DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 4:39

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 236 indlæg ]  Gå til side Foregående 112 13 14 15 16 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jan 08, 2008 16:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Tigerdyr skrev:
Jeg er helt enig i at Disney virkelig har leveret en enestående indsats for at løse problemet med Løvernes Konge (og jeg forstår stadig udemærket hvorfor der ikke blev meldt ud før end problemet var undersøgt og en løsning forelå!), så jeg mener da hele tiden det har været sikkert at indkøbe Disney :beerchug:
Selv har jeg så sent som igår rykket for min replacement (der desværre endnu ikke er modtaget) og allerede fået bekræftet at det undersøges om den er gået afsted eller ej :D



Overvejer selv at rykke for min, det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden jeg sendte min disc afsted...

gjorde du det på mail eller tlf. ?

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius

DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: tirs jan 08, 2008 16:57 
Offline

Tilmeldt: lør sep 22, 2007 22:27
Indlæg: 87
Der gik 13 dage fra jeg sendte min med brevpost, til jeg modtog den som pakke, hvis det kan hjælpe nogen.


Top
   
Indlæg: tirs jan 08, 2008 17:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Krig skrev:
Tigerdyr skrev:
Jeg er helt enig i at Disney virkelig har leveret en enestående indsats for at løse problemet med Løvernes Konge (og jeg forstår stadig udemærket hvorfor der ikke blev meldt ud før end problemet var undersøgt og en løsning forelå!), så jeg mener da hele tiden det har været sikkert at indkøbe Disney :beerchug:
Selv har jeg så sent som igår rykket for min replacement (der desværre endnu ikke er modtaget) og allerede fået bekræftet at det undersøges om den er gået afsted eller ej :D



Overvejer selv at rykke for min, det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden jeg sendte min disc afsted...

gjorde du det på mail eller tlf. ?


Mail...

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: tirs jan 08, 2008 17:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
ayu skrev:
Der gik 13 dage fra jeg sendte min med brevpost, til jeg modtog den som pakke, hvis det kan hjælpe nogen.


Jo jo, men tiltrods for julen og nytåret er det alt andet lige lidt over en måned siden jeg sendte skiven ind ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: ons jan 09, 2008 18:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre feb 24, 2006 9:22
Indlæg: 1341
Geografisk sted: 4060
jeg har modtaget min ombytnings skive :thumb: og der er kun ros til Buana vista fra min side. sendt den ind fredag og mandag lå min nye løvernes konge i post kassen :D :D :D :D

_________________
We are the Sci-fi club, we are here to safe you !
Quote from Dance of the dead.


Top
   
Indlæg: tors jan 10, 2008 9:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 01, 2001 2:01
Indlæg: 1009
Geografisk sted: nørresundby
har også fået mine 3. Alt 100% i orden. :thumb: :clap:

_________________
WarFly / Kurt Secher Andersen
Mine websites: DVDisney (http://www.juhu.dk/DVDisney) - alt om disneys DVD tegnefilm med dansk tale.


Top
   
Indlæg: tors jan 10, 2008 17:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
modtaget :clap:

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius



DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: tors jan 10, 2008 17:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Min var åbenbart forsvundet i posten, ny afsendt i går og modtaget i dag :clap:
Endnu engang en stor ros til Disney :thumb:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 9:59 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 02, 2004 14:53
Indlæg: 638
Har også lige modtaget min i forgårs. Sendte ind lige inden jul. STOR TAK til Tigerdyr og andre for indsatsen :beerchug:


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 10:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
MOTHER******!!! Min har også rot...hvorfor har jeg ikke fulgt bedre med i denne tråd :oops:

Jeg tror, jeg prøver at sende min disc 1 afsted til Buena Vista. Måske jeg stadig kan nå det...

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 10:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
min ryger også afsted idag....

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 10:59 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 02, 2004 14:53
Indlæg: 638
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
MOTHER******!!! Min har også rot...hvorfor har jeg ikke fulgt bedre med i denne tråd :oops:

Jeg tror, jeg prøver at sende min disc 1 afsted til Buena Vista. Måske jeg stadig kan nå det...


Selvfølgelig skal de tage den tilbage, om du så sendte om en måned. Når problemet er konstateret, skal de vel også udbedre på de fejlhæftede eksemplarer, og men den gode kundeservice de har ydet, kunne jeg ikke forestille mig det bliver et problem.


