DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 8:27

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: fre mar 30, 2018 10:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Nu kommer der et "farligt" forslag.... :shock:

Måske man skulle flytte DAHF over på Facebook (oprette en gruppe).

Om man kan lide det eller ej, så er der bare meget mere aktivitet i Facebook-grupper end der er på mange forums. Formatet er også meget mere dynamisk.

F.eks. findes der en grupper der hedder 'Det er Dansk det er Dejligt . Danske film og serier' som har mere end 8000 medlemmer. DGFN's Facebook-gruppe virker også rimeligt aktiv selvom der er få medlemmer.

Ulempen vil nok være at det bliver et fuldtidsjob at moderere, hvis der skal køres en stram linie.

Nå, men det er nok også bare et dumt forslag :beerchug:


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 11:54 
Offline

Tilmeldt: tors jan 25, 2018 16:01
Indlæg: 12
Er der regler her man skal være opmærksomme på, for ikke at krænke nogen?

Jeg regnede med at gruppens primære formål, var at debattere film.


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 12:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
pallec skrev:
Nu kommer der et "farligt" forslag.... :shock:

Måske man skulle flytte DAHF over på Facebook (oprette en gruppe).

Om man kan lide det eller ej, så er der bare meget mere aktivitet i Facebook-grupper end der er på mange forums. Formatet er også meget mere dynamisk.


Tja, det er foreslået før, men overskueligheden på Facebook er til at overskue - så at sige. Problemet ved Facebook er, at det inviterer mere til korte opslag og at det kun vil være de to-tre øverste opslag, som folk kigger og kommenterer, fordi man kigger jo ikke længere nede på en side...

Der er overskueligheden langt bedre på et egentligt forum som her.

Denne type indlæg, som "poul s" har skrevet, dukker op en gang om året - og alligevel fortsætter DAHF, selvom den er blevet erklæret død en del gange. Ofte er det dem, der ikke rigtig bidrager til forummet, der erklærer patienten død. Pudsigt nok.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 13:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
njhansen skrev:
Ofte er det dem, der ikke rigtig bidrager til forummet, der erklærer patienten død. Pudsigt nok.


:thumb:


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 16:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
njhansen skrev:

Denne type indlæg, som "poul s" har skrevet, dukker op en gang om året - og alligevel fortsætter DAHF, selvom den er blevet erklæret død en del gange. Ofte er det dem, der ikke rigtig bidrager til forummet, der erklærer patienten død. Pudsigt nok.


Enig. Her er stadig liv. Måske fra færre end tidligere, men jeg ser stadig masser af spændende indlæg på denne side. Derfor kigger jeg også stadig ofte forbi. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 16:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det er cirka et år siden, at jeg nævnte aktivitetsniveauet sidst. Det har en effekt på kort sigt, men så falder aktiviteten igen. Jeg synes faktisk at det er blevet værre siden sidst, men det kan godt være at nogle er tilfreds med antallet af indlæg. Jeg skriver altså ikke 25 indlæg i streg for løfte niveauet igen. Der er gjort rigeligt med forsøg herfra. Jeg kan også se at andre "DAHF regulars" skriver færre indlæg.

Det er selvfølgelig lidt ærgerligt, men jeg accepterede sidens skæbne for længst.


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 16:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Fritte skrev:
Det er cirka et år siden, at jeg nævnte aktivitetsniveauet sidst. Det har en effekt på kort sigt, men så falder aktiviteten igen. Jeg synes faktisk at det er blevet værre siden sidst, men det kan godt være at nogle er tilfreds med antallet af indlæg. Personligt synes jeg at det er lidt ærgerligt, men jeg skriver altså ikke 25 indlæg i streg for løfte niveauet igen. Der er gjort rigeligt med forsøg herfra. Jeg kan også se at andre "DAHF regulars" skriver færre indlæg.

Det er selvfølgelig lidt ærgerligt, men jeg accepterede sidens skæbne for længst.


Som andre har skrevet - også da du gjorde opmærksom på det sidst - så hænger det jo nok sammen med, at mange har fået villa, vovse og børn og tiden ved det gamle DAHF-slæng ikke helt er til film p.t., som det var førhen.

Der er ingen, der siger, at du skal skrive 25 indlæg i streg, men det er en snak lidt a la Catch-22 den her: man snakker om, at forummet dør, men det dør, fordi man ikke vil skrive indlæg, fordi forummet er ved at dø.

poul s/Okotta - eller hvad han hedder i år - har fået sit ønske opfyldt: han stillede sig klar med tændstikken og vi andre har beredvilligt lagt mere brænde på bålet...

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 16:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
pallec skrev:
Billede


^What he said.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 17:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeps. Gad vide, hvor mange konti Okotta har på siden og gad vide, hvorfor han bliver ved. Det må være lidt trist.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2018 19:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
njhansen skrev:
poul s/Okotta - eller hvad han hedder i år - har fået sit ønske opfyldt: han stillede sig klar med tændstikken og vi andre har beredvilligt lagt mere brænde på bålet...

Ja, jeg synes det var finurligt man gad bruge så meget krudt på at fodre en trold.


Top
   
Indlæg: man apr 02, 2018 19:27 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
njhansen skrev:
pallec skrev:
Nu kommer der et "farligt" forslag.... :shock:

Måske man skulle flytte DAHF over på Facebook (oprette en gruppe).

Om man kan lide det eller ej, så er der bare meget mere aktivitet i Facebook-grupper end der er på mange forums. Formatet er også meget mere dynamisk.


Tja, det er foreslået før, men overskueligheden på Facebook er til at overskue - så at sige. Problemet ved Facebook er, at det inviterer mere til korte opslag og at det kun vil være de to-tre øverste opslag, som folk kigger og kommenterer, fordi man kigger jo ikke længere nede på en side...

Der er overskueligheden langt bedre på et egentligt forum som her.

Denne type indlæg, som "poul s" har skrevet, dukker op en gang om året - og alligevel fortsætter DAHF, selvom den er blevet erklæret død en del gange. Ofte er det dem, der ikke rigtig bidrager til forummet, der erklærer patienten død. Pudsigt nok.


Ja, nejhansen, det var jo ikke den klogeste analyse, når man nu læser Frittes indlæg i tråden (og dit svar). Hvad blev der af logikken?
Fritte har tilflydt med dobbelt så mange indlæg som dig, men fornemmer alligevel en stilstand hér.

Indlæg på een linje i SMS-sprog, der til stadighed omtaler mine bemærkninger som "Okotta" er ligeså ligegyldige som credits under
sminkøseassistenter i en sengekantfilm.

Jeg kan dog stadig finde guldklumper i dette flodløb. Tak for dem.

Venligst, Poul


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team