DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 710 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man dec 11, 2006 10:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
@Sieker: Jeg er helt enig. De eksempler er groteske og er dybt generende for et forum. Jeg ville bare lige komme med et lille pip, inden vi startede en måske lovligt hårdhændet udrensning.

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs dec 12, 2006 0:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
det var nu også harald123's signatur jeg rigtigt havde noget imod, de andre små nogen er skam også ok. denne var bare for stor. :)

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors dec 14, 2006 12:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Jeg har et lille billede i min signatur, selvom jeg godt ved at det er forbudt. Ligesom Sieker kan jeg heller ikke se der skulle være noget i vejen med disse små ikoner, man går vidst i meget små sko hvis man ikke er istand til at abstrahere fra disse.

Bannere og andet i signatur er direkte spam, forvirrende, grimt og ødelægger hele glæden ved at browse et forum. Jeg synes dog signature med stor skriftstørrelse er mindst ligeså grimme og irriterende.
Der er nogle brugere her på forumet med disse alt for store signature, også selvom de ikke indeholder billeder.

det var mit besyv, får jeg en irrettesættelse mht. mit lille dvd-logo, så skal jeg naturligvis nok makke ret. :P


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors dec 14, 2006 13:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Det var måske ikke helt tydeligt i mit sidste indlæg - men jeg synes det er ok med de små ikoner. Så behold bare dem - det var mere bannerne der blev henvist til. Så hvis der kommer noget brok over jeres ikoner - så sendt det bare videre til mig :)


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2007 8:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:

- Signaturen må kun indeholde tekst og maks. fylde 3 linier.
[/b]


Hvad er grænsen idag for hvor meget skravl man må stoppe i sin signatur? Synes der er flere og flere der har langt over de tre linier og det virker ekstremt distraherende (selv hr. Horsted-Kristensen herover kan ikke følge sine egne retningslinier :) .....¨

Så, remind me, hvad må man og hvad må man ikke? Jeg så helst folk havde signaturer på 1-2 linier max. men det er så bare mig.


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2007 18:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Avatar666 skrev:
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:

- Signaturen må kun indeholde tekst og maks. fylde 3 linier.
[/b]


Så, remind me, hvad må man og hvad må man ikke? Jeg så helst folk havde signaturer på 1-2 linier max. men det er så bare mig.


Så længe folk ikke har store reklamebannere i deres signatur, så er jeg hamrende ligeglad :D

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors jun 14, 2007 19:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Holmsgaard skrev:
Så længe folk ikke har store reklamebannere i deres signatur, så er jeg hamrende ligeglad :D


Det vil du nok ikke være den dag hvor halvdelen af en indlægsside er fyldt med signaturer.....

Men hvis jeg er den eneste hvor disse 6+ liniers signaturer springer i øjnene så for Guds skyld ingen alarm, men så få ændret retningslinierne i første indlæg, hvor der vejledes om en 3-liniers signaturhøjde af en mand der selv bruger 6 :D


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 14, 2007 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Vi har, sammenlignet med andre forum, ganske få regler og signaturen er en af dem. Ganske fornuftigt er det sat til 3 linjer. Men selv ikke det kan vi efterleve. "Vi" skal absolut fylde vores signatur op med hvad der for alle andre end en selv er komplet ligegyldigt.
Jeg er komplet ligeglad med hvilke film man har set, hvilke plader man hører nu og hvad man ellers kan finde på. Desuden er er der begyndt at komme lidt for mange .gif og lidt for store signaturer efter min mening.
( Jeg mener at DTS logoet bør blive da det siger noget om en som sælger/køber)
Men i sidste ende er det jo Ulrik som stikker retningslinjerne/reglerne ud :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 14, 2007 23:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Jeg er også træt af folk som altid har

""Mvh

XX"


Så ryger der rask lige 3-4 linjer på ingenting....

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 14, 2007 23:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Tekker skrev:
Jeg er også træt af folk som altid har

""Mvh

XX"


Så ryger der rask lige 3-4 linjer på ingenting....

Ja det må være træls ;)

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 14, 2007 23:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Det ville da være en god idé, hvis man i sin signatur skrev hvilken størrelse sko man bruger...

;)

(jeg hader forøvrigt når folk dobbeltposter :D )


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jun 14, 2007 23:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Michael W. skrev:
Det ville da være en god idé, hvis man i sin signatur skrev hvilken størrelse sko man bruger...

;)

(jeg hader forøvrigt når folk dobbeltposter :D )

Jeg bruger 47, så det kommer til at fylde en del ;)

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jun 15, 2007 0:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg synes simpelthen det er så ligegyldig en diskussion - om det fylder tre eller fem linjer kan sgu ikke få mig til at fare i flint - det er DAHF simpelthen ikke vigtigt nok til. Jeg ville straks forlade stedet, hvis der var store bannere i signaturen, men ellers - get over it :)

Og enig med Silver, DTS-logoet siger noget om folks integritet (jeg sælger og køber aldrig noget, så derfor er jeg ikke blevet målt) og skal naturligvis blive (efter min mening).

At Morbid Angel skriver

MVH

MA

efter hvert indlæg er jeg ligeglad med - hans indlæg er i forvejen meget, meget korte... ;)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jun 15, 2007 0:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Wise-guys ;) :lol:

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jun 15, 2007 7:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Holmsgaard skrev:
Jeg synes simpelthen det er så ligegyldig en diskussion - om det fylder tre eller fem linjer kan sgu ikke få mig til at fare i flint - det er DAHF simpelthen ikke vigtigt nok til. Jeg ville straks forlade stedet, hvis der var store bannere i signaturen, men ellers - get over it :)


Ja ja fint nok, du generes af store bannere (hvad jeg også gør), jeg genereres af lige så store ligegyldige signaturer, men så få da for helvede rettet retningslinierne hvis det ikke er meningen man skal overholde dem alligevel.

Synes bare der indenfor de seneste måneder har vist sig en uheldig tendens for der lige pludselig er kommet meget store signaturer....... Men hvis flertallet er ligeglad skal der selvfølgelig ikke ændres noget, men så fjern max. linieantallet fra retningslinerne så jeg kan få lavet min 20 liniers signatur..... :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 710 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team