DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 16:50

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5
Forfatter besked
Indlæg: ons okt 17, 2007 14:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Steiner skrev:
Jeg bestilte The Fountain, Suspiria, Music and Lyrics, Stranger Than Fiction, Me without You, The Wild og A Good Year allerede torsdag eftermiddag. De ankom alle med pakkeposten i mandags (sendt samlet til en pris langt, langt under de 105 kr., jeg ialt betalte i porto! :shock: Axel har godtnok scoret kassen på forsendelsen).

Kun en enkelt var i folie og resten havde alle i mere eller mindre grad halv-snaskede, støvede covers og fedtfingre & små-ridser på selve skiverne. Jeg tror, Axel har været MEGET langt ude på lageret for at grave dem frem og har sikkert allerede torsdag kørt på de sidste pumper mht. "de større titler". De har uden tvivl ikke haft særligt mange eksemplarer af hver (de har muligvis endda måtte ty til "brugtkassen", hence de halv-miserable covers)


Jeg modtog Bloody Sunday og A Good Year i dag, og heller ingen af dem var i folie. Covers fejler dog ikke noget, men der er et klart aftryk af en eller andens fedtede finger på A Good Year skiven!


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 19:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 22, 2007 16:31
Indlæg: 195
Geografisk sted: København V
Pjalte skrev:
Har netop modtaget en trist mail fra axelmusic.dk - følgende film kan ikke leveres: :shock: :(

Citat:
Children Of Men
The Departed
Saw III
Stranger Than Fiction
Perfume - Story Of A Murderer
A Good Year
The Fountain
Music And Lyrics - Et Sikkert Hit
Wild Bunch (UK)
Universal Soldier
Snatch


Resten bliver dog stadig leveret fragt- og gebyrfrit.. Så nogen får desværre knap så meget ud af deres handel :?

Mærkeligt. Jeg bestilte for mig selv mandag aften, altså EFTER I havde bestilt, og i min bestilling indgik Saw III som jeg netop har modtaget i dag. Så nogen har de da haft på lager, selvom de dog siger det modsatte...


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 20:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
kaotmus skrev:
øv. Vi skulle nok have været hurtigere ude...

Ja, sur røv. :x

Mine 3 ønsker var blandt dem der var udsolgt. ØV!!!

Tusind tak, for Pjaltes fantatiske initiativ. Det er flot gået. :thumb: :beerchug: :thumb:

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 20:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Gromit skrev:
kaotmus skrev:
øv. Vi skulle nok have været hurtigere ude...

Ja, sur røv. :x

Mine 3 ønsker var blandt dem der var udsolgt. ØV!!!

Tusind tak, for Pjaltes fantatiske initiativ. Det er flot gået. :thumb: :beerchug: :thumb:

Takker :beerchug:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors okt 18, 2007 10:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Hmm kun en af mine kan jeg få... og så bliver porto måske mere for mig end de 15kr det kostede at sende fra axel...

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
Indlæg: tors okt 18, 2007 11:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Hvad f***** er nu det med Axel og ringe lagerstyring :x Det var samme "problem" sidste gang. Dengang tænkte jeg "nå ja, det er jo trods alt tilbudstitler, sååå....", men nu er det nøjagtig samme problemstilling igen :? Hvorfor kan Axel ikke levere varer, som ifølge dem selv er på lager? Selv var jeg meget opmærksom på kun at bestille lagervarer, men nu kan jeg alligevel kun få leveret én enkelt ud af 6 :shock: Det er da for ringe tilbud eller ej. Er det mon, fordi vi bestiller sammen? Axel havde jo tjent en mindre formue i "ekspeditionsomkostninger", hvis vi havde bestilt hver for sig ;) Laver Axel mon en sortering af deres bestillinger og betjener bestillinger med bedst fortjeneste først? Det kan selvfølgelig være én stor tilfældighed og vi bare var for sent ude, men titlerne stod jo som værende på lager :shock:

Enten bliver der sorteret i bestillingerne, eller også er Axels lagerstyring simpelthen så ringe, at hverken de eller deres kunder kan bruge lagerstatus til noget som helst. Det er meget skuffende, synes jeg.

Jeg har ellers altid været glad for Axel, men jeg kan ikke acceptere, at de igen og igen ikke kan levere lagervarer, så jeg vil da overveje, om jeg overhovedet har lyst til at handle mere hos dem.

(jeg tænker her naturligvis KUN på axelmusic.dk...ikke .com, for det virker helt perfekt og har altid gjort det :thumb: )


Beklager at gå :offtopic:
Men jeg har nu samme elendige opfattelse af axelmusic.com, der for mig ikke længere er til at komme i kontakt med (læs: alle henvendelser forbliver ubesvaret). Jeg er åbenbart blevet "uønsket" kunde efter nogle transport skader (nå ja, historien kan læses i en anden tråd, ingen grund til at genfortælle det her også)...
Den sætning du skriver jeg reagerer på er din sidste parantes, da jeg overhovedet IKKE kan være enig i at alting virker perfekt på deres .com site.
At de samtidigt nægter at besvare mine henvendelser for at få nogle konkrete svar gør absolut ikke mit indtryk bedre og jeg er nu nået dertil i min vrede over deres bund rådne og elendige "kundeservice" (hos axelmusic.com (Club Raccoon)) at jeg reelt nu mener at axelmusic.com er den i min "BUND 3" over universets dårligste DVD bikse! (sammen med DVDBoxOffice der hustlede mig for en formue uden at levere filmene i tidernes morgen, DVDPusheren i de sidste konkurs dage (som jeg dog nu har mere respekt for end Axelmusic)).
Det absolut eneste positive jeg på nogen som helst måde kan udtrykke om Axelmusic.com pt. er at de i det mindste har skrevet at de har ført betalingerne tilbage til mit kort (grundet at jeg først kan se min MasterCard opgørelse på BGS udskrifterne, har jeg endnu ikke kunne verificere dette).

