DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 14:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs mar 19, 2002 20:19 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Hej allesammen!

Jeg har her de sidste dage gået og spekuleret lidt (min computer har nemlig været syg). Jeg ved ikke med jer men udover at købe mine film på nettet køber jeg ofte også hos hos brugtbutikker hvor jeg ofte finder nogle rigtigt gode tilbud bla. på mere specielle filmtitler både brugte/ubrugte. Da andre jo måske kunne have glæde af at jeg faldt over en film, de måske har efterlyst længe eller hidtil har fundet for dyr (man kan jo ikke købe det hele hvor gerne man end ville) fostrede jeg en ide. Hvad nu hvis vi hjalp hinanden med at holde udkig efter sådanne tilbud såvel i de butikker som vi handler som på nettet!.

Lad os tage et eksempel: Jeg offentliggører måske her på forummet at jeg er på jagt efter eks. Alien Boxen, Hitchcock´s samlede kollektion eller Det Er Herligt at Leve instrueret af Frank Capra (nu har jeg den godtnok) og den må max. koste xxx kr. Hvis så en af jer falder over den eks. hos Blackstar eller hos den lokale brugtbutik så meddeler de det til mig her på forummet, og jeg kan så selv kontakte den nævnte butik /onlineshop. Jeg har som regel altid en liste over titler med, når jeg skal handle så at kigge efter et par stykker til vil ikke betyde noget.

Er det en dum idé jeg er kommet på, eller kunne det tænkes at der er andre på forummet som vil være med til at lancere opslagstavlen.

Skriv endelig jeres mening!

Hilsen Filmfreak


Top
   
Indlæg: tirs mar 19, 2002 21:08 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Filmfreak:
<strong>Er det en dum idé jeg er kommet på, eller kunne det tænkes at der er andre på forummet som vil være med til at lancere opslagstavlen.
</strong><hr></blockquote>

Jeg synes det er en fin ide [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og i øvrigt ser det ud til at vi begge "leder" efter nogen af de sammen ting. ... Ihvertfald vil jeg også gerne "skrives op" til Alien Legacy og Hitchcock-boxene.


Top
   
Indlæg: tirs mar 19, 2002 21:35 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Ehh, hvad er det lige i vil? "Ideen" er jo sådan set allerede lanceret i form af tilbuds-forumet. I kan jo bare poste et indlæg der, hvor i kan spørge, hvor en pågælden titel er billigst.

Og btw søger i Alien-boxen på tilbud? Har i ikke fulgt med på dahf.dk her i år eller hvad? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs mar 19, 2002 22:05 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev simpson:
<strong>
Og btw søger i Alien-boxen på tilbud? Har i ikke fulgt med på dahf.dk her i år eller hvad? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Jo, det skulle jeg da mene at jeg gør. Det er jo mig selv der har postet Alien-indlægget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det jeg så synes der er okay i filmfreaks forslag er hele "eftersøgnings"-ideen, hvor vi ligesom holder udkig for hinanden. Ja, man kan da også bare bruge tilbud-sektoren, men som jeg har forståets Ulriks beskrivelse af denne er det meningen at man skal poste når man har fundet nogle tilbud og ikke når man har tænkt sig at slå forskellige søgninger op.

men jeg kan sagtens have misforstået det, og opslagstavle eller ej: Vil jeg meget gerne finde visse titler (evt. billigst) skal jeg nok poste noget her i en eller anden form alligevel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ... for en forespørgselspost fx. i Software er vel heller ikke af vejen...


Top
   
Indlæg: ons mar 20, 2002 0:25 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Simpson skrev: <blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat
Citat:
"Ideen" er jo sådan set allerede lanceret i form af tilbuds-forumet. I kan jo bare poste et indlæg der, hvor i kan spørge, hvor en pågælden titel er billigst.


Min oprindelige grundidé var at vi adskilte opslagstavlen fra selve tilbudsforummet, da folk ellers let ville kunne blive forvirret over om det gjaldt et eksisterende tilbud eller ej. En af plusfordelene ved en tavle vil desuden være at såfremt man fandt et godt tilbud (evt. på nettet) på en af de efterlyste varer kunne man tage kontakt til vedkommende og evt. bestille sammen og derved spare nogle portoudgifter hos de leverandører som tager betaling for levering.

Men hey det er frivilligt at være med, men jeg vil som sagt gerne være med til at holde udkig for andre, jeg skal bare vide hvad jeg skal holde udkig efter!!

Hilsen Filmfreak


Top
   
Indlæg: tors mar 21, 2002 22:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
Jeg synes bestemt også det er en god ide. Det behøver jo ikke ligefrem være film på tilbud. Men også, som Filmfreak nævner, film man går og leder efter men ikke kan finde nogle af de steder man kommer.

Så det vil jeg gerne være med til at støtte.

Og jeg vil state med at sige at jeg altid er på udkig efter Woody Allen film på LaserDisc! (indtil jeg har dem alle sammen selvfølgelig.. rolleyes: )


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team