DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:39

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors aug 23, 2018 20:17 
Offline

Tilmeldt: tors aug 23, 2018 20:11
Indlæg: 1
Hej med jer!
Jeg ved ikke helt om dette hører til under off-topic, eller om det måske skulle ligge under køb/salg. Men nu prøver jeg ;)

Jeg oplever at der er et vildt stærkt community omkring film, men jeg synes at det tit er ret "bøvlet" at få fat i de rigtige klassikere - i hvert fald hvis man skal være sikker på at de er ægte. Derfor leger jeg lidt med tanken om at lave en webshop, hvor man både kan købe og sælge sine film.

Man kan sammenligne det lidt med ebay eller trendsales, hvor brugerne sætter deres ting til salg, og andre så byder på dem. Det er for så vidt ikke problemet. Problemet opstår når man skal garantere at folk rent faktisk sender det der er blevet købt og solgt. Og da det ofte kan være dyrt at få fragtet ting, så undersøgte jeg lidt omkring hvordan man kan spare på det. Jeg faldt over en side der hedder *link fjernet*, hvor man kan sammenligne priserne på fragt.

Er der nogen her der ved om det er muligt at programmere en funktion på shoppen, der ligesom bruger denne prisberegner (eller en anden for den sags skyld), så brugerne kan få billig fragt? :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team