DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:57

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man maj 29, 2017 10:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Fritte skrev:
Jeg er medlem af to filmgrupper på Facebook: Filmnørdens Hjørne Forum og De Gnavne Filmnørder. Jeg har dog ikke postet ét eneste indlæg i nogle af dem (måske en introduktion i en velkomst-tråd), men jeg kan godt lide at kigge på de billeder folk poster i dem. Det er altid spændende med in-hand fotos af udgivelser. Jeg tager dog ikke mine indlæg fra DAHF og flytter dem et andet sted. Og så er overblikket herinde uerstattelig. Indlæg drukner i Facebook-grupperne.

DAHF er i øvrigt det eneste forum pt., hvor jeg har en aktiv bruger. Det er sidste bastion :D



Det er også helt fint. Der er rigtig mange medlemmer der bare er med på en kigger...som man siger.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 11:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Lurer-Fritte kunne godt gå hen og blive en hel mundret omtale.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 13:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
rammy skrev:
Mike Haggar skrev:
Det blev hurtigt lidt kryptisk. Man kommer nok nemmest med at kommunikere tydeligt omkring, hvad der er eller kan være noget der starter en strid. :)

Nu er jeg i hvert fald inde og kan konstarere, at gode gamle Kong Hans opererer inde i Sørensens Exploitation-gruppen, så alt er godt :)


Der er en del gamle DAHF'ere derinde - heldigvis :beerchug:


Hvis der er mange gamle DAHF'ere i de FB grupper, inkl. Kong Hans, må det være fordi FB grupperne opfylder et behov som sitet ikke kan give dem. Det skal man ikke underkende, hvis vi gerne vil have dem tilbage hertil. Måske er det quick-fix naturen i FB, som tiltrækker, og resten af os derfor er en flok dinosaurer. Måske er det behovet for et sted at kunne brokke sig og så hurtigt komme videre. Kong Hans var, så vidt jeg husker, træt af at der ikke var højt nok til loftet herinde.

Jeg mener personligt ikke, at man kan erstatte et forum som DAHF med en FB side. Er helt på linie med Fritte.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 13:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Shiva skrev:
rammy skrev:
Mike Haggar skrev:
Det blev hurtigt lidt kryptisk. Man kommer nok nemmest med at kommunikere tydeligt omkring, hvad der er eller kan være noget der starter en strid. :)

Nu er jeg i hvert fald inde og kan konstarere, at gode gamle Kong Hans opererer inde i Sørensens Exploitation-gruppen, så alt er godt :)


Der er en del gamle DAHF'ere derinde - heldigvis :beerchug:


Jeg mener personligt ikke, at man kan erstatte et forum som DAHF med en FB side. Er helt på linie med Fritte.


Helt fint - men det er slet ikke det som denne tråd handler om :lol:

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 14:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
ImpulzE skrev:
Jeg havde ellers noget at kommentere til dette, men droppede det i sidste øjeblik, for ikke starte et nyt strid..

Hvis det er den gamle historie om nødvendigheden i at gøre reklame for De Gnavne Filmnørder alle vegne på FB, så kan der vel heller ikke koges suppe på den længere?

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 14:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Montag451 skrev:
ImpulzE skrev:
Jeg havde ellers noget at kommentere til dette, men droppede det i sidste øjeblik, for ikke starte et nyt strid..

Hvis det er den gamle historie om nødvendigheden i at gøre reklame for De Gnavne Filmnørder alle vegne på FB, så kan der vel heller ikke koges suppe på den længere?
Det var ikke DGFN, men derimod afstemnings tråde inde på SECF med link til DAHF's DAHFCUP 2015, som "pludseligt" blev censureret væk, selvom det gav en god debat derinde også. Derefter blev min egen tråd derinde, om hvorfor nu tråden skulle slettes, også censureret væk.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 17:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Lige præcis sådan noget crap her er hvad jeg mente da jeg skrev om min holdning til Sørensen-gruppen.
Som jeg også lige har skrevet i Sørensen-gruppen, hvor smædekampagnen nu kører for fuld udblæsning, er hvad jeg har skrevet her på DAHF om de forskellige grupper min holdning og min alene. Hold venligst Helene udenfor, tak.

