DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 9:38

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: lør maj 06, 2017 5:56 
Offline

Tilmeldt: man feb 23, 2009 22:12
Indlæg: 205
Måske bliver I trollet :naughty:


Top
   
Indlæg: lør maj 06, 2017 18:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Det er vist bare folk som set for meget tv og tror der kan pruttes om alt... Kender en del som arbejder i butikker og oplever folk kommer ind og forlanger rabat inden de overhovedet er begyndt at snakke om hvad de er interesserede i :loco:

Resultatet er jo bare at man sætte sin udgangspris dobbelt så højt...

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Indlæg: søn maj 07, 2017 18:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Havde et ur til salg på DBA til en tusse. Første 'bud' var 250 kr. Helt håbløst. Han skrev fem-seks gange og mente at 600 var et suverænt bud.

Uret var ret nyt, ubrugt og havde kostet mig 1400.

Jeg hader at sælge brugte ting. Der findes ikke rigtigt nogle gode steder til det.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs maj 30, 2017 17:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Nu bliver QXL så gratis for købere igen. Det andet var også helt vanvittigt, men spørgsmålet er om det ikke er for sent?

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tirs maj 30, 2017 17:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Montag451 skrev:
Nu bliver QXL så gratis for købere igen. Det andet var også helt vanvittigt, men spørgsmålet er om det ikke er for sent?


Ja, det var da et skridt i den rigtige retning, men det er nok for sent. Det hjælper heller ikke på det, at de så sætter succesgebyret op: jeg kender da et par sælgere, der sælger ret billige varer (forskellige mindre samlerobjekter) og der kommer det bestemt ikke til at hjælpe på deres omsætning.

Nu bliver QXL gratis for købere

Vi er meget glade for at kunne fortælle dig og de hundrede tusindvis af kunder, at det er slut med at betale gebyrer når man fremover køber en vare på QXL.

Hidtil har du som køber betalt et hammerslagsgebyr på 5 kroner pr. vunden auktion. Vi har oplevet at sælger til tider har tilbudt køber at dække hammerslagsgebyret for at gøre handlen mere simpel. I dialog med vores sælgere, har vi derfor besluttet at ændre hammerslagsgebyret for købere til 0 kroner. Dette træder i kraft fra den 1. juni 2017.

Sælgers succesgebyr
Når du sætter en vare til salg på QXL fra den 1. juni 2017* betaler du et succesgebyr, som i stedet for de sædvanlige 8% nu lyder på 8% + 10 kroner.

Alle auktioner på QXL vil blive forlænget 24 timer i forbindelse med indførelsen af de nye gebyrsatser.

Vi glæder os til mange gode fremtidige handler.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående kan du til enhver tid kontakte kundeservice på kundeservice@qxl.dk.

*Varer oprettet før den 1. juni 2017 handles med nuværende gebyrsatser.

Med venlig hilsen

QXL.dk

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs maj 30, 2017 19:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
njhansen skrev:
Ja, det var da et skridt i den rigtige retning, men det er nok for sent. Det hjælper heller ikke på det, at de så sætter succesgebyret op: jeg kender da et par sælgere, der sælger ret billige varer (forskellige mindre samlerobjekter) og der kommer det bestemt ikke til at hjælpe på deres omsætning.

Næh det er da bare værre nu. Varer der før kostede 10 kr og som så endte med at koste 15 efter hammerslagsgebyr vil nu starte på en pris der hedder 20 kr. De eneste der vinder på det er da qxl. Der er intet vundet for køberne og altså heller ikke sælgerne. Det kommer ikke til at holde længe.


Top
   
Indlæg: søn jun 11, 2017 18:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Jeg bruger QXL lige så ofte som jeg bruger Jubii og 118. Pumperne har stået stille i det foretagende i de sidste mange år.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: man jun 19, 2017 21:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Avatar666 skrev:
njhansen skrev:
Ja, det var da et skridt i den rigtige retning, men det er nok for sent. Det hjælper heller ikke på det, at de så sætter succesgebyret op: jeg kender da et par sælgere, der sælger ret billige varer (forskellige mindre samlerobjekter) og der kommer det bestemt ikke til at hjælpe på deres omsætning.

Næh det er da bare værre nu. Varer der før kostede 10 kr og som så endte med at koste 15 efter hammerslagsgebyr vil nu starte på en pris der hedder 20 kr. De eneste der vinder på det er da qxl. Der er intet vundet for køberne og altså heller ikke sælgerne. Det kommer ikke til at holde længe.

Den eneste kategori på qxl jeg fulgte lidt med i var den med biografmateriale. Der har hele tiden været en stribe ting til en 8-10 kr. De er helt væk nu, en 75% af auktionerne gone, og dem der før stod til 20 kr som start, starter nu på 30 kr. Farvel qxl :(


Top
   
Indlæg: ons feb 21, 2018 12:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Lader til de er ved at forsøge at løbe toget i gang igen nu - i hvert fald modtager jeg 2-5 mails om dagen fra dem nu med diverse auktioner fra forskellige kategorier :roll:

Nogen der har luret hvor i sin profil man kan ændre på det?

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team