da vi ikke har en officiel tråd om secondspin i forhandlerdelen, vælger jeg at dele historien med jer her.
Jeg har for nogle uger siden bestilt Stargate UE 2-disc til $5.99 med gratis porto. Det var kun første batch fra Artisan som indeholdt 2 disc, med både Directors og Theatrical Cut.
Jeg modtog i stedet re-issue udgaven som kun indeholder Directors Cut. De 2 covers er 100% identiske pånær nogle enkelte specs på bagsiden og på front coveret har første udgave teksten 'Directors Cut' og re-issue 'Extended Cut'. Jeg var naturligvis ikke tilfreds, man vil selvfølgelig have det bedste. Jeg skrev derfor her til aften en venlig mail til deres kundeservice og forklarede dem problemet. Jeg linkede og henviste til dvdcompare der har en fin lille tekst som forklarer forskellen kort og tydeligt. Mailen blev sendt kl 19 og allerede kl. 21:20 lå der et svar i min inbox.
[hide=Se svar]Hello Jan,
We apologize for sending the wrong version of STARGATE with your order
#.
We have contacted our warehouse regarding this error, and this part of
your order is being reshipped to you as order #.
Again, we apologize for the error in filling your order.
Thanks,
Melody
Customer Service
http://www.SecondSpin.com[/hide]
og 1 minut efter...
[hide=Se Dispatch meddelelse]Dear Jan:
We are writing to inform you that the following action was
taken on your recent order #.
RESHIPPING:
The following item will be shipped to you at no charge:
Stargate [Ultimate Edition] [2 Discs] [Widescreen]
New order number for this item is #.
We hope to see you again soon!
Sincerely,
SecondSpin.com[/hide]
Nu er god kundeservice heldigvis ikke et fremmed fænomen hos net-forhandlere, alligevel kommer den slags fantastisk kundeservice helt bag på mig
så jeg blev nødt til lige at dele den med jer andre.