DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 3:35

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre jan 25, 2002 17:29 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Okay. Folk siger tit at det er hverdagsmiraklerne der lyser op, så her kommer et:

Jeg har købt for nogle uger siden LOTR-soundrtacket, og jeg har efterhånden hørt det til husløshed. Det er dog stadig kanont så derfor blev jeg chokket da der pludselig var en ridse (jeg er typen der aldrig har ridser på mine ting, og i øvrigt var det første gang min afspiller spillede enten en cd eller dvd med "hakker") i den bedste sang [img]images/smiles/converted/cry.gif[/img]

Det sjove det var at ridsen var minimal men tilgengæld meget dyb, så jeg kunne ikke pudse den væk. Dernæst tænkte jeg så: What the hell det kan ikke blive værre så jeg smurte den ind i tandpasta som jeg engang havde hørt ville hjælpe:

OG VED I HVAD? Selvom cd'en i dag har en mere mat overflade (man kan sgu ikke få tandpastaen helt væk) virker det sgu [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] . Det havde jeg aldrig troet efter at ridsen åbenbart var så "dyb" at min afspiller ikke kunne overgå den...


Top
   
Indlæg: lør jan 26, 2002 11:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
De begynder ikke at synge om Colgate midt i det hele vel? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør jan 26, 2002 12:01 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev KimK:
<strong>De begynder ikke at synge om Colgate midt i det hele vel? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

nej men på et tidspunkt lyder det som om Enya gurgler lidt og spytter ud (NOT)

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/converted/loco.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør jan 26, 2002 21:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
"Virker Stadig"

[img]images/smiles/converted/loco.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 0:25 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Thor:
<strong>"Virker Stadig"

[img]images/smiles/converted/loco.gif[/img] </strong><hr></blockquote>


Øhh "virker stadig" hvad ?
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 0:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>Øhh "virker stadig" hvad ?
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Det er en reference til den reklame, hvor de render rundt og har frisk mund hele dagen og siger "virker stadig" hele tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 1:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
<strong>

Det er en reference til den reklame, hvor de render rundt og har frisk mund hele dagen og siger "virker stadig" hele tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Var det ikke "stadig frisk"???


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 1:10 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
<strong>

Det er en reference til den reklame, hvor de render rundt og har frisk mund hele dagen og siger "virker stadig" hele tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Selvfølgelig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

... god morgen Søren!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ...pinligt


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 12:18 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
ja tandpasta er, om jeg så må sige, roden til meget godt !
Forresten, findes der kun een version af soundtrack til LOTR ? Det med, at der er tre forskellige covers, er det bare et "Michael Jackson" gimmick, der skal få os til at købe alle tre (hvis man har samlermani ) ?
Umiddelbart ser numre ens ud !
Jesper


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 15:18 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev jsj:
<strong>ja tandpasta er, om jeg så må sige, roden til meget godt !
Forresten, findes der kun een version af soundtrack til LOTR ? Det med, at der er tre forskellige covers, er det bare et "Michael Jackson" gimmick, der skal få os til at købe alle tre (hvis man har samlermani ) ?
Umiddelbart ser numre ens ud !
Jesper</strong><hr></blockquote>


Der er en special edition foruden den normale med de forskellige covere. Se special edition
her!


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 21:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Er der ikke også nogle trading cards i de forskellige æsker?


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2002 23:34 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
Jeg har lagt mærke til den med den 24 siders hæfte, men der er også nogle med forskellige covers, og efter Fellowship of the ring, hedder de hhv. Arwen, bilbo eller strider !!

Jesper


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team