DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 9:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn feb 24, 2002 0:52 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
hej med jer. jeg synes jeg vil kåre de bedste og grimmeste brugernavne her på forummet (kun de mere "faste" brugere er taget op til overvejelse), men det er jo ikke fair idet jeg selv er bruger så det vil jeg lade mit alterego om:

husk: det er kun for sjov og jeg har ikke i sinde at gøre nogen sure. Derfor forvandler jeg lige mig selv til Hr.Sej-Kaj der bare har SÅ meget styr på tingene og svinger med de smarteste bemærkninger! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

DE BEDSTE:

3: KimK (lyder som et rigtigt homie-rap navn, der ligger godt i munden og spreder respææækt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

2: Chaser (coolt uden at være for smart. lyder godt, og også opfindsomt!)

1: DVD EXport Thailand (behøver jeg at sige noget? Det er jo klart. Det er jo hele tre ord på en gang og det går bare for hårdt!!! Han har styr på sagerne, nemmerlig, yo-yo, rejselysten er sgu også! Eksotiske navne styrrer!!

DE VÆRSTE:

3: Thor (han er en fed gud men her hvor jeg kommer fra forbinder vi det mest med en billig-dåseøl)

2: cowfeet (oversættes til ko fod, hvilket vel ikke er det mest tjekkede, yo-yo)

1: chatiz (Det mest oplagte valg. Kæft en nar der rigtigt kører wannabe-rapper-jeg-skal-være-sej-og-hip-og-rigtig-komme-op-med-noget-originalt-typen. STINKER!!!

Yo-yo... Sej-Kaj har forladt bygningen! peace [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 1:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
De bedste
3. Cowfeet (Der er sådan lidt indianer over det!)
2. Chaser (Tjaa... samme grund som Chatiz brugte, desuden ligger det godt i munden!)
1. Chatiz (Det er jeg sgu ikke stødt ind i noget sted på nettet før, meget originalt [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] )

De værste
3. zoidberg, Yoda, Silent Bob, Simpson (ikke så skide opfindsomt, vel?)
2. Filmfreak (Er vi ikke alle det?)
1. Filmfreak_dk (TOTAL RIP-OFF)

[ 24-02-2002: Indlæg rettet af: zoidberg ]</p>


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 11:19 
Offline

Tilmeldt: søn sep 02, 2001 1:01
Indlæg: 169
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>2: cowfeet (oversættes til ko fod, hvilket vel ikke er det mest tjekkede, yo-yo)</strong><hr></blockquote>

I betragtning af, hvad manden hedder, så synes jeg nu det er et sjovt navn.


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 12:13 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev GoodVibrations:
<strong>
I betragtning af, hvad manden hedder, så synes jeg nu det er et sjovt navn.</strong><hr></blockquote>

Enig! Men det synes Sej-Kaj ikke... vi kan jo heller ikke allesammen være så seje som ham [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 12:34 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev zoidberg:
<strong>Simpson (ikke så skide opfindsomt, vel?)</strong><hr></blockquote>

He he, næh det er det sgu egentlig ikke. Men bortset fra det så hedder jeg altså simpson med lille 's'. Læg mærke til at navnet, skrevet på denne måde, danner en symetri-lignende facon omkring bogstavet 'p' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24-02-2002: Indlæg rettet af: simpson ]</p>


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 16:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>3: Thor (han er en fed gud men her hvor jeg kommer fra forbinder vi det mest med en billig-dåseøl)

</strong><hr></blockquote>

Jeg er dybt såret. Dybt.

[img]images/smiles/converted/cry.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 16:53 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Thor:
<strong>

Jeg er dybt såret. Dybt.

[img]images/smiles/converted/cry.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Jeg er meget ked af det på dine vegne Thor, men Sej-Kaj viser aldrig nåde... du blev da i det mindste kun nummer tre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 19:17 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Har du en lettere kedelig søndag Chatiz, for det var det et afsindigt uinteressant indlæg [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] .

Jeg ved godt, at emner udenfor alt andet er tilladt herinde, men det her må da være for at få tiden til at gå [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 20:14 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Scorpion:
<strong>Har du en lettere kedelig søndag Chatiz, for det var det et afsindigt uinteressant indlæg [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] .
</strong><hr></blockquote>

Tja... jeg har ihvertfald ikke haft en kedelig søndag hvis du vil vide det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg har som sædvanlig haft dødtravlt.

Jeg synes dog bare det var lidt sjovt at sætte fokus på vores tiltider åndsvage brugernavne, og på den måde komme med lidt, ellers sjælendt set, selvkritik.

Først ville jeg bare skrive om mit, efter egen mening, dumme brugrenavn, men så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne lave en lille top 3. Der er jo ikke grænser for hvad vi efterhånden har set af top'er og kåringer herinde efterhånden, og så synes jeg at vi også ligeså godt kunne kåre de bedste/værste brugernavne... men det kan da godt være jeg skulle have undladt det.

Der er dog nogen der har reageret på indlægget så helt ubrugeligt kan det da ikke være...


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 21:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>

Jeg er meget ked af det på dine vegne Thor, men Sej-Kaj viser aldrig nåde... du blev da i det mindste kun nummer tre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Det er iorden sej-kaj. Jeg tar´det ikke så tungt, man er jo ikke typen der bærer nag.
Forresten synes jeg din hjemmeside er hæslig.

[img]images/smiles/converted/devil.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 21:21 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Thor:
<strong>
Forresten synes jeg din hjemmeside er hæslig.
[img]images/smiles/converted/devil.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Det er jeg da ked af, men tak fordi du er så direkte (selvom du ikke er særlig uddybende) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dårlig omtale er jo som Spies sagde bedre end slet ingen omtale [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2002 23:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>

Det er jeg da ked af, men tak fordi du er så direkte (selvom du ikke er særlig uddybende) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dårlig omtale er jo som Spies sagde bedre end slet ingen omtale [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Du har så ret.
Grunden til at jeg ikke er uddybende, er at jeg egentlig ikke mener det.
det var bare et frustreret forsøg på at gi´igen.

Personligt har jeg aldrig prøvet at lave en rigtig hjemmeside. Jeg har dog dreamweaver på ´peden og ska til at kigge på det.


Kiksede bruger navne:

1. Michael Eriksen. - ok navnet er ikke ligefrem grimt, men det er mere uoriginalt end mit og Skovboes tilsammen. (Ulrik er undskyldt p.g.a. tekniske årsager)

2. Good Vibrations. - kvalmende optimistisk. Holder slet ikke blandt IT- og Bank-slaver.

3. stfa. - kan ikke udtales. irriterer mig af en eller anden grund.


ta´det nu med et gran salt folkens.


Og de fede: Nalle, Zoidberg, Fritte, chewie


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team