DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 19:30

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs feb 26, 2002 19:25 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Hej med jer!

Jeg vil bare lige informere jer om (hvis I skulle bo i det sydligste DK, som fx. yoda gør det) at hernede hos mig nær grænsen blæser det så hårdt så det er umuligt at stikke hovedet ud af døren...

Hverken huset og haven står dog... endnu [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men seriøst: Vær varsomme... inden længe slipper vi af med den men så rykker øst over...


Top
   
Indlæg: tirs feb 26, 2002 23:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
he he - hej Søren.

Sikke et indlæg [img]images/smiles/converted/loco.gif[/img] og tak for din omsorg. Jeg har dog været ude og køre bil for 3 timer siden, da jeg ikke har noget vand (stormen?) og derfor måtte en tur forbi pizzamanden for at få noget føde.

Men du har ret - det blæser trekvart pelikan...

Jeg forstår dog ikke flg: "Hverken huset og haven står dog... endnu" mener du ikke BÅDE huset og haven....?


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 8:39 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>
Jeg forstår dog ikke flg: "Hverken huset og haven står dog... endnu" mener du ikke BÅDE huset og haven....?</strong><hr></blockquote>

Jo selvfølgelig... eller faktisk ville jeg have skrevet "hverken huset eller haven er blæst væk"... men jeg har nok haft lidt vindkuller [img]images/smiles/converted/loco.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 18:20 
Offline

Tilmeldt: ons jan 09, 2002 2:01
Indlæg: 45
Geografisk sted: DK
Ja, føj for en blæst igår! Godt chefen kørte mig hjem... ellers var det sikkert endt med en sviptur til destination anywhere.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team