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: tors okt 18, 2007 11:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Ja man kan mistænke Axel for at sælge til dem der betaler ågerporto, det er jo også en slags indtjening.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tors okt 18, 2007 11:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
For at returnere til :ontopic: så kan det siges at filmene er modtaget i dag. Der bliver sendt pb'er rundt til de involverede :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors okt 18, 2007 14:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Tigerdyr skrev:
Men jeg har nu samme elendige opfattelse af axelmusic.com, der for mig ikke længere er til at komme i kontakt med (læs: alle henvendelser forbliver ubesvaret). Jeg er åbenbart blevet "uønsket" kunde efter nogle transport skader (nå ja, historien kan læses i en anden tråd, ingen grund til at genfortælle det her også)...
Den sætning du skriver jeg reagerer på er din sidste parantes, da jeg overhovedet IKKE kan være enig i at alting virker perfekt på deres .com site.


Ja, den er da helt gal den behandling, du har fået. Det kan jeg godt se. Jeg udtalte mig dog kun på egne vegne, da jeg indtil nu (banke på træ) altid er blevet behandlet pænt på .com siden. Deres lagerstatus er til at regne med, og leveringen har været hurtig. Selvom jeg har fået god behandling, så kan jeg godt se, at det har du ABSOLUT ikke. Jeg ligger f.eks. selv og kæmper med CDON.COM i øjeblikket. De bøjer og knækker både købeloven og markedsføringsloven, som det passer dem, og jeg bliver nu truet med inkasso dybest set, fordi jeg ikke vil betale for noget igen, som jeg én gang har betalt for (med dankort endda) men aldrig modtaget :nuts: Andre er dog glade for at handle hos CDON.COM, og det irriterer mig grænseløst, når jeg nu synes, at de er nogle tyvagtige svindlere ;) ...så jeg kan godt forstå, at du reagerer på, at jeg er glad for Axel (.com), når du har den komplet modsatte oplevelse med dem :)

Axel.com: ja tak (indtil jeg løber ind i problemer med dem også)
Axel.dk: nej tak, for de er godt nok ikke for skarpe med deres lagerstyring - eller mangel på samme.

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: fre okt 19, 2007 10:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Tigerdyr skrev:
Men jeg har nu samme elendige opfattelse af axelmusic.com, der for mig ikke længere er til at komme i kontakt med (læs: alle henvendelser forbliver ubesvaret). Jeg er åbenbart blevet "uønsket" kunde efter nogle transport skader (nå ja, historien kan læses i en anden tråd, ingen grund til at genfortælle det her også)...
Den sætning du skriver jeg reagerer på er din sidste parantes, da jeg overhovedet IKKE kan være enig i at alting virker perfekt på deres .com site.


Ja, den er da helt gal den behandling, du har fået. Det kan jeg godt se. Jeg udtalte mig dog kun på egne vegne, da jeg indtil nu (banke på træ) altid er blevet behandlet pænt på .com siden. Deres lagerstatus er til at regne med, og leveringen har været hurtig. Selvom jeg har fået god behandling, så kan jeg godt se, at det har du ABSOLUT ikke. Jeg ligger f.eks. selv og kæmper med CDON.COM i øjeblikket. De bøjer og knækker både købeloven og markedsføringsloven, som det passer dem, og jeg bliver nu truet med inkasso dybest set, fordi jeg ikke vil betale for noget igen, som jeg én gang har betalt for (med dankort endda) men aldrig modtaget :nuts: Andre er dog glade for at handle hos CDON.COM, og det irriterer mig grænseløst, når jeg nu synes, at de er nogle tyvagtige svindlere ;) ...så jeg kan godt forstå, at du reagerer på, at jeg er glad for Axel (.com), når du har den komplet modsatte oplevelse med dem :)

Axel.com: ja tak (indtil jeg løber ind i problemer med dem også)
Axel.dk: nej tak, for de er godt nok ikke for skarpe med deres lagerstyring - eller mangel på samme.


:beerchug:
Tak for ordene. Vi er vist i bund og grund helt enige over hele linien...
Når vi en dag når til Utopia og samtlige forhandlere behandler alle kunder ens, med samme fantastiske kunderservice og lave priser, bliver jeg da glad ;)
Hvad Axel (.dk) angår er det heller ikke mit indtryk at lagerstyringen er en velfungerende del af forretningen.
Jeg kan da heller ikke sige mig fri for at være spændt på at høre hvad CDON problematikken ender med :beerchug:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team