DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 19:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons dec 12, 2001 22:59 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Eftersom jeg er ved at samle alle mine Björk cd'ers numre på pc'eren, så jeg kan lave mig en "greatest hits", irriterer det mig grusomt at ét nummer fra Homogenic ikke vil lade sig grabbe fra Cd'en og ind på pc'en hjemme hos mig.

Derfor spørger jeg nu jer: Er der nogen af jer der har sangen " 5 YEARS" med Björk liggende som mp3-fil og som vil maile den til mig, eller ved et godt (og ikke tomt) link til hvor den kan findes.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at i følge de nye kopierings regler er det IKKE forbudt når jeg har cd'en også, så I skal ikke have betænkeligheder.

Jeg vil meget gerne have den hurtigst muligt, så skriv [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2001 1:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chatiz:
<strong>Jeg vil lige gøre opmærksom på, at i følge de nye kopierings regler er det IKKE forbudt når jeg har cd'en også, så I skal ikke have betænkeligheder.</strong><hr></blockquote>

Yo Chatiz!

Her tager du faktisk fejl... Det er IKKE lovligt at distribuere digitale kopier, selvom at både du og jeg ejer originalværket... [img]images/smiles/converted/nono.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2001 8:57 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chewie:
<strong>

Yo Chatiz!

Her tager du faktisk fejl... Det er IKKE lovligt at distribuere digitale kopier, selvom at både du og jeg ejer originalværket... [img]images/smiles/converted/nono.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Okay ... men det er lovligt hvis jeg selv tager en kopi til min pc. Når jeg nu ikke kan det er det jo ikke synderligt ulovligt at få den ved en af jer...

det er jo kun til privat forbrug... please help


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2001 9:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
Kan godt følge dig lidt henad vejen, men...

Lovgivningen siger, at det er ulovligt. Reelt set kan du jo heller ikke vide om du modtager en ulovlig fil. Derfor...


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2001 11:17 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chewie:
<strong>Kan godt følge dig lidt henad vejen, men...

Lovgivningen siger, at det er ulovligt. Reelt set kan du jo heller ikke vide om du modtager en ulovlig fil. Derfor...</strong><hr></blockquote>

Jeg kan ikke følge dig. Det er lovligt at lave kopier til eget brug af materiale man selv ejer, og i det jeg har Homogenic på cd, ser jeg intet forkert i at få den som mp3 på pc'en...


Top
   
Indlæg: fre dec 14, 2001 16:55 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
... er der ikke nogen der vil hjælpe mig. Jeg er ved at være i tidsnød [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ... kan ingen grabbe den eller finde den... den er heller ikke nem at finde, men det er pænt vigtigt...

øv! Håber I kan hjælpe... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør dec 15, 2001 19:33 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Hej!

Jeg HAR sangen nu.

Tak til dem der har sendt mig sangen, og prøvet at hjælpe i den kolde jultid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Glædelig jul
[img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør dec 22, 2001 14:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 16, 2001 1:01
Indlæg: 355
Geografisk sted: Midt på Amager..
med fare for at ødelægge din dag...

Har du husket den der hedder 'Nu flyver Anton' som hun lavede til en dansk film for nogle år siden.. se den er en hemmelig lille sag som hun synger på dansk.. og der er kun 500 eksemplarer af cd'en (som er en promo)


Top
   
Indlæg: lør dec 22, 2001 20:01 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev jc:
<strong>med fare for at ødelægge din dag...

Har du husket den der hedder 'Nu flyver Anton' som hun lavede til en dansk film for nogle år siden.. se den er en hemmelig lille sag som hun synger på dansk.. og der er kun 500 eksemplarer af cd'en (som er en promo)</strong><hr></blockquote>


Jeps den har jeg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så du ødelagde ikke noget

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team