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 19:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
... og så blev jeg smidt ud af Sørensen-gruppen :nono:

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 22:02 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Med hvilken begrundelse, hvis jeg må spørge?

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 22:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Buck Rogers skrev:
Med hvilken begrundelse, hvis jeg må spørge?


Da min og admins diskussion handlede om, hvorvidt det er OK at hænge andre ud på nettet eller ej pga personlige opfattelser af folk, så vil jeg lade være med selv at følge det spor, og bare sige, at man kan læse diskussionen i Sørensen gruppen. Med mindre altså at den er blevet slettet, det kan jeg jo ikke se nu :) Men begrundelsen var sådan set bare, at jeg ikke længere var ønsket i gruppen.

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 22:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Hvor er det dog smukt. To "tidligere" DAHF medlemmer vender hjem ,.. for at slås om noget virkeligt meningsfyldt!

Findes der ingen grupper til den slags over på facebook?


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 22:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kermit skrev:
Hvor er det dog smukt. To "tidligere" DAHF medlemmer vender hjem ,.. for at slås om noget virkeligt meningsfyldt!

Findes der ingen grupper til den slags over på facebook?


:laugh: :clap: :thumb:


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 22:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Kermit skrev:
Hvor er det dog smukt. To "tidligere" DAHF medlemmer vender hjem ,.. for at slås om noget virkeligt meningsfyldt!

Findes der ingen grupper til den slags over på facebook?


Haha, du har helt ret :)
Jeg ville ikke det her, men bare gøre opmærksom på en hyggelig lille nørdegruppe. Men når der på grund af min anbefaling er frontalangreb på min bedste veninde igennem 20 år i et forum, hvor hun ikke engang kan forsvare sig selv fordi hun ikke er medlem, så blev jeg nødt til at reagere. Men nu er jeg ude af gruppen, det er helt fint, det sidste jeg gider er sådan noget fnidder her.

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 23:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
bokaJ skrev:
Da min og admins diskussion handlede om, hvorvidt det er OK at hænge andre ud på nettet eller ej pga personlige opfattelser af folk, så vil jeg lade være med selv at følge det spor, og bare sige, at man kan læse diskussionen i Sørensen gruppen. Med mindre altså at den er blevet slettet, det kan jeg jo ikke se nu :)
Tråden er ikke slettet (endnu). Der er flere der er vågnet op efter du forlod gruppen og stiller spørgsmål ved hele forløbet.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: man maj 29, 2017 23:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
ImpulzE skrev:
bokaJ skrev:
Da min og admins diskussion handlede om, hvorvidt det er OK at hænge andre ud på nettet eller ej pga personlige opfattelser af folk, så vil jeg lade være med selv at følge det spor, og bare sige, at man kan læse diskussionen i Sørensen gruppen. Med mindre altså at den er blevet slettet, det kan jeg jo ikke se nu :)
Tråden er ikke slettet (endnu). Der er flere der er vågnet op efter du forlod gruppen og stiller spørgsmål ved hele forløbet.


OK, men jeg håber virkelig at begge grupper kan komme til at køre fint fremover, jeg ønsker ikke at folk skal forlade Sørensen-gruppen eller noget i den stil, eller at der skal være konkurrence imellem de to.
Som jeg skrev i starten af denne her tråd, så synes jeg da bare at folk skal joine begge grupper hvis de har lyst. Vi snakker nørdefilmgrupper, vi er her for at hygge os med vores hobbyer og interesser, og ikke andet.
At admin i Sørensen-gruppen og jeg tilsyneladende ikke kan finde ud af det med hinanden er jo bare vores problem :)

Noget helt andet, jeg så at der var flere gamle ex-DAHF'ere, som kommenterede ang. DAHF, så med lidt held kan det også være at der kommer lidt gamle folk tilbage hertil :)

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team