DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 6:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Hvilket teleselskab bruger du?
3 7%  7%  [ 3 ]
Call Me 2%  2%  [ 1 ]
CBB Mobil 13%  13%  [ 6 ]
Fullrate 0%  0%  [ 0 ]
Lycamobile 0%  0%  [ 0 ]
OiSTER 9%  9%  [ 4 ]
Plenti 0%  0%  [ 0 ]
Stofa 0%  0%  [ 0 ]
Telenor 13%  13%  [ 6 ]
Telia 11%  11%  [ 5 ]
Telmore 22%  22%  [ 10 ]
Waoo! 0%  0%  [ 0 ]
YouSee (TDC) 17%  17%  [ 8 ]
Zenji 0%  0%  [ 0 ]
Jeg bruger et andet selskab 7%  7%  [ 3 ]
Afgivne stemmer: 46
Forfatter besked
Indlæg: ons maj 24, 2017 10:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Personligt bliver jeg glad for at kunne roame, når jeg rejser i EU, for det var godt nok en dyr omgang for mig, da jeg i marts og april besøgte hhv. Budapest og Milano. Det kostede mange penge at bruge dataene der.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons maj 24, 2017 16:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Mike Haggar skrev:
Personligt bliver jeg glad for at kunne roame, når jeg rejser i EU, for det var godt nok en dyr omgang for mig, da jeg i marts og april besøgte hhv. Budapest og Milano. Det kostede mange penge at bruge dataene der.


Jeg er også vild med ikke at skulle spekulere over det, når jeg er udenlands.
Men hvis det er en merpris hver måned, så må jeg erkende, at de måske 3 uger om året jeg er udenlands, der er friheden lidt dyrtkøbt.

Men jeg har 3, med 3LikeHome, og har dermed nydt godt af bevægelselsesfriheden noget tid.

Jeg har overvejet et skift til Telmore Play, men her er der ikke EU roaming i pt.
En ivrig sælger hos Telmore kunne dog informere om, at deres priser ikke steg, fordi de havde deres eget netværk, og at efter skæringdatoen ville der selvfølgelig også være EU roaming i Telmore Play abb.

Det vil jeg så se før jeg tror det, for nu er der lige varslet stigninger på Telmores abb. :roll:
Hvor er det uetisk, at sådanne sælgere siger hvad der skal til, for at få et salg igennem.
De kan jo ikke stilles til ansvar for fejlagtige oplysninger.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: ons maj 24, 2017 18:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Jeg har Telmore play og har fået denne her mail igår.

Citat:
Dit mobilabonnement får ny pris og nye vilkår
Snart kan du bruge din mobil i 36 lande i Europa
Hej Rasmus

Pr. den 15. juni 2017 betyder en ny EU-regulering, at du kan bruge dit mobilabonnement i 36 lande i Europa. Denne ændring medfører, at vi den 1. juli 2017 justerer prisen på dit abonnement med mobilnummer XXXXXXXX. Din nuværende pris er 249 kr. pr. måned, og fremadrettet kommer prisen til at være 259 kr. pr. måned.

Brug din mobil i udlandet uden bekymringer
Fra den 15. juni 2017 kan du nu gå på nettet med din mobil og fx søge efter en lækker restaurant, når du er i Paris eller bruge Google Maps på mobilen, så du kan finde vej i Roms smalle gader – uden at det koster ekstra. Det samme gælder, når du ringer eller sender sms’er og mms’er. Du kan læse mere og se alle 36 lande her.

Sådan kan du bruge din mobil i 36 lande i Europa*
• Du kan bruge din inkluderede tale, sms og mms når du rejser.
• Du kan bruge op til 9,0 GB af din inkluderede data i EU hver måned. Denne grænse er defineret af EU som en fair use-grænse, der skal forhindre misbrug og sikre et rimeligt forbrug. Grænsen er baseret på den pris, du betaler for dit mobilabonnement. Se mere information her.
• Når du har opbrugt de 9,0 GB, du har til rådighed i EU, skal du betale 6,90 øre pr. MB svarende til 70,66 kr. pr. GB. Du vil selvfølgelig modtage en sms, når du har opbrugt 80%, og når du har opbrugt 100% af den data, du har til rådighed.
• Når du har opbrugt din totale mængde data i dit abonnement (samlet mængde data brugt i DK og EU), sænker vi din hastighed ligesom i dag, uanset om du befinder dig i DK eller i resten af Europa. Du får automatisk fuld hastighed igen, når en ny måned starter. Ønsker du at få mere data i dit abonnement, kan du altid ændre dette på Mit TELMORE eller ved at kontakte vores kundeservice.

Du skal være tilmeldt Udlandstelefoni og Data i udlandet
Vær opmærksom på, at du skal være tilmeldt 'Udlandstelefoni' og 'Data i udlandet' for at kunne anvende de nye muligheder for brug af tale, data, sms og mms i Europa. Du kan tjekke, om du er tilmeldt på Mit TELMORE.

Du kan se og læse dine nye vilkår her.

Ændringen af dit abonnement sker automatisk. Og vi håber, du bliver glad for nyheden om, at du snart kan bruge din mobil i Europa uden bekymringer.

Hvis de nye ændringer betyder, at du vil ændre eller opsige dit abonnement, kan du se dine muligheder på Mit TELMORE eller ringe til os på 7021 8900 senest den 15. juni 2017. Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage mandag-fredag fra kl. 8.30 til 18.00. Bemærk, at der kan være meget travlt på telefonerne de kommende dage, så du kan med fordel vente et par dage med din henvendelse, så vi kan give dig den bedst mulige service.

Venlig hilsen
TELMORE


*Bemærk, at der ved mistænkeligt forbrug kan kræves dokumentation for, at du har fast adresse i Danmark. Ved mangel heraf, er TELMORE berettiget til at spærre for adgang til at benytte mobilabonnementet i de 36 lande i Europa. Læs mere her.


Passer perfekt med jeg skal til Kreta i 14 dage i juli :loco:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team