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 11:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
MOTHER******!!! Min har også rot...hvorfor har jeg ikke fulgt bedre med i denne tråd :oops:

Jeg tror, jeg prøver at sende min disc 1 afsted til Buena Vista. Måske jeg stadig kan nå det...


Det burde ikke være et problem at nå det, de har trods alt dedikeret sig til at løse problemet ved ombytning :clap:

Bjur skrev:
Selvfølgelig skal de tage den tilbage, om du så sendte om en måned. Når problemet er konstateret, skal de vel også udbedre på de fejlhæftede eksemplarer, og men den gode kundeservice de har ydet, kunne jeg ikke forestille mig det bliver et problem.


Ja kundeservicen har været rigtigt god og problematikken taget virkeligt seriøst, men måske er det værd at bemærke den oprindelige udmelding:
Citat:
Technicolor har erkendt, at én af deres produktionsmaskiner i en kort periode, har påført beskyttelseslag ved for høj temperatur, hvorved et mindre antal discs er behæftet med den af jer påpegede defekt.

Dette har man ikke været klar over før jeres henvendelse.

Da vi hos Buena Vista Home Entertainment A/S altid er ansvarlige for vore produkter uanset tidsramme, har vi besluttet at genoptrykke et mindre antal Lion King disc 1 til ombytning af de eksemplarer, der har den pågældende fejl.

Hvorfor jeg antager at der vitterligt er et begrænset genoptryk, om Technicolor så har så godt styr på produktionen at der er genoptrykt 1-1 forhold i forholdet til antal defekte er vel spørgsmålet og derfor i sidste ende, om disse genoptryk slipper op ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: fre jan 11, 2008 14:17 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
Tigerdyr skrev:
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
MOTHER******!!! Min har også rot...hvorfor har jeg ikke fulgt bedre med i denne tråd :oops:

Jeg tror, jeg prøver at sende min disc 1 afsted til Buena Vista. Måske jeg stadig kan nå det...


Det burde ikke være et problem at nå det, de har trods alt dedikeret sig til at løse problemet ved ombytning :clap:

Bjur skrev:
Selvfølgelig skal de tage den tilbage, om du så sendte om en måned. Når problemet er konstateret, skal de vel også udbedre på de fejlhæftede eksemplarer, og men den gode kundeservice de har ydet, kunne jeg ikke forestille mig det bliver et problem.


Ja kundeservicen har været rigtigt god og problematikken taget virkeligt seriøst, men måske er det værd at bemærke den oprindelige udmelding:
Citat:
Technicolor har erkendt, at én af deres produktionsmaskiner i en kort periode, har påført beskyttelseslag ved for høj temperatur, hvorved et mindre antal discs er behæftet med den af jer påpegede defekt.

Dette har man ikke været klar over før jeres henvendelse.

Da vi hos Buena Vista Home Entertainment A/S altid er ansvarlige for vore produkter uanset tidsramme, har vi besluttet at genoptrykke et mindre antal Lion King disc 1 til ombytning af de eksemplarer, der har den pågældende fejl.

Hvorfor jeg antager at der vitterligt er et begrænset genoptryk, om Technicolor så har så godt styr på produktionen at der er genoptrykt 1-1 forhold i forholdet til antal defekte er vel spørgsmålet og derfor i sidste ende, om disse genoptryk slipper op ;)


Jeg er også spændt på, om de har nok :-) Håber det bedste og indsender min idag !

_________________
Jesper S Jensen


Top
   
Indlæg: tors jan 17, 2008 18:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Så modtog jeg min ny disc 1 :clap: Sendte den gamle mandag og modtog den nye onsdag (måtte dog på posthuset efter den i dag), så det kunne umuligt have gået hurtigere :thumb:

Tak til Disney for at tage problemet seriøst :beerchug:

...og 1000 tak til Tigerdyr for at kæmpe for os :beerchug: :clap:

Uden dit hårde arbejde havde en masse mennesker fortsat haft en skinnende fin coater istedet for et samleobjekt af en af Disneys bedste tegnefilm :thumb:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 236 indlæg ]  Gå til side Foregående 112 13 14 15 16 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team