DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 13:13

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors jan 31, 2002 22:44 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
JUHUUU!!!! [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] HOld kæft hvor det bare fedt. Vi slog saft suseme de sejrssikre svenskere (for dem der ikke ved jeg taler om: tænd for tv'et eller få dig et liv!!!)

Nu er vi i semifinalen. Det er bare for godt!

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Sådan drenge. Det var en nydelse at kigge på. I HOLDER FOR HÅRDT!!! [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2002 22:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
yay! [img]images/smiles/converted/beerchug.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2002 23:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
Jeps, det er sgu godt gået [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Jeg plejer ellers ikke at være så glad for sport i tv, men kampen i aften var sgu ganske spændende [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2002 23:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
JA, den kamp var sgu' for fed...

Ret stærkt gået, at komme tilbage på den måde i anden halvleg. Hatten af for det hold!!! [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2002 23:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Ja - lad bare drengene møde tyskerne i semi filialen og svenskerne engang til i filialen

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 31, 2002 23:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Jep, det er helt utrolig at det kunne lade sig gøre at slå svenskerne, det havde de vist heller ikke regnet med, de havde vist frygtet os. Nu skal vi bare have sat en kæp i hjulet på Tyskerne, mon ikke der så er håb for at vi kan tage endnu et EM mesterskab i Sverige, blot 10år efter at vi fik den sidste [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre feb 01, 2002 4:11 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Ja du har helt ret, det var en fantastisk kamp. En fed sportsoplevelse, man skulle kunne anskaffe sig uforglemmelige sports øjeblikke hvadenten det gælder fodbold, håndbold, badminton mm. på DVD også. Jeg mener, jeg kan efterhånden ikke tælle hvor mange gange jeg har set hin legendariske EM-finale fra 1992 på video. VHS kopierne bliver jo slidte og det er med gru man sætter båndet i videomaskinen så jeg så gerne flere sportsoplevelser på DVD fremover...... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Hilsen Filmfreak


Top
   
Indlæg: lør feb 02, 2002 21:43 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
ØV. De p... tyskere... Jeg hader at tabe til dem [img]images/smiles/converted/devil.gif[/img]

Okay de spillede godt men vi var også stort foran i første halvleg og hvorfor skal vi have alle de udvisninger? Det ødlægger det hele [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Også fatter jeg ikke hvorfor BÅDE Boldsen, Lars Krogh og Flensborg (vores normale førstekæde) var ude i angrebet i ti minutter, for så er det sgu da ikke underligt at de kommer foran med fem... men det er jo nok altid at være bagklog. Jeg forstår bare ikke hvorfor de opstillingsmæssigt ikke gjorde som mod Sverige...?

Nå men pyt, det var sgu flot at vi kom så langt. Alt respekt til drengene. [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] Vi krydser fingre for jer igen i morgen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn feb 03, 2002 18:12 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
JAAAAA Så fik vi medaljer alligevel [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Det er sgu for flot drenge!!! [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] Det holdt hårdt men nu er vi med til de næste to slutrunder og der er potentiale i det her hold!!!

Husk at tænde for medaljeoverrækkelsen omkring klokken 19.30, og giv en fortjent hyldest til de danske håndboldherrer. Det fortjener de sgu!!! [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team