DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 598 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man dec 27, 2004 11:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 26, 2004 13:05
Indlæg: 723
Geografisk sted: "Reservatet"
RaGa_MuFFiN skrev:
Vi gør vores bedste. Jeg ville blive glad, hvis du gad fortælle dit postbud det istedet for at svine os allesammen til.




I bagklogskabens klare lys kan jeg godt se det var lidt afsporet,mig og min store mund :o
UNDSKYLD
hvis jeg jokkede nogle over tæerne :(



Chewie skrev:
Skrigende unger skal nogle gange bare ignoreres - så ikke mere herfra.


Jeg har taget min sut frem og tykker lidt på den ;)

No hard feelings :)

_________________
Hvor FAN... i hele hule RØDGLØDENDE HELV...er vin-smiley`en :beerchug:Nåe der er du BilledeTak Evil Doctor & Buller Salgs Rating Skide Pålidlig


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs dec 28, 2004 2:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Er postvæsenet begyndt at bruge vikarere fra vikarbeaurer? Det var en meget særpræget pige her sidste uge, som ikke talte dansk hun lød som en polak eller andet østland :shock: :shock: Hun var sød nok men jeg fik to breve som skulle have været i en anden gade samme nummer men navn og gadenavn var forskelligt, opdagede først da hun havde gået så jeg fik det ikke rettet, men smed dem bare i den røde udenfor 8)

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs dec 28, 2004 12:03 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 25, 2001 1:01
Indlæg: 999
Molle skrev:
Nej det ville sku da også være for meget forlangt at han skulle GÅ 20 m,som forøvrigt var fuldt farbar !!!!! Tænk engang hvis man skulle gøre noget x-traordinært i anledning af julen :twisted:

Hvor dyrt tror du det ville blive at sende post og pakker, hvis det skulle være et forhindringsløb for postvæsenet at komme af med forsendelserne hvis alle sagde det samme som dig?
Du ville vel også beklage dig hvis priserne steg?


Citat:
Hvem fanden snakker om 100 % garanti ? - jeg gør ikke.Emnet er her som jeg tolker det at compactdisc var lovet en ydelse af Pest Danmark - gennem deres føromtalte uvederhæftige reklamer der ikke er til at undgå i jule måneden - som de ikke holder - så er han IMHO i sin gode ret til at svine dem til længere er den ikke !! 8)


Overhovedet ikke. Jeg har forklaret at PostDK ikke har lovet nogle at juleposten med sikkerhed vil komme frem til jul.
At de har delt reklamer ud betyder ikke, at der har ligget post på posthusene der ikke er blevet delt ud. Den post der ikke er delt ud er blevet forsinket af andre årsager. Det kan være i sorteringssystemerne hvor posten er endt på et forkert posthus måske i den modsatte ende af landet. Den slags sker og det kan man ikke gardere sig 100% imod.

_________________
--
Morten Bjergstrøm
Chilidyrkning med debatforum: http://miljokemi.dk/chili
Galleri: http://www.miljokemi.dk/coppermine


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør apr 16, 2005 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Jeg låner lige denne tråd da dens titel passer så godt.

Her jeg ret i at post DK ikke erstatter noget der er sendt som normalt post selv om det er blevet ødelagt under transporten?

Jeg har lige modtaget et foret brev fra england med nødvendige komponenter til mit afgangsproject som der er blevet tråt på! Der er fede aftryk af sko på brevet. Jeg har moidtaget mange forsendelser fra dette firma og har aldrig fat problemer med dem (Maxim) men en eller anden natlampe har været oppe og stå på brevet og indholdet ligner noget der er løgn.... så jeg vil lige høre : Får jeg noget ud af at klage til Post DK ?

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør apr 16, 2005 19:23 
Offline

Tilmeldt: lør nov 06, 2004 18:21
Indlæg: 319
Geografisk sted: R-Point
:( ikke meget.

Jeg vil nok anbefale dig at tale med chefen hvis det skulle være, men at tale med en skrænkepave, eller at sende et brev er spild af tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør apr 16, 2005 19:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
compactdisc skrev:
:( ikke meget.

Jeg vil nok anbefale dig at tale med chefen hvis det skulle være, men at tale med en skrænkepave, eller at sende et brev er spild af tid.


Jeg mente det nok, Jeg klager sku aligevel om ikke andet så for at spilde deres tid og fucke med deres klage statistikker...

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør apr 16, 2005 20:00 
Offline

Tilmeldt: lør nov 06, 2004 18:21
Indlæg: 319
Geografisk sted: R-Point
GSKairo skrev:
compactdisc skrev:
:( ikke meget.

Jeg vil nok anbefale dig at tale med chefen hvis det skulle være, men at tale med en skrænkepave, eller at sende et brev er spild af tid.


Jeg mente det nok, Jeg klager sku aligevel om ikke andet så for at spilde deres tid og fucke med deres klage statistikker...


Jamen så vil jeg da ønske held og lykke.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 1:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Nu vi er igang....

Jeg var på posthuset idag for at sende 1 enkelt dvd i en dvd soon kuvert.

Skrankeidioten ville fanme ha 16,50 kr for at sende det :x

Brevet målte under kravene og vejede under kravene til 12,50 kr.

