DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 10:58

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør dec 01, 2001 15:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Rasmus, Axel Music:
<strong>...men idag er det ikke det bedste tilbud vi har...</strong><hr></blockquote>

HVA' SNAKKER DU OM? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg synes, det er nogle fede tilbud. Hvis det er standarden, så glæder jeg mig til at se, hvad du ellers finder på i løbet af december.

Lige en ting til, Rasmus. Kunne du ikke "reservere" lørdagene til de dårligste tilbud? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg mener, jeg kommer ikke i nærheden af en Axel Music i weekend'erne, og dvs. at jeg allerede den 1. går glip af et rigtig godt tilbud, nemlig Funkstar De Luxe til en 20'er - ØV [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør dec 01, 2001 18:16 
Jamen, du er også altid så sød, Ulrik [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vi er blevet enige om i firmaet at vi ikke lægger til side, da det vil volde mere besvær end det vil gavne. Til gengæld vil der, så vidt jeg kan se på listen, være rigeligt med CD'ere på lager, så hvis du kommer forbi Hovedbanen på mandag så tror jeg stadig de har Funkstar De Luxe på lager.

De bedste tilbud vil nok være mandag og fredag samt et par stykker lige før juleaften.

Til Mike, må jeg desværre beklage at det ikke er fordi vi diskriminere mod jyderne - kun rent geografisk, da vi jo ikke har butikker i Jylland. Jeg havde ikke set den anden tråd - derfor har jeg ikke svaret i den - sorry.


Top
   
Indlæg: lør dec 01, 2001 18:38 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Rasmus, Axel Music:
<strong>Til Mike, må jeg desværre beklage at det ikke er fordi vi diskriminere mod jyderne - kun rent geografisk, da vi jo ikke har butikker i Jylland. Jeg havde ikke set den anden tråd - derfor har jeg ikke svaret i den - sorry.</strong><hr></blockquote>

Det vil sige at man ikke kan få fat i nogle af jeres tilbus hvis man ikke bor i KBh??? Det er da for ringe. Kan man ikke købe dem over nettet???

Please rasmus (Plage,plage, plage) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør dec 01, 2001 18:40 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 175
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Rasmus, Axel Music:
<strong>Til Mike, må jeg desværre beklage at det ikke er fordi vi diskriminere mod jyderne - kun rent geografisk, da vi jo ikke har butikker i Jylland. Jeg havde ikke set den anden tråd - derfor har jeg ikke svaret i den - sorry.</strong><hr></blockquote>

Æv [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] , det var surt, men så sparer jeg jo et par tusind [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
no prob [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn dec 02, 2001 1:24 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Det er i dag den 1. december [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img] - men hvor er Axel's pakkekalender??? Nu stod jeg utålmodigt op kl. 6:00 om morgenen (not!) bare for at åbne den første låge, men var der stillet en pakkekalender frem? [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img]

[ 01-12-2001: Indlæg Rettet Af: simpson ]</p>


Top
   
Indlæg: søn dec 02, 2001 1:47 
Go' morgen Simpsons [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tror måske dit bookmark er forkert ? Check http://www.axeldvd.dk

Der skulle den meget gerne dukke op, men idag er det ikke det bedste tilbud vi har, men mere lidt til børnefamilierne i weekenden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn dec 02, 2001 1:50 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 175
Ja, den er go' nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Rasmus, ta'r du ikke lige et kig her: http://www.dahf.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=8&t=000005


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team