DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 19:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man dec 03, 2001 23:04 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
jaja Ulrik, man må sige du har opnået en del med dette forum. ... du startede ene mand, men nu har du hundredevis af medlemmer, flere systemadministatorer, og såmænd om ikke også der er kommet adskillige sponsorer, senest såmænd også DVDoo...

Det må man nok sige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] , flot gjort, det kan være du ligefrem kan tjene en lille krone eller to, hva'? [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Det er altid godt at have gang i maskineriet.


Top
   
Indlæg: man dec 03, 2001 23:30 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chatiz:
<strong>Det må man nok sige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] , flot gjort, det kan være du ligefrem kan tjene en lille krone eller to, hva'? [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]
</strong><hr></blockquote>

Jamen, tak for de pæne ord, Chatiz!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Der sker da lidt, og der falder da også lidt film og andet af hist og her men en direkte indtjening er der ingen af. Det gør dog heller ikke noget, da det hele jo kun er for "sjov". Der kan nemlig også være en styrke i ikke at være afhængig af indtægter. Hvor stor er f.eks. chancen for, at dette forum pludselig lukker pga. svingtende omsætning/indtjening eller andre årsager? Den er sådan set ikke-eksisterende. Det er også en styrke i sig selv.

...men det er da også sjovt at være i stand til at afholde nogle konkurrencer og lignende, som vi kan hygge os med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons dec 05, 2001 1:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 12, 2001 1:01
Indlæg: 486
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Jep, Ulrik! Du har gjort et godt stykke stort arbejde med at få dette - DK's bedste - DVD foum op at stå!

Bare lige nysgerrig, hvor mange reg. medlemmer er der nu? Har du nogle tal på unikke daglige/ugentlige/månedlige besøg (ikke postere...)?

Keep up the good work!

PS: Jeg er lidt "bange" for at gå ind på dvdmagasinet.dk med min Netscape 4.77 da den har crashet et par gange! Er det noget du er ved at kigge på? Jeg har mailet til dig ang. det tidl...


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2001 15:25 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Bare lige nysgerrig, hvor mange reg. medlemmer er der nu? Har du nogle tal på unikke daglige/ugentlige/månedlige besøg (ikke postere...)?

Vi rundede 200 reg. medlemmer for at par dage siden. Det er måske ikke så mange, men det går da fremad, og vi har det da også skidehyggeligt alligevel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] På en rigtig, rigtig god dag har forummet i underkanten af 1.000 unikke besøgende.

PS: Jeg er lidt "bange" for at gå ind på dvdmagasinet.dk med min Netscape 4.77 da den har crashet et par gange! Er det noget du er ved at kigge på? Jeg har mailet til dig ang. det tidl...

Ja, jeg kan godt huske, at du har mailet mig om problemet. Jeg ved bare ikke rigtig, hvad jeg kan gøre ved det. Før det første crasher den ikke, når jeg bruger Netscape, og desuden så er jeg ikke den største haj til det med programmering, så jeg aner faktisk ikke, hvad jeg kan gøre. Er der nogle, som ved, hvad jeg kan gøre ved problemet, så vil jeg meget gerne høre om det.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team