Så sad mongolen og proppede brevet gennem sådan en papting han havde liggende. Brevet snittede lige top og bund i hullet i paptingen.

Jeg spurgte ham så hvorfor han ville ha 16,50 når jeg flere 100 gange havde sat 12,50 på og smidt det i en rød postkasse uden problemer?

Så blev han sur og spurgte om jeg stod og sagde han tog urimelige overpriser..... og at jeg "bare" havde været heldig de par 100 gange!

Nosseklaphat....

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 4:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
morfar skrev:
Nu vi er igang....

Jeg var på posthuset idag for at sende 1 enkelt dvd i en dvd soon kuvert.

Skrankeidioten ville fanme ha 16,50 kr for at sende det :x

Brevet målte under kravene og vejede under kravene til 12,50 kr.

Så sad mongolen og proppede brevet gennem sådan en papting han havde liggende. Brevet snittede lige top og bund i hullet i paptingen.

Jeg spurgte ham så hvorfor han ville ha 16,50 når jeg flere 100 gange havde sat 12,50 på og smidt det i en rød postkasse uden problemer?

Så blev han sur og spurgte om jeg stod og sagde han tog urimelige overpriser..... og at jeg "bare" havde været heldig de par 100 gange!

Nosseklaphat....


Der kan jeg kun sige... kræv at snak med post chefen i den afdeling, også skal HAN give dig er plausibel forklaring, dette der, ville jeg slet ikke godtage på noget tidspunkt.

_________________
Da Bears!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 10:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
GSKairo skrev:
Jeg låner lige denne tråd da dens titel passer så godt.

Her jeg ret i at post DK ikke erstatter noget der er sendt som normalt post selv om det er blevet ødelagt under transporten?

Jeg har lige modtaget et foret brev fra england med nødvendige komponenter til mit afgangsproject som der er blevet tråt på! Der er fede aftryk af sko på brevet. Jeg har moidtaget mange forsendelser fra dette firma og har aldrig fat problemer med dem (Maxim) men en eller anden natlampe har været oppe og stå på brevet og indholdet ligner noget der er løgn.... så jeg vil lige høre : Får jeg noget ud af at klage til Post DK ?


Du skal vel også lige have fat i afsender. Det plejer altid at være afsender, som har "bolden", svjh. Det kan vel ikke udelukkes, at riverdance'n har fundet sted inden, at PostDK fik overdraget forsendelsen...!?

@ morfar:
Den der pap-ting - havde du ikke opkaldt en web-side efter den...!?? :D ;)

Men underlig betjening du der har fået. :?

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 11:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 31, 2003 1:01
Indlæg: 6226
Geografisk sted: København
Billede


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 11:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Fyens Stiftstidende har her lørdag og søndag haft artikler om problemet med forsvundne eller beskadigede forsendelser, og Post Danmark indrømmer, at de har et problem med lidt for langfingrede folk i staben.

Der var bl.a. udtalelser fra DVDOO, hvor de udtalte at forsvundne pakker årligt kostede dem mellem 400.000-500.000,- kr., så de kunne godt mærke det. Link til dagens artikel: http://www.fyens.dk/article/472911

(jeg ved dog ikke, om den er låst for ikke-abonnenter, jeg er selv abonnent, og med deres nye system kan jeg ikke lige logge ud og tjekke det).

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn apr 17, 2005 12:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 08, 2004 20:01
Indlæg: 3293
Ret vildt at tænke på at de 15/70.000 forsvundne forsendelser er mine :shock:


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 15:56 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 25, 2001 1:01
Indlæg: 999
morfar skrev:
Nu vi er igang....

Jeg var på posthuset idag for at sende 1 enkelt dvd i en dvd soon kuvert.

Skrankeidioten ville fanme ha 16,50 kr for at sende det :x

Brevet målte under kravene og vejede under kravene til 12,50 kr.

Så sad mongolen og proppede brevet gennem sådan en papting han havde liggende. Brevet snittede lige top og bund i hullet i paptingen.

Jeg spurgte ham så hvorfor han ville ha 16,50 når jeg flere 100 gange havde sat 12,50 på og smidt det i en rød postkasse uden problemer?

Så blev han sur og spurgte om jeg stod og sagde han tog urimelige overpriser..... og at jeg "bare" havde været heldig de par 100 gange!

Nosseklaphat....

Han har misforstået reglerne i alvor grad og noget der nok bør være ret tæt på en fyring, da kunderne er blevet snydt (eller måske det der er værre). Få en snak med ledelsen på det pågældende posthus.

_________________
--
Morten Bjergstrøm
Chilidyrkning med debatforum: http://miljokemi.dk/chili
Galleri: http://www.miljokemi.dk/coppermine


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 17:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 13, 2002 2:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: Risskov
morfar skrev:
Så blev han sur og spurgte om jeg stod og sagde han tog urimelige overpriser..... og at jeg "bare" havde været heldig de par 100 gange!

Nosseklaphat....

Hvaaa' ... har du ikke tjenestepistol - eller i det mindste en gummiknippel ? :devil:

_________________
Whizzdoodles


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 598 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team