DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 15:17

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons feb 13, 2002 19:58 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 04, 2001 1:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Aarhus, Denmark
Jeg syntes lige jeg ville dele en lille sjov historie med jer alle.
Jeg har en bekendt, som arbejder i en forretning, hvor de sælger DVD film. Også importeret fra USA, så PostDK kender den forretning, og plejer derfor bare at veje pakkerne der kommer til forretningen og så på den måde regne ud hvor mange DVD film der er i sådan en kasse. Det fungerer normalt udemærket. Men så var der bare lige den ting, at min bekendte en dag havde bestilt en X-box hjem fra USA, og ville have den leveret på hans arbejde, så han ikke skulle have bøvlet med at hente den på posthuset.
Og hvad gjorde PostDK. De vejede kassen og blindt satte de bare moms på som om det var DVD film der lå i kassen. Og sådan en X-box er en tung lille satan, når den sammenlignes med vægten på DVD film. Så I kan nok regne ud hvordan min bekendte så ud i ansigtet da han fik den momsregning.


Top
   
Indlæg: ons feb 13, 2002 22:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
LOL [img]images/smiles/converted/lol.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors feb 14, 2002 1:11 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 04, 2001 1:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Aarhus, Denmark
For jer der undrer sig over hvad det koster at importere en X-box med fortoldet som om det var DVD film, kan jeg fortælle at ekstraregningen lyder på den nætte sum af kr. 28.000,- [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors feb 14, 2002 3:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev The Entity:
<strong>For jer der undrer sig over hvad det koster at importere en X-box med fortoldet som om det var DVD film, kan jeg fortælle at ekstraregningen lyder på den nætte sum af kr. 28.000,- [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

WHAT??? Så tager jeg mit LOL i mig igen, det var sgu ikke sjovt [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør feb 16, 2002 0:33 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 04, 2001 1:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Aarhus, Denmark
Bare rolig PostDK tog den på deres kappe så at sige.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team