messenger fungerer fremragende.

Generelt kan den sande BlackBerry-oplevelse varmt anbefales :thumb:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors maj 06, 2010 14:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
legend til 2090 kr,-
x10 til 2690,-
desire til 2390,-

www.mobil2kr.dk

Dog er desire udsolgt..

og jeg har læst på mobildebat at mobil2kr ikke låser deres mobiler

jeg har selv lige bestilt en legend eftersom de er så billige :beerchug: :beerchug:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: tors maj 06, 2010 16:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
HTC Legend er vildt fed og efter min mening bedre end desire.
Du sender den bare videre til mig når du bliver træt af den. :)


- Og når selv Nikolaj Sonne, som ellers er hardcore Apple fanboy, synes den er fed, må der være noget om snakken.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tors maj 06, 2010 16:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Silver Surfer skrev:
HTC Legend er vildt fed og efter min mening bedre end desire.
Du sender den bare videre til mig når du bliver træt af den. :)


- Og når selv Nikolaj Sonne, som ellers er hardcore Apple fanboy, synes den er fed, må der være noget om snakken.


vildt fed :D mega fed.. det jeg elsker ved den er den byggekvalitet... den er for vild.. bare det med den er støbt ud i et, det er for lækkert og giver en følelse der ikke findes i mange andre mobiler..

ja det er nice det program :D at han endelig tager apple hatten lidt af er super ;)

Regner med den kommer til salg igen :) tror ikke den kommer til at overtage pladsen fra min Iphone :) så skal nok lige oprette en tråd når den tid kommer :)

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: fre maj 07, 2010 13:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Skulle jeg have en touch-tingest telefon ville jeg helt sikkert også overveje en Legend. Jeg fangede Sonnes anmeldelse tilfældigt på DR HD forleden, og den ser godt nok fed ud, den telefon.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre maj 07, 2010 17:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 15, 2004 0:01
Indlæg: 426
Nu er jeg upartisk, da jeg har en desire selv, dog fatter jeg ikke hvorfor nogen ville vælge legend fremfor desire. Jeg fattede faktisk slet ikke hvorfor sonne valgte at anmelde den i stedet for desire, måske fordi han ikke kunne få fingrene i den.

Desire har flere ram, 400 mhz hurtigere processor, større skærm, pinch to zoom . Det eneste legend har er et mere lækkert design.

I sonnes sammenligning mellem legend og iphone, så forstod jeg ikke hvorfor han ikke nævnte den lavere pris og amoled skærm, er efter min mening den fordel de har i øjeblikket.


Top
   
Indlæg: fre maj 07, 2010 17:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
mikkel skrev:
Nu er jeg upartisk, da jeg har en desire selv, dog fatter jeg ikke hvorfor nogen ville vælge legend fremfor desire. Jeg fattede faktisk slet ikke hvorfor sonne valgte at anmelde den i stedet for desire, måske fordi han ikke kunne få fingrene i den.

Desire har flere ram, 400 mhz hurtigere processor, større skærm, pinch to zoom . Det eneste legend har er et mere lækkert design.

I sonnes sammenligning mellem legend og iphone, så forstod jeg ikke hvorfor han ikke nævnte den lavere pris og amoled skærm, er efter min mening den fordel de har i øjeblikket.


i div tests er det blevet sagt og skrevet at for den normale bruger vil man ikke kunne mærke forskel på desire og legend...

så når man bare bruger systemet så vil man ikke mærke den er hurtigere... så for mig og mange andre brugere vil det være ligegyldigt om man har de 400 extra mhz..

og vil give dem ret.. efter at have prøvet både desire og legend så hellere jeg mest til legend... grundet det røv lækre design også man ikke kan mærke forskel på hastighed

mobilsiden skriver i deres test af desire

Citat:
Generelt har jeg stadig ikke oplevet den store forskel i hastigheden mellem Legend og Desire.

Som det står lige nu, føler jeg blot at skærmen og mobilen er større, uden jeg præcist ved, hvad det skal bruges til, andet end at fylde mere i lommen.

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: fre maj 07, 2010 17:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Rasbred skrev:
legend til 2090 kr,-
x10 til 2690,-
desire til 2390,-

http://www.mobil2kr.dk

Dog er desire udsolgt..

og jeg har læst på mobildebat at mobil2kr ikke låser deres mobiler

Det var godt nok billigt :shock: ...set i forhold til alle andre, hvor de koster Kr. 4000- 5000.- Ligger der noget lunkent bag?

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Senest rettet af Gromit fre maj 07, 2010 18:21, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 353 indlæg ]  Gå til side Foregående 119 20 21 22 23 24 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team