DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 07, 2002 1:59 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Ja, nu tillader jeg mig at starte et nyt emne omkring oscar - undskyld! Men den her nyhed er altså så god at den fortjener et emne for sig selv! Den gode nyhed er, at jeg pludselig har fået dette svar fra TV2 (Martin Andersen fra TV2 har åbenbart været så venlig at huske min mail, hvor jeg sprugte, om de sendte Oscar showet - jeg elsker når folk er så flinke!!!):

--------------------------------

Kære Jakob Sørensen

Blot en hurtig e-mail som opfølgning på mit tidligere svar til dig. TV 2 har
nu alligevel besluttet at købe rettighederne til Oscar-transmissionen, som
finder sted natten mellem søndag den 24. og mandag den 25. marts 2002.

Natten starter med, at der kommer nogle optaktsprogrammer kl. 01.00 inden
Oscar-transmissionen, der vises direkte kl. 02.30. På TV 2 Zulu laver de
Oscar-night som optakt til uddelingen, de starter allerede kl. 20.55 med
programmet "På vej mod en Oscar 2002". Men hold også selv øje med
programoversigterne for TV 2 og Zulu i aviser, ugeblade, på nettet eller på
tekst-tv, da der stadig kan ske ændringer i tiderne.


Med venlig hilsen

Martin Andersen
Informationsafdelingen
TV 2/Danmark

-----------------------------------

Sådan TV2!!! Jeg glæder mig helt vildt og støtter selvfølgelig op på det gode tiltag - jeg håber i andre også støtter med... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det DR2 sender d. 25. kunne meget vel bare være den korte cuttede genudsendelses-udgave, som Tv2 på tekst-TV sagde at de ikke ville sende. Men who cares? Nu får vi sgu hele showet på Tv2 [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 07-03-2002: Indlæg rettet af: simpson ]</p>


Top
   
Indlæg: tors mar 07, 2002 8:20 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev simpson:
<strong>Men who cares? Nu får vi sgu hele showet på Tv2 [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 07-03-2002: Indlæg rettet af: simpson ]</strong><hr></blockquote>

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Det siger vel mere end tusind ord. HURRAAAAA! Selvom jeg gerne ville have set Joel Siegles "Road to the Oscar" overlever jeg nok. Det bliver alligevel et så utroligt spændende ræs i år, at INGEN med sikkerhed kan sige om det bliver AMB, LOTR eller MR! Et godt hint, dog kan vi få på søndag når Directors Guild (DGA) uddeles. Vinder Baz den ligger MR! sig i førersædet, vinder Ron Howard den er ABM klar klar frontrunner og vinder Peter Jackson den, kan det betyde det helt store LOTR-sweep ala Titanic så.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men hurra! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Vi får showet alligevel, og mon ikke også Palle Strøm følger med [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors mar 07, 2002 15:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

det kan jeg kun være enig i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men hvorfor fanden skal de gøre folk så desperate? [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Det har jo været et rent helvede at ikke vide om man kunne komme til at se Oscar!


Top
   
Indlæg: tors mar 07, 2002 17:22 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>Men hurra! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Vi får showet alligevel, og mon ikke også Palle Strøm følger med [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] </strong><hr></blockquote>


Ifølge Tv2's ttv'side 106 og 107 fremgår det at Palle Strøm og Ole Steen Nielsen skal kommentere. Jubii!

Og Joel Siegels "Road to an Oscar" kommer ikke kun på Zulu men også på Tv2 om natten, så nu kan jeg ikke ønske mig mere... andet end at de ikke vil lave mortentv afbryde "bedste film"...


Top
   
Indlæg: tors mar 07, 2002 21:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Jeg vil også blot udtrykke min begejstring for de gode nyheder
[img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors mar 07, 2002 21:26 
Offline

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 132
Geografisk sted: Århus
Det var da en glædelig nyhed at få, på en ellers trist torsdag. Ydermere er det skønt at Palle Strøm igen er kommentator. Han er genial.
[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 07-03-2002: Indlæg rettet af: Importante ]</p>


Top
   
Indlæg: fre mar 08, 2002 21:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
JuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuBiiiiiiiiiiiiiiiiii

Det er da det bedste der er hændt på denne dag, jeg tænkte på om du ikke kunne prøve at spørge ham om de har tænt sig at udsætte morgentv, jeg kan også selv prøve, men det vil jo egentlig nok være bedst at du spurgte ham, når nu han kan huske dig


Top
   
Indlæg: søn mar 24, 2002 22:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
Hvis der er nogle der skulle have lyst til at zappe lidt imellem alle de kanaler som viser showet i nat så kan ikke kigge her http://www.oncable.dk/?UniversID=3
Nå det virker ikke, men hvis i skriver oscar i søg og marker alle kanaler så skulle det virke

[ 24-03-2002: Indlæg rettet af: Flarup ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team